Gå til innhold

Aldri hatt sex før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at en 31 åring ikke har hatt sex før? Jeg vil prøve men samtidig tør ikke, det er noe som stopper meg hele tiden. Jeg ser bra ut og er veltrent. Prøvde så mange ganger og gjøre det men jeg blir stiv i kroppen og klarer ikke å tenke. 

Sist ble jeg kjent med en jente og vi dro til et hotell. Alt gikk som det skal , i det hu begynte å kle av seg, jeg ble stresset. Så jeg ba henne å kle på seg igjen og at vi bare dropper det. Hun hadde full forståelse og sa ikke noe. 

Er det noen som har opplevd noe sånt, eller vet hva kan årsaken være? 

jeg trenger virkelig et svar. 

Anonymkode: 54173...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det normalt at en 31 åring ikke har hatt sex før? Jeg vil prøve men samtidig tør ikke, det er noe som stopper meg hele tiden. Jeg ser bra ut og er veltrent. Prøvde så mange ganger og gjøre det men jeg blir stiv i kroppen og klarer ikke å tenke. 

Sist ble jeg kjent med en jente og vi dro til et hotell. Alt gikk som det skal , i det hu begynte å kle av seg, jeg ble stresset. Så jeg ba henne å kle på seg igjen og at vi bare dropper det. Hun hadde full forståelse og sa ikke noe. 

Er det noen som har opplevd noe sånt, eller vet hva kan årsaken være? 

jeg trenger virkelig et svar. 

Tipper det blir lettere hvis du er trygg på jenta. Har du hatt kjæreste? Dere bør bruke tid på å bli kjent og å utforske hverandres kropper.

Skrevet
Just now, petterm said:

Tipper det blir lettere hvis du er trygg på jenta. Har du hatt kjæreste? Dere bør bruke tid på å bli kjent og å utforske hverandres kropper.

Nei jeg har ikke hatt kjæreste. Grunnen til det at hvem som helst kjæreste har sexbehov, og jeg kan ret og slett ikke gi henne noe. Derfor blir det vanskelig å ha kjæreste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg har ikke hatt kjæreste. Grunnen til det at hvem som helst kjæreste har sexbehov, og jeg kan ret og slett ikke gi henne noe. Derfor blir det vanskelig å ha kjæreste. 

Hva er du redd for? Å være  naken sammen? Kose med hverandre? Samleie?

Tror du må starte med å bruke hender og munn. Fokuser gjerne mer på Hanne enn på deg selv. Samleie kan komme etter hvert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei. Mulig du er av den som trenger litt tid. Det er ikke en fasit for alle at sex skal skje på første dag. 

Du trenger nok å bli kjent med jenta, og flørte deg dere opp til en tenning der dere ikke klarer å la være hverandre.

Men jeg tenker at siden din erfaring er lik 0 og den ene gangen du skulle prøve. Gir du dette litt for stor plass i hodet ditt. Som igjen kan ødelegge for deg. 

Mulig du bør prøve kontakt med en sexolog, som kan hjelpe deg litt på vei. Eller så kan du også være asexuell. Eller andre grunner som hindrer deg i nærhet. Mulig psykolog kan være løsningen.

Jeg syntes ikke du skal gi opp her. Og helst bare innse at du har vært litt treg på å løse problemet ditt

Anonymkode: 57622...2de

Skrevet

Du får ikke glipp av noe. 

Anonymkode: 0e8f8...dc2

Skrevet

Første du må gjøre er å slutte å snakke om at du tok med en jente til et hotellrom.

Jenter er barn, og barn skal man ikke ha sex med. 

Utenom det, gå til en psykolog som kan komme til bunns i hva som plager deg. Mulig det er traumer du har fortrengt.

Anonymkode: 42671...9df

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Første du må gjøre er å slutte å snakke om at du tok med en jente til et hotellrom.

Utenom det, gå til en psykolog som kan komme til bunns i hva som plager deg. Mulig det er traumer du har fortrengt.

Kan du ikke forstå at når man sier jente så mener man en jenter over18-19? 

Når jeg møter en jente på alder 23-24, skal jeg kalle henne dame? Hu er jo en jente! 

• Liker 3
Skrevet

Er det noe spesielt du er redd for ? Har du micropenis? 

Eller er alt det fysiske innen normalen ? 

Jeg ville fortalt at jeg er jomfru og at du er nervøs,men at du vil. 

Også lar du dama ta seg av deg. Jeg tror det hadde vært ganske gøy! 🤩Men,det hadde ikke vært gøy om jeg tenkte jeg møtte en "Likestilt" også blir alt bare klomsete for du prøver å late som om du vet hva du gjør,uten at du vet. 

Anonymkode: b47ba...7a6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noe spesielt du er redd for ? Har du micropenis? 

Eller er alt det fysiske innen normalen ? 

Jeg ville fortalt at jeg er jomfru og at du er nervøs,men at du vil. 

Også lar du dama ta seg av deg. Jeg tror det hadde vært ganske gøy! 🤩Men,det hadde ikke vært gøy om jeg tenkte jeg møtte en "Likestilt" også blir alt bare klomsete for du prøver å late som om du vet hva du gjør,uten at du vet. 

Ikke red, men jeg vet ikke hvorfor jeg blir stressa. Nei tror ikke jeg har micropines, ligger på ca 14-15. 

Alt starter perfekt kysser vi, og vi har det gøy. Men i det hu begynner å kle av seg eller vil suge meg… jeg stopper med en gang!

prøvde å snakke med en psykolog men vi fant ikke noe som kan være i veien. 

legen min anbefalte, først må du finne en partner hvor hun forstår din situasjon, også ligg på senga du og la hun gjøre resten selv men ikke avbrutt henne. 

Skrevet

Nei, ikke micro. Du kan godt være ærlig med damer på byen også altså. 

Si du er jomfru! Si du er nervøs.og la henne gjøre resten. 

Men, da må du gi slipp på kontrollen...

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, ikke micro. Du kan godt være ærlig med damer på byen også altså. 

Si du er jomfru! Si du er nervøs.og la henne gjøre resten. 

Men, da må du gi slipp på kontrollen...

Hahah synes det er flaut å si jeg er jomfru på den alder hahah😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hahah synes det er flaut å si jeg er jomfru på den alder hahah😂 

Såklart skjønner vi alle at det er det det dreier seg om. 

Så lenge du ikke har micro. Er det dette du er redd for. 

Vil du ha sex? 

Da må du face redselen din.. Det går fint. 

Jeg kunne lett ha tatt jomfrudommen til en mann. Men, ikke vist han ikke hadde latt meg gjort "jobben". Å han hadde vært ærlig. Da kan du ende opp med en veldig dårlig opplevelse, for jeg hadde automatisk tenkt at du ikke var jm.

La deg heller bli tatt vare på, og "lært opp". Lover at dette er null problem for de aller fleste damer på 30+

Men, du kommer ingen vei uten at du er ærlig, sårbar å rå her! 

Gi opp kontrollen, og gi slipp på skammen. Det går bra!

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kan du ikke forstå at når man sier jente så mener man en jenter over18-19? 

Når jeg møter en jente på alder 23-24, skal jeg kalle henne dame? Hu er jo en jente! 

Jente er et barn. Kvinne eller dama er voksen. Det er ikke vanskelig å skrive kvinne eller dame.

Hva hadde du tenkt om jeg skrev kvinne 30år+ tok med seg en gutt til et hotellrom. Høres det helt greit ut?

Språk er viktig.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at man er kjærester noen uker og måneder uten å ha sex. Jeg synes ikke du skal unngå å skaffe deg kjæreste bare fordi du er usikker på sex. Vær heller tydelig på at du vil styre når dere har sex, og at det kan ta tid før det blir noe.

Skaff deg en kjæreste og bruk tid sammen med henne. Etter en tid, kanskje uker eller måneder, blir dere godt kjent og dere kan gradvis venne dere til hverandre. Kos, kyss, klem, ligg inntil hverandre. Kjenn på hverandre utenpå klærne. Etter hvert kan dere prøve å ta av dere på overkroppen og bli kjent med hvordan det føles. Kjenn på hverandre, ta på hverandre, ligg inntil hverandre. Ta det skritt for skritt, og ikke tenk at du skal ha sex på første date. Jeg vet mange gjør det, men det kan være å starte i feil ende og ikke alltid så lurt. De beste forholdene er der man har felles interesser, kultur, holdninger og verdier, noe det kan ta litt tid, og en del dater, før man finner helt ut av. Hvis dette passer, finner dere alltids ut av det seksuelle senere.

Bruk tid og så går det seg til. 

• Nyttig 3
Skrevet

Tja, jeg kaller kjæresten for jenta mi, og hun er 43, ser ikke noe galt i det 😊

Anonymkode: 00412...a52

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Såklart skjønner vi alle at det er det det dreier seg om. 

Så lenge du ikke har micro. Er det dette du er redd for. 

Vil du ha sex? 

Da må du face redselen din.. Det går fint. 

Jeg kunne lett ha tatt jomfrudommen til en mann. Men, ikke vist han ikke hadde latt meg gjort "jobben". Å han hadde vært ærlig. Da kan du ende opp med en veldig dårlig opplevelse, for jeg hadde automatisk tenkt at du ikke var jm.

La deg heller bli tatt vare på, og "lært opp". Lover at dette er null problem for de aller fleste damer på 30+

Men, du kommer ingen vei uten at du er ærlig, sårbar å rå her! 

Gi opp kontrollen, og gi slipp på skammen. Det går bra!

Du traff meg skikkelig 🤦🏻‍♂️ du burde ha studert psykologi. Skal prøve det du sa. Skulle ønske jeg kunne finne en partner som deg som kan forstå veldig godt. Men det er ikke så lett å finne 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du traff meg skikkelig 🤦🏻‍♂️ du burde ha studert psykologi. Skal prøve det du sa. Skulle ønske jeg kunne finne en partner som deg som kan forstå veldig godt. Men det er ikke så lett å finne 

Hvordan vet du at det ikke er lett å finne ?

Har du vært åpen og ærlig tidligere, både om at du er nervøs/redd og at du er jomfru?

Jeg hadde ikke ventet på en kjæreste, jeg ville ha hoppet rett i det. Dra på byen, sette opp en profil på en av de sex treff appene. og bare vært helt ærlig! 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at det ikke er lett å finne ?

Har du vært åpen og ærlig tidligere, både om at du er nervøs/redd og at du er jomfru?

Jeg hadde ikke ventet på en kjæreste, jeg ville ha hoppet rett i det. Dra på byen, sette opp en profil på en av de sex treff appene. og bare vært helt ærlig! 

Selføhygelig jeg er ærlig med alle! 
Det første pleier alltid å si, er jeg ser ikke etter sex, og jeg er jomfru, og her null peiling på det. 

Med en gang de hører dette her, så svarer de Tja det er litt teit å ha sex med uerfaren man🤦🏻‍♂️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selføhygelig jeg er ærlig med alle! 
Det første pleier alltid å si, er jeg ser ikke etter sex, og jeg er jomfru, og her null peiling på det. 

Med en gang de hører dette her, så svarer de Tja det er litt teit å ha sex med uerfaren man🤦🏻‍♂️ 

Men, om du sier du ikke vil ha sex så blir det jo ikke sex. ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...