Gå til innhold

fjerne hemoroider kirurgisk, erfainger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har fått hemoroider som er blitt harde utenfor åpning, de går liksom ikke vekk. noen med erfaring å fjerne slikt?

Anonymkode: c8be7...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få en utskraping. Du får bedøvelse og du kan kjenne at legen skraper ut det harde. Så må du sitte med rumpa i grønnsåpebad og avskylling etterpå i en uke eller noe. Kan gjøre VONDT når du må på do.

Alternativt er å bruke Scheriproct salve til hemoroidene forsvinner. 

Anonymkode: 4bea5...859

Skrevet

Dette er helt ufarlig TS.

Var selv så (u)heldig og fikk en drøss med hemorider som ikke ville gi seg. Fikk henvisning til sykehus og de behandlet alle sammen samtidig ved å sette strikk rundt en og en.

I dag har jeg absolutt ingen plager og må selv få si at jeg faktisk ser godt ut, noe som er viktig siden jeg er bi og liker å stå på alle fire og vente på køl….. 

Anonymkode: 8467d...c56

• Liker 1
Skrevet

Jeg fjernet hemorroider kirurgisk for tre uker siden. Det kommer helt an på hvordan de ser ut hva slags operasjon du får. Mine ble skjært bort i narkose. Fikk også et lite sting.

Jeg ble sykemeldt i en uke etterpå og fikk resept på sterke smertestillende. Vær forberedt på at det gjør vondt! Nå var jeg en av de heldige som aldri hadde ekstreme smerter til daglig eller på do, men noen kan oppleve det. For meg holdt det med Paracet. Dobesøkene ikke er hyggelig eller pent rett etterpå. Man må også hoppe rett i dusjen, da man ikke kan bruke toalettpapir på såret.

Nå har jeg ingen smerter til vanlig, men smerter og hovenhet et par timer etter dobesøk. Regner med det går seg til.

Enn så lenge angrer jeg ikke, men det tar nok noen uker før jeg får se og føle endelig resultat.

Anonymkode: d45e5...9d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...