AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Må bare få ut litt frustrasjon. Var på Tinder date på onsdag.vi begge er i 20 årene og han skrev selv han gledet seg stort til å treffe meg. På Tinder profilen hans sto det at han var ute etter kortsiktig, noe jeg også egentlig var ute etter. Jeg satt å ventet på ham i baren, da han plutselig kom inn og så meg, og han så litt forvirret ut først. Jeg skrev til han på melding at jeg så ham og sitter i baren og venter. Da kommer han bort og spør om jeg er xxxx, og jeg svarte ja. Vi satt å pratet en stund og ble bedre kjent. Jeg oppfattet han som veldig hyggelig og grei. Etter 20 minutter sier han at han må hjem og fikse noe greier. Jeg ble litt satt ut og tenkte inni meg hvorfor han skulle møte meg denne kvelden hvis det ikke passet likevell og han måtte gå så fort🤷🏻♀️ Sa det ikke til han men tenkte det inni meg. Jeg svarte at vi da heller kan treffes en annen gang hvis det passer bedre. Da jattet han bare med, sa hade, og gikk. 2 dager etterpå hørte jeg ingenting og valgte å sende en snap og spørre hvordan det gikk med han. Han åpnet bare snappen og svarte aldri. Tenkte han sikkert bare var opptatt og ikke hadde tid å svare. Noen dager etterpå ser jeg at han har fjernet matchen vår på Tinder og slettet meg på snap.. Altså ærlig talt! Er de fleste menn slik og er det flere som har opplevd dette? Til både menn og kvinner her inne, hva er grunnen til at du ville oppført seg slik mot noen du møtte? Synes det er utrolig barnslig måte å reagere på og forstår ikke hvorfor folk velger å oppføre seg slik. Makan! Anonymkode: 6f65e...534 2 5 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 11. november 2023 På meg høres det ut som om du bruker bilder på appen som ikke gjenspeiler virkeligheten... Anonymkode: 99a81...8d3 57 21
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 He's just not that into you. Anonymkode: 99eca...804 16 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Hm det eneste som slår meg er at du kanskje ikke så ut som han trodde/forventet/håpet? Anonymkode: 19996...b85 31 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Tar du ikke hint, du eller? Anonymkode: 11b1d...60c 27 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Du var ikke slik han forventet. Hans unnskylding om å måtte fikse noe hjemmet betyr du ble dumpa. Du pusha derimot videre på og sa dere kunne treffes en annen gang og viste at du ikke tok hans signaler. Slett han og gå videre Anonymkode: f1214...4af 39 5
TLR Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): He's just not that into you. Anonymkode: 99eca...804 Den filmen er bra. Anbefaler alle å se den 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hm det eneste som slår meg er at du kanskje ikke så ut som han trodde/forventet/håpet? Anonymkode: 19996...b85 Eller manglende kjemi. Anonymkode: 11b1d...60c 11
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må bare få ut litt frustrasjon. Var på Tinder date på onsdag.vi begge er i 20 årene og han skrev selv han gledet seg stort til å treffe meg. På Tinder profilen hans sto det at han var ute etter kortsiktig, noe jeg også egentlig var ute etter. Jeg satt å ventet på ham i baren, da han plutselig kom inn og så meg, og han så litt forvirret ut først. Jeg skrev til han på melding at jeg så ham og sitter i baren og venter. Da kommer han bort og spør om jeg er xxxx, og jeg svarte ja. Vi satt å pratet en stund og ble bedre kjent. Jeg oppfattet han som veldig hyggelig og grei. Etter 20 minutter sier han at han må hjem og fikse noe greier. Jeg ble litt satt ut og tenkte inni meg hvorfor han skulle møte meg denne kvelden hvis det ikke passet likevell og han måtte gå så fort🤷🏻♀️ Sa det ikke til han men tenkte det inni meg. Jeg svarte at vi da heller kan treffes en annen gang hvis det passer bedre. Da jattet han bare med, sa hade, og gikk. 2 dager etterpå hørte jeg ingenting og valgte å sende en snap og spørre hvordan det gikk med han. Han åpnet bare snappen og svarte aldri. Tenkte han sikkert bare var opptatt og ikke hadde tid å svare. Noen dager etterpå ser jeg at han har fjernet matchen vår på Tinder og slettet meg på snap.. Altså ærlig talt! Er de fleste menn slik og er det flere som har opplevd dette? Til både menn og kvinner her inne, hva er grunnen til at du ville oppført seg slik mot noen du møtte? Synes det er utrolig barnslig måte å reagere på og forstår ikke hvorfor folk velger å oppføre seg slik. Makan! Anonymkode: 6f65e...534 Det er selvfølgelig ikke noe hyggelig gjort. Men jeg tror nok du ikke ser ut som på bildene dine. Det er nok årsaken. Anonymkode: 08864...e7f 31
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller manglende kjemi. Anonymkode: 11b1d...60c Man ser sjeldent om man har kjemi før man har snakket med vedkommende 😏 Anonymkode: cff8e...c76 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 En mann som avslutter daten etter 20 minutter fordi han skal «fikse noe hjemme», er åpenbart IKKE interessert i deg. Hvorfor i all verden foreslo du å treffes senere? For så å sende Snap?? Du må stille høyere krav, slike menn skal du ikke kaste bort tid på. Anonymkode: d0201...3f3 42 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 Ts her Jeg bruker bilder av meg selv selvfølgelig. Helkroppsbilde + selfies. Syns det er merkelig at han ikke skulle skjønne at det var meg utifra bildene? Har møtt folk tidligere og de har ikke reagert på den måten han gjorde. Merkelig uansett. Anonymkode: 6f65e...534 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 Han ble ikke tent på deg. Han fant på en høflig unnskyldning for å avslutte. Anonymkode: e357c...6ff 10 1
ESFP Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På Tinder profilen hans sto det at han var ute etter kortsiktig Han var nok ute etter en kropp han skulle bruke til å få utløsning. Mest sannsynlig fant han raskt ut at han ikke likte ditt utseende og din kropp. Istedenfor å være ærlig ved å si at han ikke likte deg, eller falsk ved å late som, bare forsvant ham. Egentlig like greit. Du vil ikke ha en slik mann og du ble raskt kvitt ham. Det finnes mange slike menn (og kvinner) der ute. Det beste for deg er å akseptere det og tenke på noe annet. 15
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man ser sjeldent om man har kjemi før man har snakket med vedkommende 😏 Anonymkode: cff8e...c76 De snakket jo sammen. 20 minutter kan ofte være nok det. Anonymkode: 11b1d...60c 12
Andro Skrevet 11. november 2023 #16 Skrevet 11. november 2023 Det er helt greit å avslutte kjapt, men jævlig feigt og uhøflig å ikke si: "Beklager, men det er ikke deg jeg leter etter. Jeg avslutter nå." Alle skylder hverandre klarhet og vanlig høflighet. Alltid. 14 1 3
Andro Skrevet 11. november 2023 #17 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han fant på en høflig unnskyldning for å avslutte. Det er aldri høflig å juge. "Beklager, men vi er ikke en match. Jeg avslutter." Det er ærlig og høflig. 11 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #18 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Eller manglende kjemi. Anonymkode: 11b1d...60c Kjemien var det ikke noe galt med. Vi snakket i ett sett og hadde masse å snakke om. Helt ærlig så burde man jo bli litt bedre kjent før man eventuelt kan danne seg et inntrykk av om det er god kjemi eller ikke. Uansett syns jeg han burde opptrådt på en litt mer voksen måte. Bare guttevalper som oppfører seg slik som det der så like greit å bli kvitt han. Ts Anonymkode: 6f65e...534 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #19 Skrevet 11. november 2023 En kamerat hadde liknende oppførsel på en date. Årsaken var at bildene av henne på profilen var tatt for flere år siden da hun var yngre, slankere og penere. Hun liknet ikke på bildene og han følte seg lurt. Anonymkode: 195b4...d70 20
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #20 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Må bare få ut litt frustrasjon. Var på Tinder date på onsdag.vi begge er i 20 årene og han skrev selv han gledet seg stort til å treffe meg. På Tinder profilen hans sto det at han var ute etter kortsiktig, noe jeg også egentlig var ute etter. Jeg satt å ventet på ham i baren, da han plutselig kom inn og så meg, og han så litt forvirret ut først. Jeg skrev til han på melding at jeg så ham og sitter i baren og venter. Da kommer han bort og spør om jeg er xxxx, og jeg svarte ja. Vi satt å pratet en stund og ble bedre kjent. Jeg oppfattet han som veldig hyggelig og grei. Etter 20 minutter sier han at han må hjem og fikse noe greier. Jeg ble litt satt ut og tenkte inni meg hvorfor han skulle møte meg denne kvelden hvis det ikke passet likevell og han måtte gå så fort🤷🏻♀️ Sa det ikke til han men tenkte det inni meg. Jeg svarte at vi da heller kan treffes en annen gang hvis det passer bedre. Da jattet han bare med, sa hade, og gikk. 2 dager etterpå hørte jeg ingenting og valgte å sende en snap og spørre hvordan det gikk med han. Han åpnet bare snappen og svarte aldri. Tenkte han sikkert bare var opptatt og ikke hadde tid å svare. Noen dager etterpå ser jeg at han har fjernet matchen vår på Tinder og slettet meg på snap.. Altså ærlig talt! Er de fleste menn slik og er det flere som har opplevd dette? Til både menn og kvinner her inne, hva er grunnen til at du ville oppført seg slik mot noen du møtte? Synes det er utrolig barnslig måte å reagere på og forstår ikke hvorfor folk velger å oppføre seg slik. Makan! Anonymkode: 6f65e...534 Han var ute etter noe kortsiktig - nærmere bestemt 20 minutter. Prøv å ikke bry deg. Tror det sier mer om ham enn om deg, og det er ikke vanlig oppførsel. Lykke til i videre leting! Anonymkode: dc32a...b69 8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå