AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Trenger inspirasjon til hva jeg kan kjøpe til folk.. Anonymkode: 2d0a2...976
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Barna: To stk får ridehjelm og sikkerhetsvest (kjøpt på salg) Lego (kjøpt på salg) Bok Ett barn får slalåmstøvler Besteforeldre: Fotobok med barnebarna Penger til veldedighet (etter eget ønske) Søsken: Penger til veldedighet/ingen ting (avhengig av avtaler gjort med dem) Nieser/nevøer: Penger, leker (kjøpt på salg) Partner: Aner ikke. Anonymkode: 5427e...e1e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Mann - parfyme og fotoalbum kid - fotballdrakt, genser fra fretex og fotoalbum mor - hjemmesydd kimono i ull og japansk silkesjal fra fretex, julekule nieser - kjoler fra fretex, hårpynt nevø - nerf søster - kjole fra fretex, julebok, julekule venninner - hjemmesydde jakker i ull osv osv finner mye fint brukt og lager en del selv! Anonymkode: 156c6...2a4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Søsken: Norgesglass taco-sett (kjempesmart, det er lokk til alle skålene, så rester kan settes rett i kjøleskapet) Nevø (2 år): hjemmestrikket genser med traktor på Og det er så langt jeg har kommet… Anonymkode: e7747...154
Kittykat Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Har ikke spurt hva folk ønsker seg enda, men har noen tanker: Den ene sønnen vår: Ny gaming/data stol blant annet Datteren vår: En bestemt hårfjerner (ønsker seg) blant annet. Hun har laget en ønskeliste så det blir nok flere ting fra den listen Svigermor: Bodyscrub (ønsker seg det hvert år). Blir nok noe mer, men vet ikke hva helt ennå. Det er så langt jeg har kommet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Ulltøy ski utstyr rattkjelke bok kinobilletter duftlys Konfekt Rødvin Hudpleie (der kjøper jeg kun hvis jeg vet nøyaktig hva vedkommende ønsker seg/bruker) gavekort Anonymkode: e8c2e...5e6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Søster håndsåpe som er eksklusiv. mamma det samme. pappa aner jeg ikke. mannen dundyne, eksklusiv kroppsskrubb eneste jeg har kommet på no barna eksklusiv kroppsskrubb. Øredobber, julepynt. Dem er nettopp voksne. Dem ønsker seg å noe til håret. Så får se hva mere jeg kommer på. Ena ønsker seg silke pysj. Til meg selv. Dundyne, Eksklusiv håndsåpe og krem. Får se hva mer jeg finner på. Bruker å pakke inn alt jeg trenger til jul. Slik at jeg får en del pakker. Elsker å kjøpe til meg selv. Anonymkode: 5fc26...642
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Guttungen 9 år: Forbrytelse og straff av Dostojevskij, pose med julegodt, øretelefoner Jenta 7 år: Fortellinger i utvalg av Kafka, pose med julegodt, sminke Kona: "kinky" håndjern, flaske vin, eteriske oljer Mor: Kurv med gode oster og pølser og litt spennende øl Far: Kull! Bror 1: kurv med div Bror 2: kurv med div Bror 3: kurv med div Anonymkode: f1b5d...06e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Søster håndsåpe som er eksklusiv. mamma det samme. pappa aner jeg ikke. mannen dundyne, eksklusiv kroppsskrubb eneste jeg har kommet på no barna eksklusiv kroppsskrubb. Øredobber, julepynt. Dem er nettopp voksne. Dem ønsker seg å noe til håret. Så får se hva mere jeg kommer på. Ena ønsker seg silke pysj. Til meg selv. Dundyne, Eksklusiv håndsåpe og krem. Får se hva mer jeg finner på. Bruker å pakke inn alt jeg trenger til jul. Slik at jeg får en del pakker. Elsker å kjøpe til meg selv. Anonymkode: 5fc26...642 Kjøper du julegaver å pakker inn til deg selv?😅 Anonymkode: e8c2e...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå