Phoenix Heart Skrevet 10. november 2023 #1 Del Skrevet 10. november 2023 Tror jeg går for Mats Hansen (Nei, jeg skal ikke gifte meg på ekte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. november 2023 #2 Del Skrevet 10. november 2023 Eivind Hellstrøm - Lett! Null svada med den mannen. Jan Thomas på en god reserveplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 10. november 2023 #3 Del Skrevet 10. november 2023 En av de seks der jeg vet hvem er. Hellstrøm hadde blitt fornærmet over menyen og Jan Thomas hadde grått av kleskode. Lauritzen hadde jaget meg på sykkeltur og Beeder er for pen. Tamanna hadde forrådt meg, så svaret blir Mads Hansen. Men får ikke lov av mann å gifte meg mer, han er lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. november 2023 #4 Del Skrevet 10. november 2023 Hu indiske på nederste rekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 #5 Del Skrevet 14. november 2023 Athena Freyja skrev (På 10.11.2023 den 21.08): Tror jeg går for Mats Hansen (Nei, jeg skal ikke gifte meg på ekte) Bildet vises ikke men jeg så det på Facebook, ville valgt Mads Hansen fordi jeg digger humoren hans 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå