AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Hva tenker dere liberale om dette? Jeg synes det er fint! https://www.minmote.no/mote/klaer/a/xgBdwQ/kim-kardashian-har-lansert-nippel-bh-fansen-raser Anonymkode: a9aea...9ab
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Liberale? 🤣 jeg bruker aldri undertøy, men kun jeg og mannen som vet om det Anonymkode: 7edfc...bbe
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere liberale om dette? Jeg synes det er fint! https://www.minmote.no/mote/klaer/a/xgBdwQ/kim-kardashian-har-lansert-nippel-bh-fansen-raser Anonymkode: a9aea...9ab Tenker at det er en veldig god ide for feks brystkreft rammede, som har fått nytt bryst men ikke nippel. Anonymkode: 6cf7f...6fe
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Bruker sjeldent Bh men mitt absolutte minstekrav er at de skjuler brystvortene mine om jeg først tar meg bryet å bruke dem. Anonymkode: 5ca9b...22b
SlemUlv Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Neitakk.. En av grunnene til at jeg bruker bh, er for å skjule stive nippler.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Ett ord: idiotisk. Ser uansett utrolig kunstig ut, så hadde jeg vært brystkreftoperert hadde jeg i hvert fall ikke gått for denne. Anonymkode: 05893...5f3
Tiuren Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Dette var da ikke så uvanlig før, sånn på 80tallet, om jeg husker rett?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Jeg skjønner ikke poenget. Hvem har lyst å gå rundt med "stive" brystvorter? Hvorfor ønsker kvinner at de skal vises? Er det for å vise menn eller andre kvinner? Er det menn som liksom synes det er sexy? Er det fordi det er sexy? Er det sexy? Jeg skjønner virkelig ikke... Jeg hadde blitt pinlig berørt om mine var synlige, men jeg er kanskje ikke så liberal... 🤷♀️ Anonymkode: 1218a...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå