Gjest Osenua Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Hei Vil dere si det er realistisk å registrere seg på Tinder og håpe på å møte noen som er like uerfaren med dating som meg? Jeg tenkte å nevne det i bioen. Dating er helt nytt for meg, og så har jeg litt sosial angst. Derfor kan det være betryggende å møte noen andre som føler seg litt "usikker" og mangler litt erfaring
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Jeg ville droppa det. Tror mange ville tolka det som at du ville ha en jomfru, som gir litt incel-vibes. Det er heller ikke så attraktivt med usikre menn på datingmarkedet, så du bør ikke ha det i bioen. Nevn det heller på første date. Det kan være vanskelig nok å faktisk få seg en date på Tinder (hvis du er uerfaren), så her bør du være taktisk. Anonymkode: 97e43...624 11
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Er du på spekteret? Ikke skriv det på tinder i alle fall. Trodde du ville ha en jomfru. Og to usikre personer er ikke bedre enn bare en Anonymkode: 5277b...d52
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Ikke skriv sånt på tinder... Anonymkode: 95b7d...15b
AprilLudgate Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke skriv sånt på tinder... Anonymkode: 95b7d...15b Hvorfor ikke? 🤷♀️ Bedre med 1 match fra noen man passer med enn 15 uten kompatibilitet? Vil tro det finnes folk som synes dette er befriende. Såøenge det er en setning og ikke eneste info. 1
Tusjpenn Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Det er bedre å skrive at du selv ikke er så erfaren, om du må nevne det da. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Jeg ville absolutt sagt det på en annen måte. Nevn at du er ny i datinglivet, f.eks. Da sier det seg selv at du er uerfaren, og du vil nok trekke til deg flere som er i samme båt. Jeg tror det er nok. Anonymkode: ce630...f44 2 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Som uerfaren dame ville det fått meg til å styre unna - det høres ut som om du har en fetish. Skriv heller om din egen manglende erfaring, det kan være befriende og føles trygt. Anonymkode: 96aa6...ddb 7
Gjest Osenua Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ville absolutt sagt det på en annen måte. Nevn at du er ny i datinglivet, f.eks. Da sier det seg selv at du er uerfaren, og du vil nok trekke til deg flere som er i samme båt. Jeg tror det er nok. Anonymkode: ce630...f44 Den kan jeg si meg enig i AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som uerfaren dame ville det fått meg til å styre unna - det høres ut som om du har en fetish Anonymkode: 96aa6...ddb Det er bare din fucked up måte å tolke det på Endret 11. november 2023 av Osenua
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 Osenua skrev (12 minutter siden): Det er bare din fucked up måte å tolke det på Og jeg ønsker deg lykke til med å skulle sjarmere noen pr chat når du synes dette er en naturlig måte å svare noen på... Jeg sa at det kunne høres sånn ut - en fetish for jomfruer er tross alt ikke så uvanlig - jeg beskyldte deg ikke for å mene det. Anonymkode: 96aa6...ddb 10 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 Om du ønsker å fremstå totalt incel, så er det bare til å kjøre på 😊 Anonymkode: a9934...9a2 4
Gjest Osenua Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 Jeg likte det rådet jeg siterte. Skal tenke på det
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 Osenua skrev (3 timer siden): Hei Vil dere si det er realistisk å registrere seg på Tinder og håpe på å møte noen som er like uerfaren med dating som meg? Jeg tenkte å nevne det i bioen. Dating er helt nytt for meg, og så har jeg litt sosial angst. Derfor kan det være betryggende å møte noen andre som føler seg litt "usikker" og mangler litt erfaring Du bør formulere det som du gjør her: som at du håper dere kan ha lik erfaring og sammen kanskje finne ut av ting sammen. Anonymkode: af8ee...78d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 1 hour ago, AprilLudgate said: Hvorfor ikke? 🤷♀️ Bedre med 1 match fra noen man passer med enn 15 uten kompatibilitet? Vil tro det finnes folk som synes dette er befriende. Såøenge det er en setning og ikke eneste info. Det er sant, men det er bedre å kanskje få en match, enn ikke å ha noen sjanse overhode. Anonymkode: de9d9...35f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #16 Skrevet 11. november 2023 Skriv at du søker noen med lav bodycount. Anonymkode: b8547...222
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #17 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skriv at du søker noen med lav bodycount. Anonymkode: b8547...222 Nei det er jo bare ekkelt. Heller mer hintete a la "jeg er ganske ny til dating og søker deg som også er det". Anonymkode: af8ee...78d
Gjest Osenua Skrevet 11. november 2023 #18 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skriv at du søker noen med lav bodycount. Anonymkode: b8547...222 Det er jo ikke sex det er snakk om her
Gjest Refreng Skrevet 11. november 2023 #19 Skrevet 11. november 2023 Det er ikke noe problem med det sånn sett. Du vil muligens få færre treff når du ekskluder enkelte kvinner på den måten. Men i seg selv er det ikke noe galt i å nevne det. Det kan jo være at den du faller for en dag, nettopp er utadvendt og trygg på seg selv sosialt
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #20 Skrevet 11. november 2023 Osenua skrev (5 timer siden): Hei Vil dere si det er realistisk å registrere seg på Tinder og håpe på å møte noen som er like uerfaren med dating som meg? Jeg tenkte å nevne det i bioen. Dating er helt nytt for meg, og så har jeg litt sosial angst. Derfor kan det være betryggende å møte noen andre som føler seg litt "usikker" og mangler litt erfaring Ække du han med brukernavnet som begynner på I ? Men gir deg samme rådet: Du skriver helt ærlig at du ikke vil ha en utpult sosial-media biatch som er overfladisk. Du kan fjerne "biatch", men du skjønner poenget. Det er bedre å fokusere på det du finner akseptabelt enn å score 10 matcher som egentlig er like mye nyttige som 0 match. Anonymkode: a6245...7a3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå