Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 napper jeg for hardt?? for helt klart store sår som synes..og ikke er pent..og ikke minst gjør vondt... har "grove" hår..og mye hår..og dermed ikke lett..tips?
Smørblomsten Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Ikke andre tips enn at du kan nappe på kvelden, før du legger deg, kanskje sårheten/merkene har forsvunnet til neste dag?
treningsjenta Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 jeg tror også at du napper for hardt.. jeg gjorde ogsåde aller første gangene jeg nappet selv. napept så huden hang igjen i det jeg dro ut. og noen timer etterkom det mange sånne små røde prikker... prøv å hold igjen huden med en finger og napp...øvelser gjør mester
sanasol Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Det finnes også øyenbryns-kniver å få kjøpt.Det er veldig enkelt,og reultatet blir bra.Ulempen er at det bør gjøres hver dag for å unngå synlige "stubber".
Hu i Svingen Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Pass på at du strekker huden godt når du napper, og napp i hårets vokseretning, ett hår om gangen. Det er også lurt å nappe rett etter en varm dusj, da er porene mer åpne, og hårene slipper lettere. Smør med aloe vera når du er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå