Gå til innhold

Hvor mye teller egentlig ....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lettere å få orgasme uten annen stimulering enn penetrasjon dess tykkere penis er? Selvsagt etter det som er nødvendig forspill for dere og alt annet likt.

Anonymkode: 0392a...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er det lettere å få orgasme uten annen stimulering enn penetrasjon dess tykkere penis er? Selvsagt etter det som er nødvendig forspill for dere og alt annet likt.

Orgasme av penetrasjon skjer ikke. Er ikke på langt nær deilig nok.

Er heller ikke slik at jo tykkere penis, jo deiligere blir det. Skjeden er superelastisk.

Anonymkode: 462c5...84a

Skrevet

For meg, så utgjør det en stor forskjell ja. 

Jeg elsker vaginal stimulering... 

Anonymkode: de41c...630

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis.

Anonymkode: ebab2...6b5

Skrevet

Jeg (trådstarter) spør fordi jeg har hørt påstått at bare en av tre kvinner får orgasme kun ved vaginalt samleie. Men min erfaring er at mange flere av de jeg har vært sammen med, får det med meg.

Så da er det i grunnen bare tre muligheter. Enten så er jeg lettlurt. Det kan være statistiske tilfeldigheter, jeg har rett og slett vært heldig. Eller så er det noe med meg som har gjort det lettere for dem.

Om det er det siste, så er jeg kanskje en tanke lengre enn snittet, men en god del tykkere etter hva jeg har forstått. Så det var hypotesen min. Etter å ha lest litt i andre tråder, tror jeg det i tillegg kan være at det at jeg ikke er altfor lang og den peker oppover, så kan glans stimulere mot G-punktet. Dessuten pleier jeg å legge inn det jeg tenker på som en «rotasjon» når jeg er lengst inne. Det stimulerer nok ekstra mot klitorisområdet. Noen av dere damer har nevnt «ikke bare ut-inn, men opp-ned». Det er kanskje det samme som jeg mener med rotasjon.

Merk dere før dere kritiserer, jeg publiserer anonymt for ikke å bli oppfattet som selvskrytende. Jeg er bare undrende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg (trådstarter) spør fordi jeg har hørt påstått at bare en av tre kvinner får orgasme kun ved vaginalt samleie. Men min erfaring er at mange flere av de jeg har vært sammen med, får det med meg.

Så da er det i grunnen bare tre muligheter. Enten så er jeg lettlurt. Det kan være statistiske tilfeldigheter, jeg har rett og slett vært heldig. Eller så er det noe med meg som har gjort det lettere for dem.

Om det er det siste, så er jeg kanskje en tanke lengre enn snittet, men en god del tykkere etter hva jeg har forstått. Så det var hypotesen min. Etter å ha lest litt i andre tråder, tror jeg det i tillegg kan være at det at jeg ikke er altfor lang og den peker oppover, så kan glans stimulere mot G-punktet. Dessuten pleier jeg å legge inn det jeg tenker på som en «rotasjon» når jeg er lengst inne. Det stimulerer nok ekstra mot klitorisområdet. Noen av dere damer har nevnt «ikke bare ut-inn, men opp-ned». Det er kanskje det samme som jeg mener med rotasjon.

Merk dere før dere kritiserer, jeg publiserer anonymt for ikke å bli oppfattet som selvskrytende. Jeg er bare undrende.

Når jeg kommer i misjonærstillingen, så er ikke det bare på grunn av penetreringen, men fordi mannen da naturlig gnir klitoris, og dermed får jeg orgasme. Kan det ha skjedd med damene du nevner? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel her en må vite hvem man har stilt spørsmålet til. Det er stor forskjell på å spørre 100 kvinner på 22 år vs 100 kvinner på 38. Min erfaring er at det tar lengre tid for kvinner, i allefall i min generasjon, å finne sin seksualitet. Det er litt som å sykle. Noen ganger, ikke så rent sjelden, krever det at mannen vet hva han holder på med. Mitt inntrykk er vel at mange ikke vet…

Det er akkurat det du skriver, altså hvordan man beveger seg som er hele nøkkelen. Jeg er en god bit over snittet i både lengde og tykkelse, men det er alltid  hvordan jeg bruker den som lirker frem orgasmen.  Går man for «inn og ut» er det mange kvinner som ramler av, er i allefall min erfaring. 

Endret av MrAnon
  • Liker 1
Skrevet
Tvist skrev (20 minutter siden):

Når jeg kommer i misjonærstillingen, så er ikke det bare på grunn av penetreringen, men fordi mannen da naturlig gnir klitoris, og dermed får jeg orgasme. Kan det ha skjedd med damene du nevner? 

Ja, det er det jeg lurer med det jeg kaller "rotering" og andre "opp-ned, ikke bare inn-ut". Og så dette med at er den ikke for lang, så fremste del stimulere kanskje stimulere ytre områder i øvre del av skjeden på veg inn igjen.

Skrevet

Jeg får riktig nok ikke orgasme med partner, men han jeg definitivt har hatt den deiligste sexen med hadde normal tykkelse, holdt seg veldig stiv, var perfekt lengde slik at han ikke «bunnet» meg uansett hvor hardt vi kjørte på, og penis var bøyd lett oppover. Spesielt det siste tror jeg hjalp. Vi hadde ikke veldig avansert sex, men det fungerte bare veldig bra. 

Anonymkode: 64f7f...8c9

Gjest kvinne 1979
Skrevet

Jeg får alltid vaginal orgasme med mannen min. Uansett om det er mye forspill eller bare en kjappis. Det er pga at jeg kjenner kroppen/sinnet mitt og vet hvordan jeg skal komme dit. Og så er mannen min flink til å tenne meg 😍

Skrevet

Nja…. Har mer å si hvor og hvordan du "treffer" enn hvor tykk den er. Formen på penis har dermed noe å si, og tykkelsen spiller en veldig liten rolle. 

Kan derfor tenke meg at formen på din penis, samt bevegelsen har mer å si enn bare tykkelsen og lengde.

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ingen tvil om at menn med store kuker som itillegg er erfarne og ønsker å gi dama den beste opplevelsen. Er de aller aller beste sexpartnere.... 

Men, dette gjelder ikke alle. Vi som for vaginale orgasmer liker det ihvertfall! Slik jeg har forstått det😅

Selvom jeg såklart har den mest magiske sexn med en jeg er forelsket og elsker selvom hans penis er relativt tynn å ganske normal lengde. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er ingen tvil om at menn med store kuker som itillegg er erfarne og ønsker å gi dama den beste opplevelsen. Er de aller aller beste sexpartnere.... 

Men, dette gjelder ikke alle. Vi som for vaginale orgasmer liker det ihvertfall! Slik jeg har forstått det😅

Selvom jeg såklart har den mest magiske sexn med en jeg er forelsket og elsker selvom hans penis er relativt tynn å ganske normal lengde. 

Så det du skriver er altså:

1. «Ingen tvil» om at store kuker gir best sex.

2. Men ikke fot alle.

3. Og ikke for meg.

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 4321c...f09

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt være at det er noe ved deg som gjør at damene får vaginal orgasme. Men det trenger ikke å ha med størrelsen på penisen å gjøre.

Anonymkode: ebab2...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...