AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Hvordan vet jeg om en dame er interessert eller flørter med meg? la oss si gjennom en dating, eller tiltok eller et eller annet? Anonymkode: 06ff1...5d0
TB1895 Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 (endret) Er faktisk mange tegn på at en kvinne er interessert i deg. Hvis dere er i en gruppe på mer enn deg og henne og du er den som prater, så vil hun som er interessert i deg peke føttene mot akkurat deg. Betyr at hun ønsker å få med seg hva du sier. Hvis hun tar på deg mens dere er på date, stryker deg på armen, låret osv da liker hun deg. Hvis hun tar bort håret sitt fra ansiktet så vil hun at du skal se ansiktet hennes. Men dette gjør alle damer ubevisst når de flørter litt. Trenger ikke bety at hun er interessert i deg, kan hende hun bare vil flørte litt. Men gjør hun det på en date, så er det et godt tegn. På date, om hun biter seg litt i leppen sin, stryker fingeren på leppene sine, tar på lypsyl mye eller tar seg en tyggis eller noe annet som gir bedre ånde, for pokker kyss henne! Eller så er du i vennesonen fordi du var pyse. Det verste som skjer om hun ikke vil kysse deg er at hun snur hodet eller sier nei. Et annet godt tegn på date er at hun snur hodet sitt, som visstnok betyr at hun har en side hun selv mener er penere enn andre vinkler og hun vil vise den siden frem for deg. Også hvis hun er interessert i å lytte til det du har å si så lener hun seg nærmere deg, setter seg opp og er oppmerksom. Dette gjelder også når man er på et jobbintervju (deg selv altså), ikke len deg tilbake og chille, sett deg frem og vær oppmerksom på det den som intervjuer sier. Endret 11. november 2023 av TB1895 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Ler av vitser/alt du sier, nesten så det blir kleint Eller så har jeg aldri knekt koden selv, tilogmed fått kjeft av venninner fordi jeg ikke har 'skjønt' at de var interessert Anonymkode: 9b5e9...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå