AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Har tilsatt ekstra salt i de fløtegratinerte potetene fordi jeg vet at poteter trekker en del salt og da er det lurt å smake til godt, men når jeg smaker på fløten, smaker det ganske salt. Det skal jo i ovnen, så tror dere det jevner seg ut der jo mer potetene trekker saltet? Eller bør jeg tilsette mer fløte? Anonymkode: 2f8e1...1e2
JulieA Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Vanskelig å si uten å vite hvor mye salt du har tilsatt, men poteter trekker til seg en god del salt. Om det bare kjennes litt for salt, og ikke uspiselig, tenker jeg det går greit. Alternativt kan du tilsette mer fløte, men da ville jeg tilsatt mer poteter også slik at det ikke blir for mye fløte vs. poteter, 1
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Vær gnien med salt i resten av middagen så blir det nok ok sammen☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Takk dere, jeg syntes det var for salt, så jeg tilsatte en liten skvett til med fløte. Tror det blir bra nå, var ikke så mye som skulle til Anonymkode: 2f8e1...1e2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå