Gå til innhold

Handle på innvandrersjappe

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er H&M norsk altså? Det var nytt for meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 02bc5...5d8

Hæ? Hva har du røyka? Hvor har jeg sagt at H&M er norsk? Det er selvfølgelig en svensk kjede, men noen innvandrerbutikk er det ikke. Litt som å handle på innvandrerbutikken H&M skrev du.

Anonymkode: 18af1...384

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 1.17):

For noe tull! Spiser isbergsalat hver uke, fra Rema og Kiwi og de er kjempefine nå. Aldri sett en eneste bille eller mark. (Hva snakker du egentlig om?)

Anonymkode: c2c4e...2e6

Ikke tull, jeg kjøpte tre hoder sist i forrige uke hvor to av dem hadde flere fete mark som krabbet rundt, siden jeg elsker salat så begynte jeg skrive ned, 31 av 57 hoder har hatt mer enn fem biller eller mark.

Jeg vet ikke med rema, men jeg handler hos COOP og kiwi.

Dette begynte etter at de begynte med "kortreiste grønnsaker" i 2020 eller 2021.

De fra utlandet er mye bedre.

Anonymkode: a3fcf...391

Skrevet

Her i byen har vi en sånn butikk som vi går til. Mannen og jeg sier at vi skal "til muslimene/pakistanerne å handle". Kun til hverandre da. Snakker vi til andre som kjenner til butikken så er det navnet på butikken vi sier, hvis det er til noen som ikke kjenner til sier vi innvandrerbutikken, da alle da skjønner hva en mener. 

Når det gjelder prisen og kvaliteten så er begge varierende. Noen ganger mye billigere og noen ganger dyrere, noen ganger bedre og noen ganger dårligere. Jeg elsker thai-risen de har. Og så er det noen grønnsaker og andre varer som vi ikke finner andre plasser som vi gjerne handler. Så liker jeg den polske kjekssjokoladen 🤤🤤

Anonymkode: 53d2d...568

Skrevet

Syns ikke innvandrerbutikk er stygt å si. På 90-tallet da jeg gikk på ungdomsskolen var det en innvandrerbutikk i nærheten som vi ofte snek oss ut i storefri og handlet på. Pakkissjappa ble den kalt av mange. Det er hakket verre, for å si det sånn... 

Anonymkode: 18af1...384

Gjest pop up bruker
Skrevet

Jeg handler alt av frukt og grønt, oljer, ris og en del andre produkter på internasjonale matbutikker (som jeg velge å kalle det). Utrolig nye beredre kvalitet, og mye billigere!! Om sommeren er vi selvforsynt med frukt og grønt.

Kjøtt og andre basispridukter handler jeg på REMA og kiwi. 

Skrevet

Jeg opplever bedre kvalitet på frukt og grønt i slike butikker enn på standard,norsk matbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...