Gå til innhold

Gravid for 4 gang og ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+2, så veldig tidlig. Er 4 gang jeg er gravid, hatt en kjemisk graviditet og og 2 fullgåtte. Ble nå gravid igjen to mnd etter den kjemiske graviditeten. Om jeg husker riktig hadde jeg veldig mange symptomer med de to første, var blant annet fullstendig utmattet. Har ingen symptomer nå, annet enn litt små kramper nå og da. Skjønner at hver gravididet er forskjellig, men synes det er rart at jeg fremdeles har så mye energi. Er jo fremdeles tidlig, så kan jo komme etterhvert. Noen som har opplevd noe lignende? Graviditetstestene blir sterkere og har ikke hatt noen blødninger, så krysser fingrene for at det ikke er en ny kjemisk. 

Anonymkode: 54596...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt gravid 8 ganger (4 aborter, 4 barn) og de fleste har vært SÅ forskjellige svangerskap med tanke på symptomer.

Med mine to første barn var jeg veldig kvalm (ca. daglig oppkast) i 1.trimester. Mens absolutt ingenting med nr. 3 og 4. Og da mener jeg ingenting. Det var nesten helt umulig å tro på at jeg var gravid. Visste det jo pga. positive tester, og etter hvert flere ultralyder, men var nesten "sjokk" og se noe inni der, fordi jeg ikke kjente det. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke ømme bryst. De første symptomene med dem var faktisk når de begynte å bevege seg/sparke rundt uke 22.

• Hjerte 1
Skrevet

*4.gang

ikke 4 gang..  that makes noe sense.. :)

Anonymkode: b4ddf...4b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*4.gang

ikke 4 gang..  that makes noe sense.. :)

Haha, like ille selv..

Mente selvfølgelig "that makes no sense"

Skrevet

Symptomene mine kom når jeg var litt over 6 uker, og uke 7 var kvalmen skikkelig ille. 

Anonymkode: f8b1e...039

• Hjerte 1
Skrevet

Blir spennende å se hvordan det blir. Håper formen holder seg🤞🏼

ts

Anonymkode: 54596...116

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Symptomene mine kom når jeg var litt over 6 uker, og uke 7 var kvalmen skikkelig ille. 

Anonymkode: f8b1e...039

Samme her, kjente absolutt  ingenting før etter uke 6. Da kom både kvalme og et enormt behov for søvn🥱😊

Skrevet

Bortsett fra mensmurringer så hadde jeg ikke andre symptomer før kvalme og oppkast fra rundt uke 7. Da kom også hormonene og et ekstremt irritabel monster frem. Men som sagt, ikke noe særlig før det.

Anonymkode: 73f5c...fe7

• Liker 1
Skrevet

Her hadde jeg ingen symptomer med nr 1, og med nr 2 nå fikk jeg ikke symptomer før uke 7. Og begynt å avta nå, straks 10 uker. Krysser fingrene for at jeg slipper mer symptomer, godt å ikke ha. 

• Hjerte 1
Skrevet

Med første hadde jeg ingen symptomer før kanskje 8 uker, andremann hadde jeg symptomer lenge før positiv test.

Svangerskapene var også helt ulike. Med førstemann var jeg nesten sengeliggende de søste 2mnd, med andremann malte jeg vegger og tak dagen før fødsel.

lykke til ❤️❤️

Anonymkode: 216d8...1dc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...