Gå til innhold

"Fake profile" (Perfil falso) på Netflix er SÅ bra! MÅ ses!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå elsker jeg i utgangspunktet colombianske serier, men den her er helt ellevill! Mann banger sin egen bror! Dame banger typen til broren! Ektemann har profil på Tinder og banger damer i utlandet! Oi oi oi, jeg satt klistret i flere timer. Dette var fredagsunderholdningen sin, tro meg :popcorn:

Anonymkode: bcf3d...015

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topsi skrev (14 minutter siden):

Høres helt på trynet idiotisk ut, men for dem som liker sånt er det sikkert fint

Jeg elsker sånt. Jeg satt her og bare, wtf! Tenk å få vite at du har banget din egen BROR 😮 Holy moly! Er også morsomt at det er spilt inn i Cartagena og der har jeg vært, så kjenner meg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker sånt. Jeg satt her og bare, wtf! Tenk å få vite at du har banget din egen BROR 😮 Holy moly! Er også morsomt at det er spilt inn i Cartagena og der har jeg vært, så kjenner meg igjen. 

Med "banget"; mener du drept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (35 minutter siden):

Med "banget"; mener du drept?

Nei, som i hatt samleie med. Både vaginalt og analt. 18-årsgrense på dette her altså, er ganske drøye scener.. Og MYE drama!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, som i hatt samleie med. Både vaginalt og analt. 18-årsgrense på dette her altså, er ganske drøye scener.. Og MYE drama!! 

:paff: Åja, det var sånn det var, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes helt ærlig det hørtes forferdelig uinteressant ut. 😛 

Anonymkode: bc463...df2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.59):

Nå elsker jeg i utgangspunktet colombianske serier, men den her er helt ellevill! Mann banger sin egen bror! Dame banger typen til broren! Ektemann har profil på Tinder og banger damer i utlandet! Oi oi oi, jeg satt klistret i flere timer. Dette var fredagsunderholdningen sin, tro meg :popcorn:

Jeg elsker den selv! Og jeg som snakker flytende spansk fra latin amerika er det ekstra gøy 🤪 blir flere og flere bra serier fra latin amerika nå

Anonymkode: 91377...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 22.08):

Synes helt ærlig det hørtes forferdelig uinteressant ut. 😛 

Anonymkode: bc463...df2

Den er faktisk sykt bra, mer som sexlife serie bare bedre

Anonymkode: 91377...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Topsi skrev (På 10.11.2023 den 21.02):

Høres helt på trynet idiotisk ut, men for dem som liker sånt er det sikkert fint

Den er faktisk helt syk!!! Åh Miguel er også så sexy, el Hombre es guapo 

Anonymkode: 8e273...2c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.59):

Har dere hørt at sesong 2 er bekreftet?? Gleder meg så sykt! Håper Miguel og Camila ender opp sammen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har dere hørt at sesong 2 er bekreftet?? Gleder meg så sykt! Håper Miguel og Camila ender opp sammen

Jeg håper på Camila og David. Men han er nok for trygg og kjedelig for henne og det ser ut for at Miguel lurer i kulissene så blir nok garantert de to ja

Anonymkode: 1471e...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg håper på Camila og David. Men han er nok for trygg og kjedelig for henne og det ser ut for at Miguel lurer i kulissene så blir nok garantert de to ja

Camila er for gal etter Miguel og Miguel etter henne så tror og håper det er mest sannsynlig. Ser ikke ut som at David skal være med i sesong 2, men en annen mann så blir sikkert en ny romanse for henne og av og på med Miguel. Mulig jeg tar feil da, så bare fotoshooten og hvem som har lagt ut om s2, og ikke🙊 Ekskona til Miguel skal også være med, så jeg er spent på hvordan den blir. Gleder meg som et lite barn gjør til julaften🥹 

Jeg syntes om David er med så burde de ha en karakter som er passende han som han heller kan ende opp med, for Camila fortjener ikke han, men hun og Miguel fortjener hverandre 🤣😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Camila er for gal etter Miguel og Miguel etter henne så tror og håper det er mest sannsynlig. Ser ikke ut som at David skal være med i sesong 2, men en annen mann så blir sikkert en ny romanse for henne og av og på med Miguel. Mulig jeg tar feil da, så bare fotoshooten og hvem som har lagt ut om s2, og ikke🙊 Ekskona til Miguel skal også være med, så jeg er spent på hvordan den blir. Gleder meg som et lite barn gjør til julaften🥹 

Jeg syntes om David er med så burde de ha en karakter som er passende han som han heller kan ende opp med, for Camila fortjener ikke han, men hun og Miguel fortjener hverandre 🤣😍 

Enig i at Camila ikke fortjener David. Og håper virkelig han blir med i sesong 2, han var den eneste karakteren jeg likte. Selv om han ikke var like kjekk og muskuløs som Miguel, så hadde han noe ved seg som jeg synes var tiltrekkende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (På 6.10.2024 den 23.39):

Sier de «puta madre» like mye som tele-novelaen fra accidente fra Mexico ? 

Nei, de sier puta madre et pr ganger i serien. De sier mest carajo og callate men ikke overdrevet. Den er verdt å se 🫶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 23.33):

Enig i at Camila ikke fortjener David. Og håper virkelig han blir med i sesong 2, han var den eneste karakteren jeg likte. Selv om han ikke var like kjekk og muskuløs som Miguel, så hadde han noe ved seg som jeg synes var tiltrekkende 

Likte han godt også. Jeg er mest tiltrukket av bad boys da men skjønner hva du mener 🫶🏻 han var såå søt mot Camila! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Likte han godt også. Jeg er mest tiltrukket av bad boys da men skjønner hva du mener 🫶🏻 han var såå søt mot Camila! 

Ja og det som er litt morsomt er at utseendemessig så havner David i min bad boys kategori. Miguel blir for glatt og perfekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja og det som er litt morsomt er at utseendemessig så havner David i min bad boys kategori. Miguel blir for glatt og perfekt 

Ja sant 😎🤣 har det kommet noen oppdateringer om sesong 2 enda? Har ikke sett noe på en stund :( klarer ikke å vente til 2025, og håper ikke den kommer 31/12/2025 liksom…. Kommer sikker til sommeren men vet aldri med netflix 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Con la segunda temporada de Perfil Falso, regresa el thriller erótico que cautivó a millones con su intrigante trama que se adentra en un intrincado laberinto de apariencias y deseos prohibidos. Para la segunda temporada regresan Carolina Miranda, Manuela González, Rodolfo Salas, Lincoln Palomeque, Julián Cerati y Víctor Mallarino. Además se integran al elenco Emmanuel Esparza, Alejandra Borrero y David Palacio.

Dette sto på netflix. Så (karakter navnene i serien) David, Pedro og Inti skal også være med. Da tok jeg feil, for de var ikke med i introduseringen i august så jeg trodde de var tatt ut av serien. Alejandra Borrero ligner på moren til Camila så jeg tror hun blir moren i sesong 2 siden hun er listet opp. To nye mannfolk, blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...