Gå til innhold

Må begge foreldrene være tilstedet under barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sønnen min har barnebursdag i morgen. Og pappaen måtte plutselig på jobb (krise) kommer ikke tilbake før på søndag. Syns dere det er greit eller ser det rart ut at barnets far ikke er tilstede på bursdag?? Han jobber mye og han har nesten aldri vært i barnehagen til barna. De fleste har ikke sett han en gang.

Når det gjelder å håndtere flere barn så har jeg min svigerrinne som skal hjelpe meg med serving og rydding

Anonymkode: 17e1c...ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke folk bryr seg veldig, du bør heller vurdere hva sønnen tenker. 

Anonymkode: 86852...c9d

Skrevet

Vi har aldri vært to foreldre under barnebursdag. Ser ingen grunn til at man må det. 

Anonymkode: 2ebb5...f1e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi var tre familier som gikk sammen om barnebursdag for hele kullet. Familie 1: mor var syk, far var der alene, familie 2: mor var der før, under og etter, far var der deler av bursdagen, måtte på jobb. Familie 3: mor var der før, far og lillesøster kom mot slutten av bursdagen når lillesøster våknet fra luren sin. 

Anonymkode: dad3a...4a6

• Liker 1
Skrevet

Det går helt fint. Vi er ikke alltid begge tilstede. Med baby og 3 hunder i årets barnebursdager sendte jeg far på trille/luftetur under besøket. 

Anonymkode: e86bb...a8f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi var tre familier som gikk sammen om barnebursdag for hele kullet. Familie 1: mor var syk, far var der alene, familie 2: mor var der før, under og etter, far var der deler av bursdagen, måtte på jobb. Familie 3: mor var der før, far og lillesøster kom mot slutten av bursdagen når lillesøster våknet fra luren sin. 

Anonymkode: dad3a...4a6

Sånn blir det som oftest når man feirer felles bursdag ute et sted, lekeland etc. For de som har søsken, må jo ofte noen være hjemme med dem.

Skrevet

Det går da helt fint ☺️

Anonymkode: 3bf62...df3

Skrevet

Det er mange som har det sånn, ikke noe rart ved det. Mange reiser mye i jobben sin, og kan være hjemmefra i alt fra noen få dager til flere uker. Da er det ikke alltid det passer å være der på barnas bursdager

Skrevet

Tror ikke at jeg hadde tenkt noe over det som gjest. ☺️ På hjemmebane hadde jeg ikke akseptert det, men det er jo en helt annen sak (skal nevnes at mannen min ikke har en jobb hvor man på kort varsel må jobbe kveld/helg).

Anonymkode: 66bac...3e1

Skrevet

Jeg og barnefar er ikke sammen. Jeg er alltid alene når det er barnebursdag🤷🏼‍♀️

Anonymkode: add7a...222

Skrevet

Dette er det vel ingen som bryr seg om. Eller jeg hadde ikke brydd meg eller tenkt på det. 
Det er veldig bra for DEG at svigerinnen din er der og hjelper. Ungene bryr seg ikke så lenge det er bursdag.

Anonymkode: 83b6a...9f7

Skrevet

Jeg syns ikke det ville være rart, men det blir jo fryktelig slitsomt for deg, da. Jeg ville anbefale å finne noen som kan bli med og hjelpe til.

Anonymkode: eaadd...a2f

Skrevet

Er ikke sammen med far, så jeg har alltid arrangert barnebursdag alene, det går helt fint! 

Anonymkode: 6f0b6...aba

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over om begge foreldre er til stede under en bursdag og alle vet jo at ting kan dukke opp som gjør at man ikke kan være til stede. Så dette hadde jeg virkelig ikke tenkt over. Fint at du har svigerinnen din med, for ellers kunne det blitt litt slitsomt å arrangere bursdag alene. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...