Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med ei på Tinder og vi dro til middagen sammen og hun virka veldig koselig. 

Samme kvelden sender hu melding å spør om jeg kunne ha tenkt meg å ligge med henne og venninna hennes samtidig. Jeg fikk sjokk i staten og viste ikke hva bør jeg svare! 

To dager senere hu ringer meg og forklarer at det er bestevenninna hennes og begge hadde lyst å ligge med samme person for lenge siden og hu sier du er den rette! 

Hva slags galskap er det? 
jeg har aldri kommet meg bort i noe sånt. 

Anonymkode: 4d9b4...c8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som det kanskje ikke var helt dette du var ute etter, så hvis dette ikke er noe for deg så er det helt greit å si nei!😊 

Anonymkode: d4333...555

Skrevet

Hadde ikke trengt betenkningstid jeg hvertfall, det er ikke hver dag slike muligheter dukker opp

Anonymkode: 1a37d...653

• Liker 2
Skrevet

Helt i orden å si nei. Trekant er dog en av de aller vanligste fantasiene. Fordelen her er at alle tre er single. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er problemet? Eneste bakdelen her er vel om venninna er stygg

Anonymkode: 82e1a...f6c

Skrevet

En ting er sikkert, det er ikke det samme som på film 😅 litt for mye armer og bein, så frister ikke igjen 

Anonymkode: 07727...501

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva er problemet? Eneste bakdelen her er vel om venninna er stygg

Anonymkode: 82e1a...f6c

Nei nei 

begge 2 var pene. 
men den perioden vi snakket på Tinder vi snakket om noe seriøst. 
Dette hu ville ha var bare tull. 

hvordan i all verden jeg skal ligge med hu og bestevenninna hennes, og her er det snakk om noe seriøst videre! Det passer ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei nei 

begge 2 var pene. 

hvordan i all verden jeg skal ligge med hu og bestevenninna hennes, og her er det snakk om noe seriøst videre! Det passer ikke. 

Det er ikke alle som er skapt for slike forhold. For meg er dette helt utmerket. Søk på "kompersjon", så forstår du kanskje hvordan jeg har det.

Anonymkode: 1a7da...a66

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nei nei 

begge 2 var pene. 

-Fullt mulig at dette kunne blitt noe seriøst hvis alle vil det samme, men selvfølgelig er ikke denne typen forhold for alle.

Anonymkode: 2d1ae...99b

Skrevet

Her har du vunnet i Lotto og du vurderer å si nei til gevinsten?!

Anonymkode: b271a...dac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ble kjent med ei på Tinder og vi dro til middagen sammen og hun virka veldig koselig. 

Samme kvelden sender hu melding å spør om jeg kunne ha tenkt meg å ligge med henne og venninna hennes samtidig. Jeg fikk sjokk i staten og viste ikke hva bør jeg svare! 

To dager senere hu ringer meg og forklarer at det er bestevenninna hennes og begge hadde lyst å ligge med samme person for lenge siden og hu sier du er den rette! 

Hva slags galskap er det? 
jeg har aldri kommet meg bort i noe sånt. 

Ønsker du sex så kjør på men tenker du på sikt noe mer så tenk deg godt om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...