Gå til innhold

Singel i noen mnd, trenger et ligg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel noen mnd, savner sex. Orker ikke datingapper og den slags, har lyst til å være singel i lang tid, og vil absolutt ikke inn i et forhold. 

Trenger en å ligge med med ujevne mellomrom, men hvor pokker finner man sånt uten å bevege seg ut på tinder o.l (skjønner jo at det er enkleste utvei, og sikkert plenty med menn som kun ser etter et ligg, jeg bare orker ikke den runddansen, chatte, fremmende menn, bli kjent, bli trygg osv). 

Har en singel mann i tankene, en jeg genuint liker og kjenner sånn passe, som jeg kan være avslappet med, men som ikke vekker noen romantiske følelser i meg.... Tror ikke han hadde takket nei, men hvordan i allverden foreslår man noe sånt eller kommer inn på det..... 😅🙈 

Anonymkode: cadca...70e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har vært singel noen mnd, savner sex. Orker ikke datingapper og den slags, har lyst til å være singel i lang tid, og vil absolutt ikke inn i et forhold. 

Trenger en å ligge med med ujevne mellomrom, men hvor pokker finner man sånt uten å bevege seg ut på tinder o.l (skjønner jo at det er enkleste utvei, og sikkert plenty med menn som kun ser etter et ligg, jeg bare orker ikke den runddansen, chatte, fremmende menn, bli kjent, bli trygg osv). 

Har en singel mann i tankene, en jeg genuint liker og kjenner sånn passe, som jeg kan være avslappet med, men som ikke vekker noen romantiske følelser i meg.... Tror ikke han hadde takket nei, men hvordan i allverden foreslår man noe sånt eller kommer inn på det..... 😅🙈 

Begynn med å flørte sexuelt. 

Eller så kan du jo ta kontakt med noen du har brukt å ha sex med før. 

Det er alltid det enkleste. Da kan man bare enten være helt rett fram, eller så kan man begynne med "mimring". Også vet man jo hva man får 🙈 

Anonymkode: e99e2...155

• Liker 1
Skrevet

Eller så kan du spørre han "Netflix and chill lørdag?;)" 

Skrevet

Tenk på HVEM du skal ha sexforhold til...for meg er ukjente spennende, så brukte tinder for å finne en. Litt chat såklart, så på tlf. Snakker om hva vi hadde lyst til av sex :) Så møttes vi for sextreff...gikk veldig bra! Nå møtes vi annenhver uke, det er passe for å holde boosten oppe. Da er jeg superklar hver gang 😍

Så tipset er å kun ha en seksuell relasjon...ikke gjør andre ting sammen.

Anonymkode: 076f0...c30

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenk på HVEM du skal ha sexforhold til...for meg er ukjente spennende, så brukte tinder for å finne en. Litt chat såklart, så på tlf. Snakker om hva vi hadde lyst til av sex :) Så møttes vi for sextreff...gikk veldig bra! Nå møtes vi annenhver uke, det er passe for å holde boosten oppe. Da er jeg superklar hver gang 😍

Så tipset er å kun ha en seksuell relasjon...ikke gjør andre ting sammen.

Anonymkode: 076f0...c30

Jeg har kanskje ikke vært singel lenge nok, for tanken på å treffe en helt fremmed med dette målet for øyet byr meg i mot😄 

Sånn ellers høres det helt fantastisk ut, og jeg håper jeg kommer dit etterhvert.... 

Skrevet

Tinder er jo primært for casual sex ikke forhold. Så ingen grunn til ikke å bruke Tinder til ditt behov. 

Anonymkode: 92f88...cad

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror ikke han hadde takket nei, men hvordan i allverden foreslår man noe sånt eller kommer inn på det

Drikk alkohol med han, og litt nedi glasset drar du opp at du ønsker å kanskje ligge litt. 
Så enkelt kan det gjøres :)

Anonymkode: 0aa72...1f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du ikke vil bruke tinder og sosiale media, da har du jo kun de som er i ditt lokalmijø.. ikke sant? Men hvordan vil du informere menn hva du ønsker deg, uten å prate med dem du liker? Det finnes ingen snarveier for noen av "oss" single, så fremt du ikke er en god menneskekjenner. Så du må nok ta noen runder først for å finne den rette du også🤭

For du kan jo ikke gå med plakat? "Hei, jeg vil ha en romantisk mann, som er kjekk nok til å ha sex og gøy med!"😅

Jeg skal forklare deg hva jeg ser etter, så kanskje du ser noen "spor" du kan se etter😇 Jeg har større sjanse midt i uka, for da er det litt roligere omgivelser, lavere lydnivå, men også mere reisende. Og kvinner som ikke vil sjekke "stemningen" i hotellets bar, sitter som oftes på hotelrommet og ser på tv. Jeg er aldri full når jeg sjekker.. det gir ingen tiltrekningskraft og lyst til å invitasjon for samtale.

Som oftes drikker vi kaffe når vi prater, med litt snacks for å skape oss et koselig miljø. Så kommer vi innpå den seksuell praten som gjør oss begge nysgjerrige. "Du, skal vi ikke ta et vinglass" sier hun.. "Jo, det var en kjempe god ide"  sier jeg.. "jeg kan iallefall ikke drikke øl, for da blir jeg slapp" Hun ler av det.. for hun får litt peiling på hva som kommer til å skje de neste timene. Dette er jo en velykket tur på byen, men også en fin måte å komme i kontakt på. Dette med "fra kaffe til vin" er som et slags romantisk språk, som betyr "Jeg vil ha mere.. Jeg er interessert i deg.. jeg er villig til å ta neste skritt med deg"🙈

Du vet jo selv TS.. at det å være romantisk, innebærer og ha en god del omsorg i seg. Og når romantikken glir sakte over til erotkk, da hopper vi av glede😅

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.10):

Er helt sikker på at du kan finne noen på chat.no  men det er en del useriøse der også. Bruk lit tid men noen der og gå så over på skype eller slike kanaler

Skrevet
feliek54 skrev (5 timer siden):

Er helt sikker på at du kan finne noen på chat.no  men det er en del useriøse der også. Bruk lit tid men noen der og gå så over på skype eller slike kanaler

Har møtt mange flotte kvinner på chat.no og på forumer. 

Skrevet

Det desidert enkleste er jo kjent folk. 

Bare å gå på messenger, også kan du jo invitere noen hjem eller bare spørre. 

Vist ikke funker såklart tinder,men da vet man jo ikke om man liker de eller noe. Tar lengere tid. 

Skrevet

Er veldig vanlig blant venninner om dagen merker jeg. 

Vet ikke, er vel bare å spørre en singel kompis el.l evt. om noen venninner kjenner noen. 

Jeg er ikke typen til det, syns den bli kjent fasen er knotete 

Anonymkode: d9fa4...96f

Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (11 timer siden):

Har møtt mange flotte kvinner på chat.no og på forumer. 

jeg å møtt flere på chat  men hva mener du med forum  hvor er det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...