Gjest Hue! Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Som kan farge MØRKT SVART hår til lysebrunt med mørke striper? Har vært rundt hps div. frisører..og tidligere også prøvd å fått håret nærmest orange.. må være i Oslo!
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Lykke til... Svart farge er bortimot umulig å få bort, selv med vidunderprodukter. Jeg måtte sitte LENGE med bleking kun for å få noen lysere brune effektstriper.
Gjest Krise! Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 Vanskelig det der.. Adam & Eva skal være bra.. men samtidig ser du alle disse "utenlandske"jentene med brun hud og brunt vakkert hår..de har jo naturlig svart hår opprinnelig..
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 Vanskelig det der.. Adam & Eva skal være bra.. men samtidig ser du alle disse "utenlandske"jentene med brun hud og brunt vakkert hår..de har jo naturlig svart hår opprinnelig.. ← Det er forskjell på å behandle ubehandlet svart hår, og hår som har vært farget tidligere. Mitt svarte hår er farget, og frisører rister på hodet når jeg vil ha forandringer. Det går, men bare i små steg. Bleking først, deretter innfarging i ønsket farge. Og veldig slitt hår i ettertid.
Gjest iselin Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 Norsk frisør skole gjør dette tror jeg. jeg hadde ei venninde som hadde nestne blåsvart hår som nå har fått det lysere. de må tas over flere omganger, men det blir bra til slutt... er veldig flinke lærere som jobber der, så ikke vær redd fordi dette er en skole. prisen er også veldig bra, tror du bare betaler for fargen. tar kanskje litt lengere tid, men er absolutt og anbefales
Gjest Fruktfat Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 tar kanskje litt lengere tid, men er absolutt og anbefales ← KANSKJE litt lenger tid?? regn med å sitte hele dagen... husk; dette er elever, det skal gjøres i flere omganger, og farge/bleking/avfarging har sin virketid... _aldri_ ha dårlig tid om du skal gå til elever og lærlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå