AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Nå skal jeg være rett fram! Jeg har holdt på med en liten stund, han og jeg suget og fingret i bilen. Han var dessverre veldig liten i penisen. MAKS 10-11 cm! Og heller ikke noe bred. Han sa han ikke er helt stiv, kan det være stillingen? Vi satt jo i bilen, kan det bli bedre? Han er over 180 høy men noen kilo for mye. Anonymkode: 5331e...704
svartkatt Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Han kommer nok lenger inn i andre stillinger. Bakfra, sidelengs..
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Jeg har hatt sex og forhold med lange, korte og tjukke peniser. Dagens penis som er festet på kjæresten er den minste jeg har hatt hittil. Tipper 12-13 cm, og det er den beste sexen jeg noen gang har hatt. Og jeg kommer vaginalt rett som det er. Det er helt nydelig. Anonymkode: 2868e...e0d 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Beste stilling jeg vet for at han skal komme dypt og vi virkelig skal kjenne det (kan nesten bli for dypt for en lang penis): Ligg på rygg med noe som løfter rumpa litt opp (pute eller armer). Ha beina høyt opp, gjerne det ene benet hvilende mot hans skulder. I den stillingen tester dere litt med små endringer av vinkler både opp og ned med og fra side til side. Test og nyt! Anonymkode: afb7c...ffc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beste stilling jeg vet for at han skal komme dypt og vi virkelig skal kjenne det (kan nesten bli for dypt for en lang penis): Ligg på rygg med noe som løfter rumpa litt opp (pute eller armer). Ha beina høyt opp, gjerne det ene benet hvilende mot hans skulder. I den stillingen tester dere litt med små endringer av vinkler både opp og ned med og fra side til side. Test og nyt! Anonymkode: afb7c...ffc Takk for tipset. Men kan penisen hans være liten fordi han satt og hadde truse/buksa rett under ballene? Anonymkode: 5331e...704
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt sex og forhold med lange, korte og tjukke peniser. Dagens penis som er festet på kjæresten er den minste jeg har hatt hittil. Tipper 12-13 cm, og det er den beste sexen jeg noen gang har hatt. Og jeg kommer vaginalt rett som det er. Det er helt nydelig. Anonymkode: 2868e...e0d Takk for tipset. Men kan penisen hans være liten fordi han satt og hadde truse/buksa rett under ballene? Anonymkode: 5331e...704
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 svartkatt skrev (7 minutter siden): Han kommer nok lenger inn i andre stillinger. Bakfra, sidelengs.. håper det! Den var veldig liten altså! kan penisen hans være liten fordi han satt og hadde truse/buksa rett under ballene? Anonymkode: 5331e...704
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): håper det! Den var veldig liten altså! kan penisen hans være liten fordi han satt og hadde truse/buksa rett under ballene? Anonymkode: 5331e...704 Ja, penis blir mindre (trekker seg litt inn i kroppen) når man sitter. Er han overvektig har det også innvirkning. I en stilling hvor han skyver bekkenet frem vil den naturlig komme mer ut. Anonymkode: e512d...c56 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Ja, tja, selvfølgelig kan den virke litt mindre når han sitter, spesielt om han er overvektig. Men kjæresten min har relativt liten og når vi har sex i bilen er kuken lik som ellers. Jeg rir han i bilen, han sitter med meg oppå. Anonymkode: 2868e...e0d
MrAnon Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): håper det! Den var veldig liten altså! kan penisen hans være liten fordi han satt og hadde truse/buksa rett under ballene? Anonymkode: 5331e...704 Når man sitter vil den trekke seg litt innover og kanskje kombinert med et lite spekklag over rota, kan den se litt kortere enn den egentlig er. Som noen skrev over så kommer man dypest i misjonær om rompa er vinklet litt oppover. Dvs pute under rumpa, at han bikker rumpa oppover (flere måter å gjøre det på). Spekklaget nevnt over «flytter» seg så og kan sikkert varier fra nesten ingen ting til flere cm. Visuelt vil en slank mann se ut til å ha lengre, selv om den ikke er det. Jeg kan lett gi vaginal orgasme bare ved på bruke tuppen, ser ingen grunn til at en med vesentlig mindre ikke skulle kunne gjøre det samme med hele sin. Du får ikke den dype penetreringen, men jeg har ikke merket noen stor forskjell om jeg gjør det ene eller det andre. Opplever at det er viktiger med hvor, og hvordan en treffer, hastighet og ikke minst om du liker fyren. Så er noen ganger sånn at en bør være litt kompatible. Folk er forskjellig osv. 1
feliek54 Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nå skal jeg være rett fram! Jeg har holdt på med en liten stund, han og jeg suget og fingret i bilen. Han var dessverre veldig liten i penisen. MAKS 10-11 cm! Og heller ikke noe bred. Han sa han ikke er helt stiv, kan det være stillingen? Vi satt jo i bilen, kan det bli bedre? Han er over 180 høy men noen kilo for mye. Anonymkode: 5331e...704 Det er ikke noe tvil om at forskjellige stillinger betyr mye hvor langt inn du kommer. Jeg kan nevne en erfaring jeg har. Jeg hadde en tid sex med ei norsk som bare var 145cm og jeg er 169. Første gang hadde vi misjonær og det førte til at det ble vondt for henne. Jeg gikk i bunn i vagina så det var vondt for henne enda min er bare 17 cm. Men etter det hadde vi flere andre stilinger og da hadde hun det fint og deilig. Etter første gang så hadde vi sex som FF i 2 år omtrent. Mange ganger hver måned.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 feliek54 skrev (12 timer siden): Det er ikke noe tvil om at forskjellige stillinger betyr mye hvor langt inn du kommer. Jeg kan nevne en erfaring jeg har. Jeg hadde en tid sex med ei norsk som bare var 145cm og jeg er 169. Første gang hadde vi misjonær og det førte til at det ble vondt for henne. Jeg gikk i bunn i vagina så det var vondt for henne enda min er bare 17 cm. Men etter det hadde vi flere andre stilinger og da hadde hun det fint og deilig. Etter første gang så hadde vi sex som FF i 2 år omtrent. Mange ganger hver måned. Stakkars deg. BARE 17 centimeter…. Det må være ille å gå rundt med en så liten penis som bare er blant de ti prosent lengste i verden. #fakkeltog #humblebragging Anonymkode: 96af2...f85 4
feliek54 Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stakkars deg. BARE 17 centimeter…. Det må være ille å gå rundt med en så liten penis som bare er blant de ti prosent lengste i verden. #fakkeltog #humblebragging Anonymkode: 96af2...f85 gjennomsnitt penis er vel 14-15
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 feliek54 skrev (1 time siden): gjennomsnitt penis er vel 14-15 Det er 13 cm på verdensbasis og 14 cm i Norge. Statistisk sett har 90% en penis som er under 17 cm i lengde hvis man måler den korrekt vel og merke. Anonymkode: a5490...0dd 1
feliek54 Skrevet 12. november 2023 #15 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er 13 cm på verdensbasis og 14 cm i Norge. Statistisk sett har 90% en penis som er under 17 cm i lengde hvis man måler den korrekt vel og merke. Anonymkode: a5490...0dd Hvordan skal den måles rett. Stemmer det som jeg har lest at du skal måle på oppsiden fra benet innerst til tuppen
MrAnon Skrevet 12. november 2023 #16 Skrevet 12. november 2023 feliek54 skrev (2 timer siden): Hvordan skal den måles rett. Stemmer det som jeg har lest at du skal måle på oppsiden fra benet innerst til tuppen Det stemmer. Du måler fra beinet og ut. Altså ikke fra der du visuelt ser rota. 1
feliek54 Skrevet 13. november 2023 #17 Skrevet 13. november 2023 MrAnon skrev (14 timer siden): Det stemmer. Du måler fra beinet og ut. Altså ikke fra der du visuelt ser rota. Tusen takk for svar da målte jeg min til 17
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2023 #18 Skrevet 13. november 2023 Må nesten finne stillinger å pule med den pikken man har.. btw.. det er ikke pikkens problem, men enkelte kvinner er dårlig til å samarbeide🤐🙈 1
Gjest Anonymus51 Skrevet 14. november 2023 #19 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 0.36): Takk for tipset. Men kan penisen hans være liten fordi han satt og hadde truse/buksa rett under ballene? Anonymkode: 5331e...704 Når han sitter er penisen så klart kortere enn når han ligger eller står. Når du sitter så bøyes hoftene og penisen trekkes inn i bekkenet flere centimeter. I en mere vanlig stilling vil den være endel lengere, ja.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #20 Skrevet 14. november 2023 feliek54 skrev (På 12.11.2023 den 19.33): Hvordan skal den måles rett. Stemmer det som jeg har lest at du skal måle på oppsiden fra benet innerst til tuppen Den skal ikke måles fra siden eller undersiden. Den skal måles fra oversiden lett trykt inn mot skambenet i stående stilling. Måles den fra siden eller undersiden er det mange cm i forskjell.. Ikke rart selvrapporterte målinger avviker veldig fra studier der penis ble målt av helsepersonell. Mange skryter jo også på seg ekstra. Anonymkode: a5490...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå