AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Jeg har fått det "ærefulle" oppdraget om å skrive en tale som kalles damenes skål. Hva går dette ut på? Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Her er talen jeg har skrevet, håper noen kan fortelle om ris eller ros 😊: Kvinner. På fagspråket kjent som det vakre kjønn. En klok mann sa engang: kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten. Og det tror jeg er sant. Dere er grunnen til at vi kommer oss opp om morgenen... og grunnen til at vi ikke vil legge oss, hehe. Men fra spøk til "revolver". Når jeg ser rundt meg her i kveld ser jeg diamanter i hver øyekrok. Kvinnen bringer livet skjønnhet, sies det. Det er en fryd å få sitte her og bare nyte synet av deres deilige kropper. Hehe. Men det finnes også en naturkraft som er sterkere enn vulkaner og tsunamier. Og det er kvinnene. Man skal være forsiktig når man menger seg med damer. For vreden fra en kvinnes barm unner jeg ikke min verste fiende. Hehe. (Også litt personlige historiet som jeg ikke kan gå ut med her fordi de er for interne) Til slutt vil jeg gjerne at vi heiser glassene i en diger skål og skåler for disse fantastiske menneskene som vi er så heldige å få henge med. Skål! Dette er en forelebi versjon og jeg kommer sikkert til å endre noe av det. Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Bruk heller Chat gpt, dette var upassende og kjedelig. Anonymkode: e55b9...807 3
PallePalle Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Hehe. Artigper du. Blir nok et bra kalas 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruk heller Chat gpt, dette var upassende og kjedelig. Anonymkode: e55b9...807 Upassende? Kjedelig? En robot kan aldri skrive bedre enn et menneske. Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 PallePalle skrev (1 minutt siden): Hehe. Artigper du. Blir nok et bra kalas Takk takk 😊 Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 Litt mye me too over den talen der Anonymkode: c368c...e90
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Upassende? Kjedelig? En robot kan aldri skrive bedre enn et menneske. Anonymkode: 6d9c3...b4d Hva er damenes skål? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er en fryd å få sitte her og bare nyte synet av deres deilige kropper Syns den ble litt der ute, men vet som sagt ikke hvilken setting dette skal sies. Anonymkode: 8f11d...1f8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #9 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er damenes skål? Syns den ble litt der ute, men vet som sagt ikke hvilken setting dette skal sies. Anonymkode: 8f11d...1f8 Damenes skål er når menn holder en tale som hyller damene. Gjerne med ironi og glimt i øyet. Etterpå har damene mennenes skål som er det samme bare motsatt. Det er til reunion. Synes det må være lov å si at vi liker å se på damene 😉 Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 « vreden fra en kvinnes barm»? «heiser glassene»? Merkelige fraser. Klarer heller ikke å se noe budskap/rød tråd. Den er også litt rapey/me too-mat. Anonymkode: e8338...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #11 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt mye me too over den talen der Anonymkode: c368c...e90 Hvor? Det er skrevet med en klype ironi og glimt i øyet? Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #12 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): « vreden fra en kvinnes barm»? «heiser glassene»? Merkelige fraser. Klarer heller ikke å se noe budskap/rød tråd. Den er også litt rapey/me too-mat. Anonymkode: e8338...3fd Den røde tråden blir jo på en måte damene. Og jeg forstår ikke hvorfor alle sier talen er metoo. Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #13 Skrevet 10. november 2023 Den er rett og slett dårlig. Hvordan kan du forbedre den? Mvh mann Anonymkode: 44e05...8d2
Helene1982 Skrevet 10. november 2023 #14 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er talen jeg har skrevet, håper noen kan fortelle om ris eller ros 😊: Kvinner. På fagspråket kjent som det vakre kjønn. En klok mann sa engang: kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten. Og det tror jeg er sant. Dere er grunnen til at vi kommer oss opp om morgenen... og grunnen til at vi ikke vil legge oss, hehe. Men fra spøk til "revolver". Når jeg ser rundt meg her i kveld ser jeg diamanter i hver øyekrok. Kvinnen bringer livet skjønnhet, sies det. Det er en fryd å få sitte her og bare nyte synet av deres deilige kropper. Hehe. Men det finnes også en naturkraft som er sterkere enn vulkaner og tsunamier. Og det er kvinnene. Man skal være forsiktig når man menger seg med damer. For vreden fra en kvinnes barm unner jeg ikke min verste fiende. Hehe. (Også litt personlige historiet som jeg ikke kan gå ut med her fordi de er for interne) Til slutt vil jeg gjerne at vi heiser glassene i en diger skål og skåler for disse fantastiske menneskene som vi er så heldige å få henge med. Skål! Dette er en forelebi versjon og jeg kommer sikkert til å endre noe av det. Anonymkode: 6d9c3...b4d Jeg synes du har en fin humoristisk tone, og jeg tror denne talen vil være vellykket. Om du vil ha mine kommentarer er det dette: Det er en ære å få holde kvinnenes tale i kveld. Jeg elsker hver og en av dere … wow … er dere ikke enige (til mennene, men egentlig damene) …Det er helt fantastiske kvinner her i kveld. Kvinner. jeg har undersøkt litt på nettet, og på fagspråket er kvinner kjent som det vakre kjønn. En klok mann sa engang: kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten. En klok kvinne sa en gang at man ikke trenger å si alt man tenker på hele tiden. Dere er grunnen til at vi kommer oss opp om morgenen... og grunnen til at vi ikke vil legge oss. Mange menn trenger vekkeklokker. Men fra spøk til "revolver". Når jeg ser rundt meg her i kveld ser jeg diamanter i hver øyekrok. Kvinnen bringer livet skjønnhet, sies det. Det er en fryd å få sitte her og bare la dere nyte synet av kroppen min. Men det finnes også en naturkraft som er sterkere enn vulkaner og tsunamier. Og det er kvinnene. (Også litt personlige historiet som jeg ikke kan gå ut med her fordi de er for interne) Til slutt vil jeg gjerne at vi heiser glassene i en diger skål og skåler for disse fantastiske menneskene som vi er så heldige å få henge med. Skål! 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #15 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er rett og slett dårlig. Hvordan kan du forbedre den? Mvh mann Anonymkode: 44e05...8d2 Hvorfor mener du den er dårlig? Husk at folk kan ha forskjellige meninger Anonymkode: 6d9c3...b4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #16 Skrevet 10. november 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg synes du har en fin humoristisk tone, og jeg tror denne talen vil være vellykket. Om du vil ha mine kommentarer er det dette: Det er en ære å få holde kvinnenes tale i kveld. Jeg elsker hver og en av dere … wow … er dere ikke enige (til mennene, men egentlig damene) …Det er helt fantastiske kvinner her i kveld. Kvinner. jeg har undersøkt litt på nettet, og på fagspråket er kvinner kjent som det vakre kjønn. En klok mann sa engang: kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten. En klok kvinne sa en gang at man ikke trenger å si alt man tenker på hele tiden. Dere er grunnen til at vi kommer oss opp om morgenen... og grunnen til at vi ikke vil legge oss. Mange menn trenger vekkeklokker. Men fra spøk til "revolver". Når jeg ser rundt meg her i kveld ser jeg diamanter i hver øyekrok. Kvinnen bringer livet skjønnhet, sies det. Det er en fryd å få sitte her og bare la dere nyte synet av kroppen min. Men det finnes også en naturkraft som er sterkere enn vulkaner og tsunamier. Og det er kvinnene. (Også litt personlige historiet som jeg ikke kan gå ut med her fordi de er for interne) Til slutt vil jeg gjerne at vi heiser glassene i en diger skål og skåler for disse fantastiske menneskene som vi er så heldige å få henge med. Skål! Wow tusen takk for inspirasjon! Det var mye bra feedback i kommentaren din 😊 Anonymkode: 6d9c3...b4d
Hulderen Skrevet 10. november 2023 #17 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her er talen jeg har skrevet, håper noen kan fortelle om ris eller ros 😊: Kvinner. På fagspråket kjent som det vakre fagre kjønn. En klok mann sa engang: kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten. Og det tror jeg er sant. Dere er grunnen til at vi kommer oss opp om morgenen... og grunnen til at vi ikke vil legge oss, hehe. Men fra spøk til "revolver". Når jeg ser rundt meg her i kveld ser jeg diamanter i hver øyekrok. Kvinnen bringer livet skjønnhet, sies det. Det er en fryd å få sitte her og bare nyte synet av dere. deilige kropper. Hehe. Men det finnes også en naturkraft som er sterkere enn vulkaner og tsunamier. Og det er kvinnene. Man skal være forsiktig når man menger seg med damer. For vreden fra en kvinnes vrede barm unner jeg ikke min verste fiende. Hehe. (Også litt personlige historiet som jeg ikke kan gå ut med her fordi de er for interne) Til slutt vil jeg gjerne at vi heiser hever glassene i en diger skål og skåler for disse fantastiske menneskene som vi er så heldige å få henge med. Skål! Dette er en forelebi versjon og jeg kommer sikkert til å endre noe av det. Anonymkode: 6d9c3...b4d Her har jeg rettet litt. Dropp alle «he he», det virker bare sleskt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #18 Skrevet 10. november 2023 Hulderen skrev (1 minutt siden): Her har jeg rettet litt. Dropp alle «he he», det virker bare sleskt. Takk for konstruktiv tilbakemelding! Jeg skrev egentlig bare hehe for å løse opp stemningen men skjønner at det kan misforstås. Anonymkode: 6d9c3...b4d
Helene1982 Skrevet 10. november 2023 #19 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Wow tusen takk for inspirasjon! Det var mye bra feedback i kommentaren din 😊 Anonymkode: 6d9c3...b4d Bare hyggelig, jeg tror dette kommer til å gå veldig bra 🙂 Plan B burde være: Jeg fikk i oppdrag å skrive damenes tale, så jeg spurte kvinneguiden … så sier du talen din og noen av tilbakemeldingene du har fått, og avslutter med å sette på en sang: for eksempel "girl on fire" eller "respect" av Aretha, Spice girls er også en mulighet … 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #20 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Her er talen jeg har skrevet, håper noen kan fortelle om ris eller ros 😊: Kvinner. På fagspråket kjent som det vakre kjønn. En klok mann sa engang: kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten. Og det tror jeg er sant. Dere er grunnen til at vi kommer oss opp om morgenen... og grunnen til at vi ikke vil legge oss, hehe. Men fra spøk til "revolver". Når jeg ser rundt meg her i kveld ser jeg diamanter i hver øyekrok. Kvinnen bringer livet skjønnhet, sies det. Det er en fryd å få sitte her og bare nyte synet av deres deilige kropper. Hehe. Men det finnes også en naturkraft som er sterkere enn vulkaner og tsunamier. Og det er kvinnene. Man skal være forsiktig når man menger seg med damer. For vreden fra en kvinnes barm unner jeg ikke min verste fiende. Hehe. (Også litt personlige historiet som jeg ikke kan gå ut med her fordi de er for interne) Til slutt vil jeg gjerne at vi heiser glassene i en diger skål og skåler for disse fantastiske menneskene som vi er så heldige å få henge med. Skål! Dette er en forelebi versjon og jeg kommer sikkert til å endre noe av det. Anonymkode: 6d9c3...b4d Hadde absolutt vært en tidsriktig tale i 1996 Anonymkode: 5c3df...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå