AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Del Skrevet 10. november 2023 Hvor mange innsett av 🥚måtte til før det klaffet på søskenforsøk? Vi har 3 blastocyster i frysa som ligger å venter på at kroppen min er klar for nr 2 👶 Det tok 6 uttak før vi fikk høstet de tre blastocystene, så håper jaggu det klaffer på én av de.. Anonymkode: bd072...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Del Skrevet 10. november 2023 Det er vel like varierende som hvor mange innsett/forsøk man trenger for å få til førstemann... gjerne også vanskeligere pga høyere alder.. Anonymkode: e2fa0...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel like varierende som hvor mange innsett/forsøk man trenger for å få til førstemann... gjerne også vanskeligere pga høyere alder.. Anonymkode: e2fa0...e2a Har alder så mye betydning når eggenes alder er «unge» selv om man setter inn når man er eldre..? Anonymkode: bd072...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har alder så mye betydning når eggenes alder er «unge» selv om man setter inn når man er eldre..? Anonymkode: bd072...e10 Mors alder kan påvirke muligheten til å bli gravid selv om eggene er unge. Hvor stor betydning er jo individuelt. Kroppen forandrer seg jo med alder. Hormoner endres, hvor mottakelig kroppen er kan endre seg. Men alt i alt så har det nok ikke MYE å si, men er jo en faktor. Om jeg tok ut egg som 20 åring, så er det jo fremdeles en alders begrensning for når de ville stanset å sette tilbake eggene så noe har jo alder å si. Men er jo generelt sett "like vanskelig" å få nr2 som nr1. Anonymkode: e2fa0...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 11. november 2023 #5 Del Skrevet 11. november 2023 Satt på 3. innsett her 😊 Har nettopp testet positivt 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Del Skrevet 11. november 2023 Brukte opp 2 egg fra forige ivf forsøk når jeg ble gravid første gangen og måtte ha nytt ivf forsøk hvor jeg fikk 2 på frys. Ble gravid med det siste Anonymkode: bae9a...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå