mixci Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 AAAARgh! Favorittoppen min i hele verden er borte vekk!! *siiiiinna*
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Uff da! Føler med deg. Du får kjøpe deg en ny en da vet du
mixci Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2006 Uff da! Føler med deg. Du får kjøpe deg en ny en da vet du ← Haha :D Si det til typen og mamma du Tror de hadde vridd hodet av deg
mixci Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2006 :o var den så dyr? ← Hehe. Neeeei.. Jeg bare bruker for mye penger på klær, så derfor så får jeg ikke lov å kjøpe nye klær
hecuba Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Du har min fulle sympati! Dersom man ikke finner en yndlingstopp, -bukse, -genser, -skjørt når man har behov for det, er en potensiell kjempebra kveld ødelagt!
mixci Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2006 Ja nettopp! Ihvertfall år du har gått hele dagen å tenkt på HVA du skal ha på deg for å være kjempe sexy for typen.. Men kvelden ble en hit likevel Må nok bruke penger på en ny topp snart og.. I all hemmelighet... Trenger noe nytt og utfordrenes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå