Gå til innhold

Kan man som naturlig sub klare å være dom i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne som lurer. Er av den litt sjenerte sorten og heller mer mot sub enn dom, men har møtt en mann nå som ønsker seg en domina. Hvordan kan dette løses på best mulig måte? Jeg har ikke noe imot å utforske dette, men kan det fungere i lengden? Tenker å foreslå at vi kan ta annenhver uke som sum og dom så vi begge får litt av det vi ønsker mest. Noen som har tips?

Anonymkode: b3330...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kvinne som lurer. Er av den litt sjenerte sorten og heller mer mot sub enn dom, men har møtt en mann nå som ønsker seg en domina. Hvordan kan dette løses på best mulig måte? Jeg har ikke noe imot å utforske dette, men kan det fungere i lengden? Tenker å foreslå at vi kan ta annenhver uke som sum og dom så vi begge får litt av det vi ønsker mest. Noen som har tips?

Annenhver uke som sub/dom, fordi ingen egentlig vil være dom høres ut som en veldig dårlig idé. 

• Liker 3
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke klart det. Jeg føler meg bare klein som Dominant, og det blir ikke noe gøy verken for meg eller subben (Ja jeg har prøvd). 

Men om det er noe du faktisk vil prøve, ville jeg først satt meg ned å hatt en samtale om hva det er han ser etter i en Dom. Hva dere begge liker, hva grenser dere har osv. (Ja, både Dom og sub har grenser). 

Vi fyllte ut en BDSM sjekkliste, det hjalp oss veldig i begynnelsen 😃

Skrevet

Jeg trodde jeg var naturlig sub i starten, men kan nå fint ha begge roller. Og trives i begge (mest i sub).

Jeg hadde veldig godt av å få ta styringen i senga. Det å finne ut hva jeg faktisk ville og kreve det i stedet for å bare akseptere hans påfunn, var vanskelig, men også veldig fint. Jeg ble gradvis modigere og tryggere.

Mitt forslag er at dere begynner forsiktig, tar små steg og finner deres egen stil. Hvis du prøver å være dom på den måten du vil at din dom skal være, blir det bare sært. Jeg måtte i alle fall finne min måte basert på hva jeg liker (innenfor hans grenser). 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ER begge deler. Men, så vidt jeg har fått med meg så gjelder ikke dette veldig mange. Og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan du skal klare det om du er en sjenert sub. 

Det vil nok være veldig utfordrende vil jeg tro. Men,du kan jo alltids prøve, kanskje finner du en side i det selv du ikke viste du hadde, men om du ikke gjør det ville jeg lagt det dødt. Desverre..

Anonymkode: 4473b...d1f

Skrevet

TS her. Jeg vet egentlig ikke om jeg er en ekte sub altså, det er bare slik jeg har følt meg. Jeg har som oftest møtt på dominante menn. Min sjenerthet bunner i sosialangst. Men når jeg tenker meg nøye om kan jeg ofte finne veldig dominante menn litt usexy. Jeg har aldri utforsket disse sidene av meg noe særlig, bare hatt sex egentlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

TS her. Jeg vet egentlig ikke om jeg er en ekte sub altså, det er bare slik jeg har følt meg. Jeg har som oftest møtt på dominante menn. Min sjenerthet bunner i sosialangst. Men når jeg tenker meg nøye om kan jeg ofte finne veldig dominante menn litt usexy. Jeg har aldri utforsket disse sidene av meg noe særlig, bare hatt sex egentlig.

Da er det enda viktigere å faktisk lese seg opp om dette, og snakke sammen!
Finne ut hva du vil og hva du eventuelt vil teste. 

Å være sjenert, er ikke det samme som å være submissive. 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Da er det enda viktigere å faktisk lese seg opp om dette, og snakke sammen!
Finne ut hva du vil og hva du eventuelt vil teste. 

Å være sjenert, er ikke det samme som å være submissive. 

Nei, jeg vet. Det er derfor jeg ikke har lyst til å takke nei sånn helt uten videre, jeg har jo aldri testet dette før, bare antatt at jeg er en sub. Men kanskje jeg kan lære noe nytt om meg selv, hvis han er den riktige.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er en sub og tenner på å være det, samliv med en som er sub og er sub selv fungerer dårlig sexlivet vil for dabbe av . Desverre 

Skrevet
SlemUlv skrev (10 minutter siden):

https://www.dropbox.com/sh/jig59etzb1jt67a/AACrD9zb9xl4sxwGx3xaYn4Ta?dl=0
Dette er en link til en privat dropbox, hvor ingen ser hvem som går inn å laster ned sjekklistene.

Det er BDSM sjekklister på både norsk og engelsk. 

Rabbagast1 skrev (4 minutter siden):

Jeg er en sub og tenner på å være det, samliv med en som er sub og er sub selv fungerer dårlig sexlivet vil for dabbe av . Desverre 

Men det er en mulighet om begge er sub, det er å søke oppen dom hun eller hankjønn

Skrevet
Rabbagast1 skrev (Akkurat nå):

Men det er en mulighet om begge er sub, det er å søke oppen dom hun eller hankjønn

Opplevd selv

Det var et par som begge var dom, som søkte,jeg takket ja, for di jeg elsker å være sub, det fungerte.

Skrevet

Tenker dette går helt fint. Jeg tenker at du skal tenke mindre på å "opptre". Hva hvis du bare får på deg noen klær som passer rollen så kan du bare oppvartes. Han skal lage mat, servere, rydde, skjenke vin og avslutte med massasje. Din rolle er egentlig bare å komme i mindset hvor dette faller seg helt naturlig. 

Du setter premissene og du former selv hvordan din dominanse uttrykker seg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk med ham. At man aldri har tatt styringen før og synes det er litt skummelt, er en ærlig sak. Du/dere kan begynne i det små, hvor du kanskje tar litt kontroll et lite øyeblikk, også tar han kontrollen tilbake.

Å ta styringen kan være veldig gøy og befriende. I starten kan hjelpe om du tenker mer på hva du ønsker og liker istedenfor å tenke på hva han liker (for sjansen er at han vil like alt du gjør uansett). De små detaljene lærer dere etterhvert. 

Sleng på han et øyebind. Sett på noe musikk. Ha det mørkt i rommet om du ønsker. Alt dette vil hjelpe deg med å føle deg mer komfortabel. Deretter er det bare å prøve seg frem: fortell han direkte hva han skal gjøre eller ikke gjøre. "Straff" han ved å stoppe og bevege deg når han gjør noe han 'ikke har lov til'.

Når du blir mer komfortabel og får øvd deg på å ta styringen, kan dere ta det videre derfra om begge ønsker. 

Det viktigste er kommunikasjon: vær klar på hva dere begge ønsker og ikke ønsker, hva dere liker og ikke liker. 

Anonymkode: 86a65...6ab

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...