AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Hei, i dag er jeg syv dager på overtid, og fortsatt ingen menstruasjon. Testen i går viste negativ. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til kroppen min nå, og det er så frustrerende! Vokser det noe i meg, eller er jeg bare meget sen? Tidligere har jeg kunne stillet klokken etter når menstruasjonen min skulle ha vært. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, er vell bare for å få ut alle de følelsene som raser inni meg nå. Det er så mange av de! Anonymkode: faa08...8dc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Tydeligvis forsinket eller uteblitt eggløsning. er det lenge siden du brukte hormonell prevensjon ? Evt tatt covidvaksinev Anonymkode: dae43...30e 1
lotte123 Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, i dag er jeg syv dager på overtid, og fortsatt ingen menstruasjon. Testen i går viste negativ. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til kroppen min nå, og det er så frustrerende! Vokser det noe i meg, eller er jeg bare meget sen? Tidligere har jeg kunne stillet klokken etter når menstruasjonen min skulle ha vært. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, er vell bare for å få ut alle de følelsene som raser inni meg nå. Det er så mange av de! Anonymkode: faa08...8dc Skjedde med meg en gang også. Testet hver dag, men kun negativt. Tror den kom tilbake dag 8 ellerno. Ble gravid måneden etter..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tydeligvis forsinket eller uteblitt eggløsning. er det lenge siden du brukte hormonell prevensjon ? Evt tatt covidvaksinev Anonymkode: dae43...30e Coronna vaksinen har jeg ikke tatt siden dose 2, så den kan jeg ikke skylde på, og prevansjon har jeg gått uten nå i 7 mnd. Tok ut en p stav som jeg hadde begynt å blø på på slutten av, så har hatt "menstruasjon" i minst 1.5 år. Hadde en kjemisk graviditet i jui, den eneste gangen den var forsinket med 3- 4 dager... lotte123 skrev (15 timer siden): Skjedde med meg en gang også. Testet hver dag, men kun negativt. Tror den kom tilbake dag 8 ellerno. Ble gravid måneden etter.. Dag 8 i dag som den er vekk, og fortsatt negativ test her. Er nok kroppen min som lurer meg denne gangen. Håper nesten at menstruasjonen kommer i dag, for det er vell ikke mulig at testene fortsatt er negative hvis det er en husokkupant her? Hvis jeg fortsatt ikke har fått den tilbake innen onsdag, dag 11 isåfall, er det for tidlig for at det syntes på en blodprøve hos legen? Nå blir jeg gal snart og trenger et svar på om kroppen virkelig er i ulaget. Beklager hvis der er usammenhengende, litt tidlig på en søndag enda🙈❤️ Anonymkode: faa08...8dc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Coronna vaksinen har jeg ikke tatt siden dose 2, så den kan jeg ikke skylde på, og prevansjon har jeg gått uten nå i 7 mnd. Tok ut en p stav som jeg hadde begynt å blø på på slutten av, så har hatt "menstruasjon" i minst 1.5 år. Hadde en kjemisk graviditet i jui, den eneste gangen den var forsinket med 3- 4 dager... Dag 8 i dag som den er vekk, og fortsatt negativ test her. Er nok kroppen min som lurer meg denne gangen. Håper nesten at menstruasjonen kommer i dag, for det er vell ikke mulig at testene fortsatt er negative hvis det er en husokkupant her? Hvis jeg fortsatt ikke har fått den tilbake innen onsdag, dag 11 isåfall, er det for tidlig for at det syntes på en blodprøve hos legen? Nå blir jeg gal snart og trenger et svar på om kroppen virkelig er i ulaget. Beklager hvis der er usammenhengende, litt tidlig på en søndag enda🙈❤️ Anonymkode: faa08...8dc Trenger ikke teste hver dag du tester etter et par uker. En periode kan tester være falsk negative/pisitive. Det er helt vanlig at mens kan bli borte. Det kan være stress, nerver, dårlig helse og what ever. Min kunne plutselig bli borte i 7mnd på det meste, selv om.den var ganske regelmessig. Anonymkode: 18f1c...c0f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke teste hver dag du tester etter et par uker. En periode kan tester være falsk negative/pisitive. Det er helt vanlig at mens kan bli borte. Det kan være stress, nerver, dårlig helse og what ever. Min kunne plutselig bli borte i 7mnd på det meste, selv om.den var ganske regelmessig. Anonymkode: 18f1c...c0f Nei,behøver ikke å teste hvert dag, og det er heller ikke gjort. Med førstemann tok jeg en hjernerystelse som var negativ, dro på fest påfølgende helg med alt det innebærer for en ungdom (var 18). En uke senere hadde jeg så vondt i magen at jeg måtte på legevakta, og det første de gjorde var å be om en urinprøve. Den var positiv. Det barnet har fått store utfordringer i hverdagen, og jeg "banker" meg selv opp med alt jeg gjorde feil i den graviditeten, både den uken, og meg som ung og dun. Selv om jeg vet at det jeg gjorde ikke hadde innvirkning på sykdomsbildet. Så nå er den den,når vi prøver å få et søsken. Denne gangen skal ikke jeg ha "noe på samvittigheten min", for vi vet allerede at barnet får adhd blant annet. Vi er invitert bort på en avslapnings helg av et vennepar neste helg fordi de vet hvor krevende ting vi står i. Julegaven vår fra hele vennegjengen. Jeg vil bade i boblebad,spise brie, drikke et glass rødvin, hvis. Beklager,og dette innlegget hører vel ikke inne her, men det er så mange hvis om. Og humøret mitt og hvordan jeg føler meg truffet, svinger like fort som fort. Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Jeg pleier ikke å være så hårsår som det det høres ut nå. Tror jeg kanskje skal gi meg selv mobil forbud nå. Anonymkode: faa08...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå