Gå til innhold

Farsdagen MÅ virkelig uppe det i år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rentene stiger, matvarene stiger og snart må også formueskatt betales og da må min gode far gi utbytte.  Sånn at jeg har noe å betale den for. Så jeg må virkelig være generøs med han sånn at han er generøs med meg. 

Jeg kan bruke 5k på den gaven. 

Litt om min far han er 65 år,  liker båtlivet. friluftsliv. Å herregud dette er vanskelig. Klarer ikke engang å gi bra input sånn
at jeg kan få gode råd. Han spiller ikke golf eller tennis. Mamma lager all maten. 

Noen som har en ide? Hva kan jeg gi til en som har alt? 

På forhånd takk. 

Anonymkode: badfe...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 100f1...703

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjærlighet og kvalitetstid? 😆

Anonymkode: 8de84...070

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så jeg må virkelig være generøs med han sånn at han er generøs med meg. 

Jeg kan bruke 5k på den gaven. 

Ærlig talt.. finnes det virkelig fedre som forventer og ønsker at barna skal bruke opptil 5 tusen på en gave til ham? 

Anonymkode: f064a...767

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan det tenkes at han ønsker seg tid med deg? 

Anonymkode: ab6d2...7f2

Skrevet

5K på en farsdagsgave?? 

Anonymkode: d4b01...3cc

• Liker 1
Skrevet

Ja han har kjørt 700 km for meg for å hente en båt som jeg kjøpte meg, så har han bygget garasje for meg. Jeg har isolert litt men han har gjort alt det andre. Så er han tvers i gjennom en kjernekar, han er stabiliteten selv. Har aldri hevet sin røst til meg , har aldri mistet kontrollen, selv om jeg ikke var noe enkel når jeg vokste opp. Han er en mann blant menn. Han han har en stoisk aura over seg. Han forventer ingenting. Handler ikke om det jeg vil bare gi litt tilbake. 

Skrevet

Jeg ville heller laget et fint kort. Håndskrevet. Med ting fra hjertet. Ting du setter pris på ved han som han har gjort for deg. Kortet kan være en barnetegning du laget da du var liten, eller ha et fint bilde av deg og han. :)Slike hjertegaver er sjelden kost. Men huskes veldig lenge. Få som setter seg ned og bruker energi på bare det å skrive et kort.

Meeeen det også kan gi en bismak senere hvis det kommer fram at du bare skulle smiske med han for å få pengene hans. (For jeg er ikke sikker på om jeg forstår intensjonene dine? Skal du takke han eller manipulere han 😅)

Anonymkode: 8b44c...cbb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville heller laget et fint kort. Håndskrevet. Med ting fra hjertet. Ting du setter pris på ved han som han har gjort for deg. Kortet kan være en barnetegning du laget da du var liten, eller ha et fint bilde av deg og han. :)Slike hjertegaver er sjelden kost. Men huskes veldig lenge. Få som setter seg ned og bruker energi på bare det å skrive et kort.

Meeeen det også kan gi en bismak senere hvis det kommer fram at du bare skulle smiske med han for å få pengene hans. (For jeg er ikke sikker på om jeg forstår intensjonene dine? Skal du takke han eller manipulere han 😅)

Anonymkode: 8b44c...cbb

Godt forslag. Jeg prøver det og en eksklusiv Cognac. Jeg skal takke han, men han er bare et menneske han og. Han blir glad for gaver og vil gi tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...