AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Del Skrevet 10. november 2023 Noen som har prøvd disse og er fornøyd? -Clarins Double Serum eller Estée Lauder Advanced Night Repair serum og eyekrem? Må passe til sensitiv hud! Anonymkode: 70c85...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Del Skrevet 10. november 2023 Gjerne andre anbefalinger og Anonymkode: 70c85...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Del Skrevet 10. november 2023 Har sett på Elizabeth Arden CapsulesCeramide og. Om noen har noen erfaringer og dele ? Takker! Anonymkode: 70c85...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. november 2023 #4 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett på Elizabeth Arden CapsulesCeramide og. Om noen har noen erfaringer og dele ? Takker! Anonymkode: 70c85...6e5 Har prøvd alle elizabeth arden sine capsules,og de er helt fantastiske! Husker ikke hvilke jeg liker best,men ja,alle er veldig gode til moden hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Del Skrevet 10. november 2023 flusa skrev (38 minutter siden): Har prøvd alle elizabeth arden sine capsules,og de er helt fantastiske! Husker ikke hvilke jeg liker best,men ja,alle er veldig gode til moden hud. Tusen takk for svar Anonymkode: 70c85...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodBubble Skrevet 16. november 2023 #6 Del Skrevet 16. november 2023 PhFormula vitamin- C serum, eller Hydra COrrective Serum. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 16. november 2023 #7 Del Skrevet 16. november 2023 Exuviance- radiance serum og dr.ankerstjerne superfood er mine go to serum 😄 vet det ikke var det du spurte om 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå