Vimsa84 Skrevet 11. november 2023 #1 Del Skrevet 11. november 2023 Står bare dette i bruksanvisningen til kuren; Påfør en liten mengde i nyvasket eller håndkletørt hår Massér inn i lengdene og spissene La masken virke i 5 til 10 minutter Skyll deretter godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. november 2023 #2 Del Skrevet 11. november 2023 Alltid balsam etter hårkur😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Del Skrevet 11. november 2023 Etter. Anonymkode: dab38...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 11. november 2023 #4 Del Skrevet 11. november 2023 Jeg har, en eller annen gang, diskutert kur og balsam med ei frisør, og da fortalte hun meg at balsam alltid skal brukes etter hårkur. Husker ikke hvorfor, men det ble nevnt hvorfor. Skal se om jeg finner noe om det på nett. https://www.minmote.no/skjoennhet/haar/a/dO040B/derfor-boer-du-bruke-haarkur-og-slik-bruker-du-den-riktig Balsam lukker visst skjellagene i håret og om man bruker kur etter balsam er ikke håret mottakelig for å ta opp noe næring fra kuren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #5 Del Skrevet 11. november 2023 Og hvis man vasker ut balsamen i ENDENE i iskaldt vann, feks i vasken, så fungerer den enda bedre 😃 Anonymkode: fd492...d57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Del Skrevet 11. november 2023 Alltid hårkur før balsam. Balsam lukker skjellaget i håret og da har ikke hårkur noen effekt. Anonymkode: f5be2...20f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Del Skrevet 13. november 2023 Så man skal bruke begge deler? Har bare pleid å bruke enten eller.... Anonymkode: 521a6...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg har lært at jeg skal bruke balsam etter proteinrik hårkur, men om det er en fuktighetsgivende hårkur trenger jeg ikke balsam. Anonymkode: 847d5...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg kjøpte meg en hårkur hvor det står at den skal brukes i hånkletørt hår og være i håret i 10 min. Synes det er kjedelig å tørke håret for så å vente i 10 min i dusjen og deretter ha i balsam og skylle å tørke det på nytt. Har noen tips til fremgangsmåte? Anonymkode: 29334...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte meg en hårkur hvor det står at den skal brukes i hånkletørt hår og være i håret i 10 min. Synes det er kjedelig å tørke håret for så å vente i 10 min i dusjen og deretter ha i balsam og skylle å tørke det på nytt. Har noen tips til fremgangsmåte? Anonymkode: 29334...c1d Jeg starter med å vaske håret. Har et lite håndkle hengende ved dusjen som jeg tørker håret med. Har i hårkur og setter opp håret med en klemme. Senker dusjhodet og vasker resten av kroppen mens hårkuren virker. Skyller ut helt til sist. Anonymkode: 521a6...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå