AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #21 Del Skrevet 28. desember 2024 Nå kommer sesong 2!!! Anonymkode: 8e273...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #22 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 1.31): Nå kommer sesong 2!!! Anonymkode: 8e273...2c8 Hva synes du om sesong 2? Jeg synes den var litt treg i starten men tok seg opp. Slutten legger iallefall opp til at det kan komme en 3. sesong 😄 Anonymkode: 1471e...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #23 Del Skrevet 3. mars Håper og tror det blir en tredje sesong. Var flere løse tråder. Men for en serie! Slukte den på ett blunk. Anonymkode: 3b51c...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet lørdag kl 17:03 #24 Del Skrevet lørdag kl 17:03 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.59): Nå elsker jeg i utgangspunktet colombianske serier, men den her er helt ellevill! Mann banger sin egen bror! Dame banger typen til broren! Ektemann har profil på Tinder og banger damer i utlandet! Oi oi oi, jeg satt klistret i flere timer. Dette var fredagsunderholdningen sin, tro meg Anonymkode: bcf3d...015 Er du ironisk? Dette er noe av det dårligste jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:43 #25 Del Skrevet søndag kl 14:43 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.59): Nå elsker jeg i utgangspunktet colombianske serier, men den her er helt ellevill! Mann banger sin egen bror! Dame banger typen til broren! Ektemann har profil på Tinder og banger damer i utlandet! Oi oi oi, jeg satt klistret i flere timer. Dette var fredagsunderholdningen sin, tro meg Anonymkode: bcf3d...015 Hvis hensikten er å anbefale en serie, er det dumt å ramse opp veldig gode grunner for å styre unna 😆 Anonymkode: 0d3b3...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå