Gå til innhold

Merkelig

Er størrelse viktig?  

26 stemmer

1. 1. Hva er riktig størrelse for deg?

• 10-15
      9
    • 15-20
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når var det sist du hadde sex? B

Endret av Sony209
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart ikke 10cm herregud.. det er jo en liten knopp. 

De som har 10-15cm burde enten bli sammen med noen som aldri får orgasmer av penetrering og ikke liker normal sex eller så må man bruke penis sleeve og andre hjelpemidler! Da kan de få et godt sexliv. 

Jeg hadde sex for et par uker siden. 

Anonymkode: 4e0bb...d82

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De som har 10-15cm burde enten bli sammen med noen som aldri får orgasmer av penetrering og ikke liker normal sex eller så må man bruke penis sleeve og andre hjelpemidler! Da kan de få et godt sexliv. 

Hva skal man gjøre hvis man er skapt med 10cm? Synes jeg måten han bruker det er viktigere enn størrelse. Det har mye å si 

Anonymkode: 5d611...cbf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva skal man gjøre hvis man er skapt med 10cm? Synes jeg måten han bruker det er viktigere enn størrelse. Det har mye å si 

Ja, jeg sa jo det! Bruk cock sleeve, og andre hjelpemidler/sexleketøy...

Men, en 10cm alene funker ikke uansett hvordan man "bruker" den. Det eneste måtte jo ha vært å stimulere klitoris med den, altså ikke i vagina ...

Skrevet

Jeg synes faktisk størrelsen har utrolig mye mer å si enn hvordan han bruker den. Det er liksom ikke så fryktelig mange måter å bruke den på.

Heldigvis finnes det penisringer og mansjetter osv som gir ekstra tykkelse. Lengde er ikke viktig, og det er bare vondt hvis den er for lang, men tykkelse er utrolig viktig for meg.

Anonymkode: 055aa...8c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg sa jo det! Bruk cock sleeve, og andre hjelpemidler/sexleketøy...

Men, en 10cm alene funker ikke uansett hvordan man "bruker" den. Det eneste måtte jo ha vært å stimulere klitoris med den, altså ikke i vagina ...

Går helt fint å ha bra sex med 10 cm. Hvordan han bruker den, og hvor han treffer er det viktigste.

Anonymkode: 46ab5...d15

• Liker 1
Skrevet

Går helt fint å ha bra sex med 10 cm. Hvordan han bruker den, og hvor han treffer er det viktigste.

Fint? Det er krevende å ha sex med menn med så liten penis, men det blir aldri vondt i det minste.

Anonymkode: 7c780...7fa

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Wow😍 du er helt fantastisk.. ut ifra hva du har skrevet nå vises det at du en dame som liker å koser under sexen å nytte hver eneste sekund 👌 

Skrevet

Jeg kan tenke meg 10cm blir litt i knappeste laget, men kjæresten min er rundt 13-14 og det er den beste sexen jeg har hatt. Far til mine barn er vel 20-22, og vi hadde store mengder sex, men jeg kom aldri vaginalt og det gjorde vondt i flere stillinger.

Anonymkode: c5bc5...8de

Skrevet

Hva er dette maser om lengde, det er tykkelsen som utgjør forskjellen. 

Anonymkode: 596dd...b2c

• Liker 2
Skrevet

Ja,tykkelse er digg, lengde er også digg.

Kjipt når du kjenner at den ikke når hele veien opp.. og når du er kåt blir vagina både våtere og mye mere romslig, så 10cm det må være temmelig krise. 

Jeg synes det er temmelig nedtur med de som ligger innenfor "normalen" også. Det går, men da burde man være stormforelsket.

10cm kunne jeg virkelig ikke ha hatt. det må jo være micropenis. 

Men,har man strap-on, sleeve etc så kan det jo gå. men det vil aldri bli skikkelig bra, slik jeg vet det kan være! 

Stakkars de menne. Men, heldigvis finnes det mange damer som foretrekker forspill og ikke penetrering. Det er kun de man kan ha et forhold med tenker jeg. 

Skrevet

20+ burde kanskje vært et alternativ..?

Anonymkode: 42f15...86d

• Liker 1
Skrevet

Pollen er meningsløs. Først er spørsmålet "er størrelsen viktig", og jeg vil svare nei.

Men det alternativet finnes ikke. Hva skal jeg svare da, da?

Anonymkode: e0328...929

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Snakk for deg selv 😅 Mange som ikke trenger en diger en for å få nytelse

Anonymkode: 6b9f0...415

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Snakk for deg selv 😅 Mange som ikke trenger en diger en for å få nytelse

Nei, jeg sa damer som ikke liker penetrering vil sikkert like 10cm. 

Alle andre vil såklart ikke fungere bra med en liten gutte tiss.. Herregud!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mulig du hadde sex for et par uker siden, men mye sex har du neppe hatt😊 Hvis du er kvinne og skapt sånn noenlunde som oss andre, er du aller mest følsom rundt klitoris og den ytre delen av vaginaen. Derfor er det ikke lengden på penis som er viktigst. Du kan ha stor glede av en mindre penis, ja, det betinger selvfølgelig også at du trener bekkenbunnsmusklaturen din da. Når mannen min slikker meg og det går for meg klemmer musklene hardt rundt to fingre. 

Anonymkode: f761e...481

Skrevet

Alt over gjennomsnittet er uaktuelt for meg å ha inni meg.

Samleie med en som har «stor» penis er utelukkende upraktisk og ubehagelig.

De deiligste og mest intense orgasmene får jeg når jeg bruker rabbiten min. Den delen som skal inn, er 9 cm. Den treffer alle de riktige punktene, og kombinert med klitorisstimuli, så får jeg orgasme på noen få sekunder.

hadde vært sjanseløs på å få orgasme med en stor penis. Det er ikke sånn at jeg har masse deilige områder 19 cm inn i kroppen liksom. Blir som sagt bare ubehagelig.

Anonymkode: 355e8...1e0

Skrevet

Mulig du hadde sex for et par uker siden, men mye sex har du neppe hatt😊 Hvis du er kvinne og skapt sånn noenlunde som oss andre, er du aller mest følsom rundt klitoris og den ytre delen av vaginaen. Derfor er det ikke lengden på penis som er viktigst. Du kan ha stor glede av en mindre penis, ja, det betinger selvfølgelig også at du trener bekkenbunnsmusklaturen din da. Når mannen min slikker meg og det går for meg klemmer musklene hardt rundt to fingre. 

Anonymkode: f761e...481

🤣🤣🤣 Jeg har hatt alle orgasmer man kan få! Jeg får masser med vaginale orgasmer og såklart klitoris... 

Jeg får alltid orgasme ved sex, men det er fordi at JEG kan og oppnå dette. Men, en 10cm kan jeg ringe meg frem til en klitoris orgasme. Men jeg kan få så mye mere...

Grunnen til at jeg sa sist jeg hadde sex var for det er et spml i HI. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤣🤣🤣 Jeg har hatt alle orgasmer man kan få! Jeg får masser med vaginale orgasmer og såklart klitoris... 

Jeg får alltid orgasme ved sex, men det er fordi at JEG kan og oppnå dette. Men, en 10cm kan jeg ringe meg frem til en klitoris orgasme. Men jeg kan få så mye mere...

Grunnen til at jeg sa sist jeg hadde sex var for det er et spml i HI. 😅

Rugge**

Skrevet

Nei, jeg sa damer som ikke liker penetrering vil sikkert like 10cm. 

Alle andre vil såklart ikke fungere bra med en liten gutte tiss.. Herregud!

Nei, mange som elsker penetrering som ikke trenger en som er langt over gjennomsnittet, det er stor variasjon blant kvinner, akkurat som med menn, tror du noe annet så er du nok bare en gutt som troller, evt tenåringsjente 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...