AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Og hvorfor eventuelt? Av en eller annen grunn finner jeg meg alltid gamer kjærester, og kjenner jeg er litt små lei de nå 😂 Anonymkode: 9df26...23a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Gamer kjæreste skulle det stå. Anonymkode: 9df26...23a
Millinea Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Spørs jo hvor mye de gamer, og om de klarer å prioritere deg.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Millinea skrev (Akkurat nå): Spørs jo hvor mye de gamer, og om de klarer å prioritere deg. Ja vil jo si det. Men naturligvis er det jo gaming hver dag alt fra 1-3/4 timer tror jeg. Anonymkode: 9df26...23a
Hmmm1 Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Alle hobbyer er gode så lenge de er i moderate mengder. Og er du under 35 år er det vanskelig å finne en som ikke gamer. Alt handler om prioriteringer, en som gamer overdrevent mye og ikke prioriter deg er like ille som de som bare golfer eller drar på fotballturner eller bar
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 For en hjemmekjær dame som gamer selv, er det vel et grønt flagg. For en aktiv utendørsperson er det nok en dealbreaker. Anonymkode: 4eb38...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Dealbreaker, og Rødt flagg på ca. halv stang. Anonymkode: 27798...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Hmmm1 skrev (2 minutter siden): Alle hobbyer er gode så lenge de er i moderate mengder. Og er du under 35 år er det vanskelig å finne en som ikke gamer. Alt handler om prioriteringer, en som gamer overdrevent mye og ikke prioriter deg er like ille som de som bare golfer eller drar på fotballturner eller bar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en hjemmekjær dame som gamer selv, er det vel et grønt flagg. For en aktiv utendørsperson er det nok en dealbreaker. Anonymkode: 4eb38...bc5 Jeg er ikke en utendørs person. Men vet ikke om jeg er kontrollerende eller hva det er. Men hver gang vi prøver kose oss i løpet av dagen foran litt tv eller noe så sitter jeg bare og venter/stresser med at han skal sette seg å game snart. Også tror jeg kanskje jeg har fått noe dårlig forhold til gamingen. Fordi hvis vi har en krangel ect så ender det alltid opp med at han setter seg på pcen fordi det er hans måte og håndtere ting på. Og ikke gidder svare meg, høre etter osv. Som er skikkelig plagsomt da kommunikasjon er viktig ved en krangel, og jeg blir irritert på hele greia. Anonymkode: 9df26...23a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 Sphynx skrev (3 minutter siden): Bli gamer selv, enkel løsning. Jeg gamer litt selv, men hver gang jeg logger på sitter de på en egen voice channel som jeg ikke får tilgang til. De spør sjeldent om jeg vil være med og jeg ønsker ikke spørre selv heller har jeg sagt til han. Da jeg ikke vil pushe meg på egentid med gutta, eller hvis de vil være alene. Regner litt med også når de er på voice channel jeg ikke kan se at det er med en grunn liksom. Anonymkode: 9df26...23a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 Samboer gamer mitt på kvelden når jeg driver med min hobby🙂 Så det funker for oss 🙂 Orker ikke sitte oppi hverandre hele tiden. Anonymkode: 9d633...fed
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samboer gamer mitt på kvelden når jeg driver med min hobby🙂 Så det funker for oss 🙂 Orker ikke sitte oppi hverandre hele tiden. Anonymkode: 9d633...fed Litt* Anonymkode: 9d633...fed
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gamer litt selv, men hver gang jeg logger på sitter de på en egen voice channel som jeg ikke får tilgang til. De spør sjeldent om jeg vil være med og jeg ønsker ikke spørre selv heller har jeg sagt til han. Da jeg ikke vil pushe meg på egentid med gutta, eller hvis de vil være alene. Regner litt med også når de er på voice channel jeg ikke kan se at det er med en grunn liksom. Anonymkode: 9df26...23a Akkurat det kan man jo kalle et rød-aktig flagg. Ikke gamingen i seg selv. Min mann inkluderer meg i det meste, har aldri holdt meg utenfor noe jeg har ønsket å være med på. Anonymkode: 8bb0d...cee
Sphynx Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gamer litt selv, men hver gang jeg logger på sitter de på en egen voice channel som jeg ikke får tilgang til. De spør sjeldent om jeg vil være med og jeg ønsker ikke spørre selv heller har jeg sagt til han. Da jeg ikke vil pushe meg på egentid med gutta, eller hvis de vil være alene. Regner litt med også når de er på voice channel jeg ikke kan se at det er med en grunn liksom. Anonymkode: 9df26...23a Ah ok. Akkurat det er ukult. Red flag å ikke bli inkludert med vennene. Hvis gutta kun snakker sammen og kjærester ikke er inkludert, så er det nok snakk om ting kjærester ikke synes det kult. Jeg spiller mer enn mannen og spiller med en del kompiser. Alle sine partnere er med i chattene, men er ikke alle som alltid spiller. Det skal være åpent ass. Tror ikke mannen hadde likt det om han ikke fikk joinet samtalen jeg hadde med kompisene våre. Man blir jo suspicious når man blir utestengt.
Sphynx Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke en utendørs person. Men vet ikke om jeg er kontrollerende eller hva det er. Men hver gang vi prøver kose oss i løpet av dagen foran litt tv eller noe så sitter jeg bare og venter/stresser med at han skal sette seg å game snart. Også tror jeg kanskje jeg har fått noe dårlig forhold til gamingen. Fordi hvis vi har en krangel ect så ender det alltid opp med at han setter seg på pcen fordi det er hans måte og håndtere ting på. Og ikke gidder svare meg, høre etter osv. Som er skikkelig plagsomt da kommunikasjon er viktig ved en krangel, og jeg blir irritert på hele greia. Anonymkode: 9df26...23a Hvor gammel er han? 🙈
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #16 Skrevet 11. november 2023 Sphynx skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er han? 🙈 29 Anonymkode: 9df26...23a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #17 Skrevet 11. november 2023 Sphynx skrev (2 minutter siden): Ah ok. Akkurat det er ukult. Red flag å ikke bli inkludert med vennene. Hvis gutta kun snakker sammen og kjærester ikke er inkludert, så er det nok snakk om ting kjærester ikke synes det kult. Jeg spiller mer enn mannen og spiller med en del kompiser. Alle sine partnere er med i chattene, men er ikke alle som alltid spiller. Det skal være åpent ass. Tror ikke mannen hadde likt det om han ikke fikk joinet samtalen jeg hadde med kompisene våre. Man blir jo suspicious når man blir utestengt. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat det kan man jo kalle et rød-aktig flagg. Ikke gamingen i seg selv. Min mann inkluderer meg i det meste, har aldri holdt meg utenfor noe jeg har ønsket å være med på. Anonymkode: 8bb0d...cee Ja, men jeg tror jeg blir inkludert om jeg spør om å være med. Da har han sagt de bare ringer på en annen voice. Men jeg har sagt til han jeg ikke vil spørre, da jeg ikke vil være den som presser meg på. Så hvis jeg logger på får de heller spørre meg om de vil ha meg med. Har hinta til å bli invitert i den «hemmelige gruppa dems» men det skjer ikke virker det som. Anonymkode: 9df26...23a
Sphynx Skrevet 11. november 2023 #18 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 29 Anonymkode: 9df26...23a Høres mer ut som han er 16 🙈 huff
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #19 Skrevet 11. november 2023 Jeg kaster vell bare stein i glass hus 😵💫 Anonymkode: 9df26...23a
Sphynx Skrevet 11. november 2023 #20 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kaster vell bare stein i glass hus 😵💫 Anonymkode: 9df26...23a Synes uansett det er uakseptabelt at han stikker fra en diskusjon og setter seg for å game. Hvordan er forholdet ellers? Bor dere sammen? Hjelper han til hjemme? Jobber han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå