AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Ble ikke noe denne fredagen heller gitt. Ensom går han ut i natten. Lenge siden nå. Lenger og lenger mellom hver gang... Anonymkode: 8cfb0...8cd
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Var på byen ja, fikk ufrivillig napp men takka høffelig nei. Fikk like fordømt nummeret om jeg skulle ombestemme meg🤔 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Donald Duck skrev (1 minutt siden): Var på byen ja, fikk ufrivillig napp men takka høffelig nei. Fikk like fordømt nummeret om jeg skulle ombestemme meg🤔 Ufrivillig napp? Fortell fortell 😃 Anonymkode: 8cfb0...8cd
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Vet ikke. Kanskje jeg bare ønsket meg litt selskap. Noen gode historier. Jeg savner tiden da vi fortalte hverandre historier. Anonymkode: 8cfb0...8cd 1
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ufrivillig napp? Fortell fortell 😃 Anonymkode: 8cfb0...8cd Kom ei flott frøken og spurte om det var ledig plass. Det var det jo så jeg sa som sant var "Jau! Slå dæ ne!" Og det gjorde hu. Så da gikk praten sin gang da.. Hu måtte stikke og inviterte meg hjem til hun på en så direkte måte at jeg ble litt paff😂 Forklarte at joda, slettes ingen dom idé men jeg er en man av mine ord og løfter da jeg har lovd kompisgjengen en real ølkveld i kveld. Da tok hu telefonen min, lagra nr sitt og sa "ring meg om du ombestemmer deg a" med et skikkelig bredt smil etterfulgt av et kyss😳 Såååå... 1
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vet ikke. Kanskje jeg bare ønsket meg litt selskap. Noen gode historier. Jeg savner tiden da vi fortalte hverandre historier. Anonymkode: 8cfb0...8cd Du vet at du svarte deg sjøl håper jeg? Anonymkode💜 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Donald Duck skrev (1 minutt siden): Kom ei flott frøken og spurte om det var ledig plass. Det var det jo så jeg sa som sant var "Jau! Slå dæ ne!" Og det gjorde hu. Så da gikk praten sin gang da.. Hu måtte stikke og inviterte meg hjem til hun på en så direkte måte at jeg ble litt paff😂 Forklarte at joda, slettes ingen dom idé men jeg er en man av mine ord og løfter da jeg har lovd kompisgjengen en real ølkveld i kveld. Da tok hu telefonen min, lagra nr sitt og sa "ring meg om du ombestemmer deg a" med et skikkelig bredt smil etterfulgt av et kyss😳 Såååå... Kanskje du skulle blitt med henne hjem. Ikke hver dag vi får oppleve engler iblant oss. Jeg er sikker på at kompisene dine ville forstått. Jeg ville forstått. Anonymkode: 8cfb0...8cd
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Donald Duck skrev (2 minutter siden): Du vet at du svarte deg sjøl håper jeg? Anonymkode💜 Ja, er bare litt full i natten. Anonymkode: 8cfb0...8cd 1
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du skulle blitt med henne hjem. Ikke hver dag vi får oppleve engler iblant oss. Jeg er sikker på at kompisene dine ville forstått. Jeg ville forstått. Anonymkode: 8cfb0...8cd Jeg er ikke heeelt som andre for å si det mildt.. Har jeg lovd en ting til noen så blir det slik uansett hva. Er rimelig prinsippfast kan du si😂 Og for å svare på det siste svaret ditt til meg; full? Heldig du som blir full av en tur ut😂
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 Nei koser meg med godsaker hjemme (Der er det ikke sjenkestopp) 1
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei koser meg med godsaker hjemme (Der er det ikke sjenkestopp) Havna på godsaker hjemme jeg å.. Disaronno, jack uten is, eggelikør (skikkelig femi drekke!) ooog enda mer øl😈 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 Donald Duck skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke heeelt som andre for å si det mildt.. Har jeg lovd en ting til noen så blir det slik uansett hva. Er rimelig prinsippfast kan du si😂 Og for å svare på det siste svaret ditt til meg; full? Heldig du som blir full av en tur ut😂 Er det dette musene kaller en hederskar? Prinsippfast som den snarrådde Odyssevs legger han ut på en reise til sitt Itacha når krigen er over. Når vinden er stille blir ikke båtten vippet ut av sin bane. Godt kameratskap er mere verdt enn gull. I disse dager, og de kommende. Jeg lar meg hensynke i rusen. Jeg inviterer den inn i min skalle som en godartet parasitt. Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei koser meg med godsaker hjemme (Der er det ikke sjenkestopp) Sjenken må ikke stoppe. Aldri aldri må sjenken stoppe. Anonymkode: 8cfb0...8cd 1
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det dette musene kaller en hederskar? Prinsippfast som den snarrådde Odyssevs legger han ut på en reise til sitt Itacha når krigen er over. Når vinden er stille blir ikke båtten vippet ut av sin bane. Godt kameratskap er mere verdt enn gull. I disse dager, og de kommende. Jeg lar meg hensynke i rusen. Jeg inviterer den inn i min skalle som en godartet parasitt. Sjenken må ikke stoppe. Aldri aldri må sjenken stoppe. Anonymkode: 8cfb0...8cd Enig i det
tussi84 Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 Går folk kun på byen for å få seg et ligg nå om dagen? Det mest usjarmerende som finnes er over fulle menn som prøver å sjekke deg opp, uavhengig av grunn. 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 Kanskje du burde skrive en bok eller noe, hvor du kan yte denne ensomheten din kreativt? Virker som en poetisk type Anonymkode: 21988...852 2
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #16 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det dette musene kaller en hederskar? Prinsippfast som den snarrådde Odyssevs legger han ut på en reise til sitt Itacha når krigen er over. Når vinden er stille blir ikke båtten vippet ut av sin bane. Godt kameratskap er mere verdt enn gull. I disse dager, og de kommende. Jeg lar meg hensynke i rusen. Jeg inviterer den inn i min skalle som en godartet parasitt. Sjenken må ikke stoppe. Aldri aldri må sjenken stoppe. Anonymkode: 8cfb0...8cd 😂😂😂, jeg står for det jeg har sagt og lovd noen uansett hva😈 Men! Nå skal du høre her, hu fikk jo såklart nummeret mitt også. Det prates via melding nå, et møte i morgen ligger i korta😳 Når der gjelder kompiser kan du fire på krava, men når det kommer til damer og en ting du har lovd dem.. ALDRI avlys. Det går bare ikke bra.. Sjenken ha no ikkji stoppa gut! Det drekkes over en lav sko pr. nå😃 1
Ingar-André Skrevet 11. november 2023 #17 Skrevet 11. november 2023 tussi84 skrev (2 minutter siden): Går folk kun på byen for å få seg et ligg nå om dagen? Det mest usjarmerende som finnes er over fulle menn som prøver å sjekke deg opp, uavhengig av grunn. Jeg gjør ikke det iallfall.. Tvert imot faktisk
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 #18 Skrevet 11. november 2023 Donald Duck skrev (5 minutter siden): Havna på godsaker hjemme jeg å.. Disaronno, jack uten is, eggelikør (skikkelig femi drekke!) ooog enda mer øl😈 Du også ja ikke verst ring purken etterpå og snakk om en flaske eggelikør akkurat sånn som han i Olsenbanden gjorde njæ Baileys er femidrekk øl øl og mere øl schlagere det fra fyllefester i 2006
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #19 Skrevet 11. november 2023 tussi84 skrev (2 minutter siden): Går folk kun på byen for å få seg et ligg nå om dagen? Det mest usjarmerende som finnes er over fulle menn som prøver å sjekke deg opp, uavhengig av grunn. Vi frykter den som avslører sine intensjoner. Vi ser med mistenksomhet på han som legger sine kort på bordene og kaster alle sine sjetonger inn i spillet. Han har ikke forstått reglene, sier vi om ham. Jeg flørter ikke som en storkar, jeg dikter en samtale med min venninne som en lusen poet av det gamle slaget. Don Juan kunne bare pynte seg. Men som han kunne pynte seg! Donald Duck skrev (5 minutter siden): 😂😂😂, jeg står for det jeg har sagt og lovd noen uansett hva😈 Men! Nå skal du høre her, hu fikk jo såklart nummeret mitt også. Det prates via melding nå, et møte i morgen ligger i korta😳 Når der gjelder kompiser kan du fire på krava, men når det kommer til damer og en ting du har lovd dem.. ALDRI avlys. Det går bare ikke bra.. Sjenken ha no ikkji stoppa gut! Det drekkes over en lav sko pr. nå😃 Jeg frydes når jeg får se fullkomne bakkanter som deg selv utøve sine livskunster. Du er av en sjelden art, og signet være den. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje du burde skrive en bok eller noe, hvor du kan yte denne ensomheten din kreativt? Virker som en poetisk type Anonymkode: 21988...852 Mine tanker skal du få gratis om du vil gi meg din tid. For ditt svar skal jeg takke deg dypt og inderlig, og dine ord skal forfølge meg til det siste. Anonymkode: 8cfb0...8cd
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #20 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine tanker skal du få gratis om du vil gi meg din tid. For ditt svar skal jeg takke deg dypt og inderlig, og dine ord skal forfølge meg til det siste. Min tid er din i dette øyeblikk, og inn i de neste. Inderlig håper jeg ekkoet av mine gir deg mot, selv i sin forfølgelse. Lemp av dem tyngden, nær deg av det søte ønsket av hell på din vei. Bland deretter 3 spiseskjeer makaroni inn i syltetøyet til det blir en klissete blanding. Men serriøst kanskje du kan bli en forfatter. Er fullstendig for å bruke alle talenter for det det er verdt. Skader ikke å produktivisere følelsene sine 😅 Anonymkode: 21988...852 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå