Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Har et stort problem, svetter MYE!!! Bare jeg går 10 m utenfor døren i 10 minus grader svetter jeg...og det er ubehagelig..jobber i en svært trendy butikk..og ser også bra ut...så det er altså ikke noe med hygienen..jeg gjør virkelig alt jeg kan..bruker en god deo..dusjer ofte...bruker rene klær....men har altså et stort problem som plager meg.

Kan jeg gå til legen?? Synes nemlig dette er litt flaut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Yerka? Er et slags hudvann som du smører på med bomullsdott, og stopper svette effektivt. Fås i hvertfall hos Vita, muligens også apotek. Aluminiumklorid (apotek) har mer eller mindre samme virkning.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

aldri hørt om en gang, takk for tips.

Tenkte kanskje jeg hadde et unormalt problem som muligens må opereres bort(svettekjertler ?)

Skrevet

Man prøver mye før man går til det drastiske skritt å operere ut svettekjertlene. De er jo endel av termostaten til kroppen, og hjelper med å regulere varmen.

Samboeren min svettet voldsomt i perioder. Det luktet ikke, men han ble søkkvåt. Nå bruker han Yerka i de verste periodene, og svettingen har så godt som gitt seg. En liten flaske koster 160-170 kroner, men varer i mange måneder, så er verdt forsøket. :)

Skrevet

Jeg har god erfaring med aluminiumsklorid som kosta rundt 100-lappen på apoteket. Det er en roll-on som er veldig praktisk. Prøvde den etter tips herfra, og er superfornøyd, ingen flere svetteringer :) Eneste minuset er vel at det kan svi litt da, men man må vel lide for skjønnheten :P

Skrevet

Jeg sverger også til aluminiumsklorid... Aldri i hele verden har jeg kunnet brukt topper/ gensere i hvilke farge jeg ville før nå, nesten som en ny bekymringsfri verden har åpnet seg :P

Skrevet

Kan dette brukes på ryggen, mellom brystene også. Har samme problemet som trådstarter, og svetter ikke nødvendigvis så mye under armene, men blir fort klam på nevnte steder.

Skrevet

Søk på Yerka og/eller aluminiumsklorid, det har vært uendelig mange tråder om dette tidligere. :icon_smile:

Skrevet

Utrolig greit !! Blir første stopp på mandag..jobber en god del som modell også...og det er ikke alltid greit..

Skrevet

Er det noen bivirkninger ved bruk av Yerka eller Aliminiumklorid? Er det farlig? Hva er Yerka laget av?

Skrevet

Yerka inneholder også mye aluminiumklorid, pluss alkohol og saltsyre og noe annet dill, hvis jeg ikke husker helt feil. Ganske sterke saker, altså. :ler: Den eneste "bivirkningen" jeg har er at det klør/svir dersom jeg tar på for mye. Ikke barber deg under armene samme dag du skal bruke Yerka eller aluminiumklorid.

Skrevet

Var på apoteket idag og kjøpte meg al. klorid!!

Damen bak disken visste så og si ingenting..og anbefalte meg en god vanlig deo(kjøtthue med andre ord..når hun ikke skjønte problemet..jeg bruker seff vanlig deo fra før av..). Etter mye og men..hun påstod først at hun aldri hadde hørt om dette..etter litt søking fant hun yerka..og etter enda mer det andre...endte opp med det siste. Så kommer spørsmålene:

- Brukes dette to kvelder i uken selv når det gjelder for "nybegynneren"?

- Hvor raskts vil jeg merke effekten?

- Hvor lenge varer denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...