Gå til innhold

Kåthet nå vs før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer i 40-50 årene, hvordan er kåtheten deres nå Vs tenårene,tidlig 20 årene ?

kommer dere like lett, må dere ha hjelpemidler/vibrator eller lignende ?

Anonymkode: d3832...2d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40 og er mer kåt og kommer lettere. Endringen har startet de siste årene. Før kom jeg aldri når han var inni meg - nå må jeg ha ham inni meg og får mye sterkere orgamser. Ikke vaginal orgasmer helt, noe klitoris må også med men det er nok en kombinasjon. For de er mye sterkere. 

Jeg onanerer mye oftere og har sex oftere. Der henger nok også sammen med at ungene er større men legger deg fortsatt innen kl 22 og sover tungt. Men noe av det henger også sammen med et eller annet som har skjedd i min kropp og det at jeg får mer nytelse og mye enklere orgasmer. 

Anonymkode: dd0b3...d20

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg er 46 år. Er kåtere nå enn i 20/30-årene. Mye tryggere i senga og får bedre orgasmer. 

Har nok en del å gjøre med at jeg er mer avslappet enn før. Bare nyter istedenfor å tenke på prestasjon. 

Og så har jeg også nå er partner som passer meg mye mye bedre.

Endret av Semydfe
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 36. Så vet jo ikke om man faktisk kan bli kåtere jo eldre man blir. 

Men,fra jeg startet på ungdomsskolen til jeg var 18 så var jeg så kåt at det var helt vilt! Bare det å gå forbi kanter ved et bord og tilsvarende gjorde meg våt😅🤣 etter det var jeg også veldig kåt,men roet seg noe. Fra 22 og utover var jeg ikke så veldig kåt. 35 blitt kåtere, men, nå jobber jeg for å finne tilbake til den jeg en gang var seksuelt. 

Jeg kommer. Jeg kommer alltid når jeg har sex. 

Håper på å finne meg en kjæreste som er lik meg seksuelt så vi kan ha masse masse masse deilig sex igjen. Har ikke vært så mye av det de siste 10åra. 

Har hatt en sexpartner idet siste og sex er bra jeg kommer, men har hatt litt problemer med å bli sår. Det har jeg aldri opplevd før. (Jeg er veldig våt). 

Anonymkode: 81a9f...b3e

Skrevet

Er 45, og mye mindre kåt enn før. Føler jeg har gjort og prøvd alt, det er ikke noe mer å oppleve eller oppdage. I alle fall ikke hvis jeg ikke bytter ut mannen, og det har jeg jo ikke planer om.

Tenker aldri på sex, blir aldri kåt spontant. Får orgasmer, men det tar lang tid og krever mye mentalt arbeid (må tvinge meg selv til å konsentrere meg om sexen, ellers begynner tankene å drive over på helt andre ting), og orgasmene er omtrent like lange som et statisk støt. Føles meningsløst å jobbe for.

Anonymkode: 2da14...4c1

Skrevet

40. Spontant og mye oftere kåt enn før, fantaserer mer og kommer lettere. Skammen over å ha en egen seksualitet er i stor grad borte.

Anonymkode: 5d8a9...ec5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Før kom jeg aldri når han var inni meg - nå må jeg ha ham inni meg og får mye sterkere orgamser.. 

Anonymkode: dd0b3...d20

Semydfe skrev (1 time siden):

Jeg er 46 år. Er kåtere nå enn i 20/30-årene. Mye tryggere i senga og får bedre organismer. 

Orgasme var ikke et enkelt ord i dag 😄

Men fra spøk til alvor: jeg er 45 år og hadde en seksuell oppblomstring da jeg var rundt 30. Da først fikk jeg vaginale orgasmer og multiorgasmer (etter flere år med samme mann). Var også generelt mer spontant kåt og ikke responsiv slik som tidligere. Har de siste 10 årene hatt mer og bedre sex (til tross for barn i alle aldri i hus) enn jeg hadde fra jeg var 14 til 35. Har hatt mye god sex opp gjennom altså, men ikke like mye nytelse som jeg har nå. Mannen elsker utviklingen og strever med å henge på. 

Anonymkode: 1802e...5a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere damer i 40-50 årene, hvordan er kåtheten deres nå Vs tenårene,tidlig 20 årene ?

kommer dere like lett, må dere ha hjelpemidler/vibrator eller lignende ?

Anonymkode: d3832...2d1

Jeg er veldig sjelden kåt nå, sammenlignet med da jeg var yngre. I 20 årene tenkte jeg på sex hele tiden. Nå tenker jeg nesten aldri på sex.

«Behovet» for sex er nok mer en halvert siden 20 årene.

Når jeg har sex nå, så er det veldig mye deiligere nå, en da jeg var i 20 årene. Jeg kommer også veldig mye lettere nå, en da jeg var i 20 årene.

Anonymkode: ef9e6...26c

Skrevet

Jeg er 40 år og har aldri vært så kåt som jeg er nå noensinne tror jeg 🤭.

Er liksom sprekkeferdig på en måte 🫣

Kneker og gnir meg etter ting der jeg får anledning så jeg føler meg helt håpløs sånn 🫣. Skal nevnes at jeg ikke har noen mann her som jeg kan ta det ut på 🤣🤭🫣

Gjest kvinne 1979
Skrevet

Jeg er mye kåtere nå enn i 20 årene. 

Skrevet

Er mer kåt, blir mye våtere og kommer lettere nå enn jeg gjorde som 20-åring. Da var jeg mer opptatt av å se bra ut og gjøre "de rette tingene" enn å nyte sexen med både hode og kropp. 

Har også utforsket mer de siste 10 årene enn jeg har gjort noen gang før, noe som har ført til at jeg er blitt bedre kjent med egen kropp og seksualitet. Så vet hva jeg vil, tør å gi av meg selv, tør å kreve mer av partner og tør å nyte mer.

Skrevet

45 her og jeg må innrømme at kåthet er det langt mindre av enn da jeg var i 20-30-årene. 

Er mer sliten og står i mange tunge tak, spesielt med ett av barna (tenåring) våre. Hadde så mye mer glede og lyst i livet da ungene var mindre og krevde mindre av meg. 

Det er ikke det at jeg ikke tenner eller kommer like lett som før. Jeg orker bare ikke at sex alltid skal være en hurtigprosjekt man må rekke å bli ferdig med før noen dukker opp i døra. For her dukker det opp unger døgnet rundt. Vi har ikke avlastning og puling er liksom en kamp mot tiden. 

Jeg savner å være sulten på kuk hele tiden. Jeg har jo alltid hatt stort behov og stor glede av sexlivet. Jeg har aldri sagt nei til sex med mannen heller, selv etter 20 års samliv. Men nå tar jeg faktisk ofte heller en kjapp runde med hånda, når jeg har noen minutter for meg selv, og det er ikke akkurat oppskriften på et godt samliv... 

Anonymkode: 88d8f...ca3

Skrevet

I 20 årene var det bare smerter eller menn som la begrensninger for antall ganger på en fridag, ellers var det forpliktelser, singelperioder osv. Hadde alltid daglig sex i forhold i 20-årene. I 30 og 40 årene er jeg usikker på hva jeg trives best med fordi jeg sjeldent møter menn som ønsker daglig sex eller noe i nærheten av det der jeg har måttet tilpasse meg deres lyst. Men 1 gang i uken er alt for lite for meg..

Anonymkode: 4c98d...a06

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. 

Matas, mod. 

Skrevet

Jeg er 42 og synes det bare har gått oppover. Det hjalp for eksempel utrolig mye å slutte på prevensjon som jeg gikk på i 20-30-årene. Våthet har jeg ikke tenkt over, men kommer mye lettere enn før. I 20-årene måtte jeg noen ganger fake fordi jeg brukte så lang tid på å komme, var mye mer usikker på meg selv, og det var lite utforsking underveis.

I går satt jeg på fjeset til mannen min og kom etter 5 min, det hadde aldri gått da jeg var 20 😅 Da brukte han sikkert en halvtime på å få meg til å komme, og jeg lå typisk rett ut, var mye mer bekymret for hvordan jeg så ut, om jeg var spennende nok osv. Så jeg synes sex i 40-årene er enormt mye bedre. Har gått oppover fra ca 38 års-alderen. Hjalp selvsagt å bli ferdig med små barn også, og vi har bygget huset slik at det går an å trekke seg litt tilbake 😁

Anonymkode: 97f91...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...