AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Begynte å gruble litt over dette, hvor langt går folk med å pynte på sannheten helt i starten? Alle vil vel vise seg fra sin beste side, og skjule de dårlige sidene sine, men inntrykk av at mange pynter litt vel mye på sannheten I starten når vi datet, så sa jeg veldig klart ifra at god kommunikasjonen er et absolutt krav, ingen drama, men snakke godt sammen om det skulle oppstå konflikter, sa også at kos og sex betyr mye for meg i et forhold og at jeg liker det ofte, samt en god del ting hun latet som hun likte, kun fordi jeg gjorde det, men den er litt mer uskyldig. Men det viste seg etterhvert at dette kun var noe hun sa, hun er ikke i stand til å kommunisere skikkelig, ser det med andre også, blir bare dominert av følelser istedet for å løse ting på en god og fornuftig måte. Dette med kos og sex var også noe hun skrøt på seg, men lite der, og fått bekreftet av andre at det er slik hun er. Mer jeg tenker på det, mer skuffet blir jeg, for noe av det som er viktigst for meg i et forhold, som hun også var enig i var veldig viktig, det er åpenbart ikke så viktig for henne allikevel Hvor langt har dere strukket dere for å pynte på sannheten for en date? Hilsen straks singel mann Anonymkode: a99cd...743 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Sannheten er at du vet ikke hvilken kjemi du vil ha med noen, foreksempel seksuelt før du er i settingen med dem. Kanskje liker hun det hun sier hun gjør, men ikke har riktig kjemi med deg og andre du har snakket med. Det er ring jeg elsker, men tenner jeg ikke godt nok, så vil jeg ikke gjøre det da. Anonymkode: 17b1e...9bb 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Jeg pynter ikke på sannheten. For da er jeg stuck med å late som jeg er noen jeg ikke er, det ender aldri bra. Jeg vet ikke hvor lenge dere har vert sammen, men ting kan alltids endre seg i forhold også. Kommunikasjon er viktig for meg, men det er ikke alle jeg synes er like lette å kommunisere med. Siden jeg er litt konfliktsky så blir det for til at jeg blir stille om den andre er sint for eksempel. Da kommer man fort inn i en litt dårlig spiral om man ikke er veldig selvbevisst. Anonymkode: b1eab...545
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Pynter på sannheten, ja her er det virkelig kun fantasien som setter grenser. Jeg har opplevd å skulle treffe en jente på ca 65kg og høyde på 165. Hun skulle være mørk blond og blå øyne. Jenten som traff meg var ca 155, veide minst 95kg og hadde kort svart hår med svarte (mørkebrune) øyne. Husker svaret jeg fikk når hun ble utfordret på at hun ikke var helt som forventet. Alle lyger om alt og det er den eneste måten å få napp!!! Kan gjette en gang om hun gikk alene til middag/sengs denne kvelden? En annen jente fortale på profilen at hun var barnløs, 32 år og jobbet som flyvertinne. Høyde 177 og 63 kg. Joda høyden og vekt stemte sikkert, men hun var naver, ikke vært i arbeid siste 9 årene og hadde 3 unger med 3 forskjellige. Alt dette var hun vennlig nok til å fortelle under første middagen vår (som ble den siste), og jeg likte denne jenta både av utseende og personlighet, men starte med løgn……, ehh nei det gir ikke håp. Har ellers opplevd at flere forteller at det er leeenge siden de var i forhold, men i realiteten er de fremdeles i forhold. Så datingsider/app er som russisk rulett, du vet ALDRI hva du finner. Lykke til, og mitt beste tips vil være å finne en partner naturlig Anonymkode: dd054...cd1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynte å gruble litt over dette, hvor langt går folk med å pynte på sannheten helt i starten? Alle vil vel vise seg fra sin beste side, og skjule de dårlige sidene sine, men inntrykk av at mange pynter litt vel mye på sannheten I starten når vi datet, så sa jeg veldig klart ifra at god kommunikasjonen er et absolutt krav, ingen drama, men snakke godt sammen om det skulle oppstå konflikter, sa også at kos og sex betyr mye for meg i et forhold og at jeg liker det ofte, samt en god del ting hun latet som hun likte, kun fordi jeg gjorde det, men den er litt mer uskyldig. Men det viste seg etterhvert at dette kun var noe hun sa, hun er ikke i stand til å kommunisere skikkelig, ser det med andre også, blir bare dominert av følelser istedet for å løse ting på en god og fornuftig måte. Dette med kos og sex var også noe hun skrøt på seg, men lite der, og fått bekreftet av andre at det er slik hun er. Mer jeg tenker på det, mer skuffet blir jeg, for noe av det som er viktigst for meg i et forhold, som hun også var enig i var veldig viktig, det er åpenbart ikke så viktig for henne allikevel Hvor langt har dere strukket dere for å pynte på sannheten for en date? Hilsen straks singel mann Anonymkode: a99cd...743 Min date sa også "fra" at lojalitet, god kommunikasjonen og null drama var viktig for ham, sa at sex var VELDIG viktig for ham og så videre 😄 Viste seg at han var sykt mistenksom (og langsom til å binde seg), kommunikasjon med ham var VELDIG vanskelig å få til, har aldri hatt så lite sex i mitt liv og alt dramaet la han opp til selv 😄 Dette ble klart fort og historia kunne endt der. Men vi elsker begge kos og klem, jeg var tålmodig (og kjefta iblant), begge liker selvforbedring og vi har mye like verdier, vi ble etterhvert vant til hverandres måte å kommunisere på og nå kjenner vi hverandre ut og inn både seksuelt og i praten. Er glad vi tålte å være ulike og nærme oss hverandre litt og litt ❤ Anonymkode: f6630...db0
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Er totalt ærlig fra starten av. Jeg er den jeg er og enten er du kompatibel med meg eller ikke. Jeg vil være sammen med en jeg kan være nøyaktig den jeg er. Så pynter ikke på en dritt. Er rå og ærlig. Har funket hittil🤷🏻♀️
Gjest Hoia Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Det verste er når mennesker utgir seg for å være andre, i form av spalting av personligheten, der de observeres av andre på tydelig vis. Ja, det er grunn til å skygge banen og si farvel.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Pynter på et par centimeter hvert fall 😉😉 Anonymkode: fb5f0...902
Bombasi Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Pynter ikke på sannheten. For det er en dårlig start. Det beste er jo at man blir likt for den man er. Men er det er såklart ikke alt jeg bretter ut om tidlig. Sånn er det bare. Alle har bagasjer fra livet sitt, og man pakker ikke ut bagasjen på date 1-3 liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 Akkurat nok til at det blir puling. M43 Anonymkode: 8aa8c...680
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 Er helt ærlig hvis spurt, men initierer ikke akkurat temaer som jeg ikke er stolt av heller. Løgn er en uting, og en forferdelig start på et nytt bekjentskap. Anonymkode: c922f...e2a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 Det jeg forteller er som regel sant nok, men det er veldig mye jeg ikke utleverer tidlig i relasjoner. Menn har ingen som helst rett til å vite dypt personlige ting om meg bare fordi vi dater. Tillitt er noe man gjør seg fortjent til, ikke noe som serveres førdte gang man møtes, Anonymkode: 780b4...363 2
Blåjojo Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 Pyntet aldri på sannheten. Det slår bare tilbake på deg selv på et eller annet tidspunkt uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): starten når vi datet, så sa jeg veldig klart ifra at god kommunikasjonen er et absolutt krav, ingen drama, Hva kaller du drama? Når noen sier ingen drama, så er kilden til drama og diskusjon, er du kontrollerende? Krever du mye? Anonymkode: b6b93...6b0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå