AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Og var sammen med personen lenge. Endret tilstanden til vedkommende over "natta" sånn plutselig? F.eks at vedkommende var "frisk og fin", men dagen etter så var personen plutselig helt borte og freem til vedkommende døde. Isåfall hvordan taklet dere det? Anonymkode: a45d0...1cc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Hei ts. Jeg mistet min kjæreste til kreft for akkurat 4 uker siden i dag, og forstår ikke enda at han er borte.😔 Han hadde endetarmskreft med spredning til lever og lunger, og levde med kreften i 2 år og 3 måneder etter at han fikk diagnosen. Han endret personlighet til å bli mer kald og mindre kjærlig den dagen han begynte med cellegift, og det var pga cellegiften fikk jeg vite av legene. Det ble bedre da han hadde pauser fra cellegift og skiftet type cellegift. Formen hans dalte sakte nedover de siste 3 månedene , og når han kom i den siste palliative fasen ble det stor forskjell fra den nest siste dagen til den siste dagen han levde. Den siste dagen gikk det nedover fra time til time, minutter til minutter. Anonymkode: 69dd4...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå