Gå til innhold

Avslutte vennskap etter 10 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har opplevd å avslutte et vennskap etter mange år? At man vokser litt fra hverandre, ikke har så mye til felles lenger, men egentlig har vært erteris gjennom hele ungdomstiden? Min ''beste venninne'' og meg har vært venner siden 11/12 års alderen men faller nå fra hverandre og hvis jeg skal være ærlig har jeg ikke noe problem med det. Det er vel et tegn på at det kanskje er for det beste? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg ble dumpet. Men først ble jeg sakte gjort til en person jeg ikke liker selv. Det kommer jeg ikke til å tilgi. Aldri.

Så dersom du ønsker å avslutte et vennskap, gjør det. Men ikke vær så jævla feig at du forblir så utydelig at din tidligere venninne sitter der og ikke skjønner noe til hun har slitt seg syk på å prøve å forstå deg. Før det går opp for henne at du vil ha henne ut av livet ditt. 

Anonymkode: e54a5...f54

Skrevet
anonymisert2001 skrev (3 minutter siden):

Noen her som har opplevd å avslutte et vennskap etter mange år? At man vokser litt fra hverandre, ikke har så mye til felles lenger, men egentlig har vært erteris gjennom hele ungdomstiden? Min ''beste venninne'' og meg har vært venner siden 11/12 års alderen men faller nå fra hverandre og hvis jeg skal være ærlig har jeg ikke noe problem med det. Det er vel et tegn på at det kanskje er for det beste? 

Det er forskjell på å avslutte et vennskap og det å vokse fra hverandre og la livet skje slik at dere har sjeldnere kontakt. Hvorfor kutte ut vennskapet? Er det ikke verdifullt å ha kontakt med en du har kjent så lenge? At en har sjeldnere kontakt er imidlertid helt normalt etterhvert som jobb og familie osv tar mer plass. Hva har du å tjene på å avslutte vennskapet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...