AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Hva synes dere om en man som ikke har hatt sex før? liksom jeg er 31 men fortsatt tør ikke å ha sex med en jente. Jeg vet ikke hva som hindrer meg, men hver gang jeg dater en jente i det jeg føler at vi skal ha sex jeg bare blokkerer henne. jeg var hos legen flere ganger men alle resultatene viser ikke noe tegn på noe. Er det noen av jentene/ kvinner som er her har sett eller opplevd dette med en man? Jeg har vært både hos psykolog og hos vanlig lege. Men begge sa at jeg er frisk men det er noe jeg burde bare øve på selv. Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva synes dere om en man som ikke har hatt sex før? liksom jeg er 31 men fortsatt tør ikke å ha sex med en jente. Jeg vet ikke hva som hindrer meg, men hver gang jeg dater en jente i det jeg føler at vi skal ha sex jeg bare blokkerer henne. jeg var hos legen flere ganger men alle resultatene viser ikke noe tegn på noe. Er det noen av jentene/ kvinner som er her har sett eller opplevd dette med en man? Jeg har vært både hos psykolog og hos vanlig lege. Men begge sa at jeg er frisk men det er noe jeg burde bare øve på selv. Anonymkode: d4da3...b1a Ikke hørt om det før. Anonymkode: 63513...78f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 En ting; du er 31 år, og jenter er ikke noen man har sex med. Du må rydde opp i språket ditt, for jenter er barn. Kvinner derimot er voksne mennesker. En annen ting; det sitter helt klar i hodet ditt. Og du må jobbe med deg selv. Anonymkode: 7a721...6d5 7 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Just now, AnonymBruker said: En ting; du er 31 år, og jenter er ikke noen man har sex med. Du må rydde opp i språket ditt, for jenter er barn. Kvinner derimot er voksne mennesker. En annen ting; det sitter helt klar i hodet ditt. Og du må jobbe med deg selv. Anonymkode: 7a721...6d5 Åloo!! Mente jenter som er over 19-20 selvfølgelig!!!! Men hva kaller du en 20 åring? Jente eller dame? jeg har prøvd flere ganger før, men dessverre det skjer ikke. Jeg vet at det er noe psykisk mer enn fysisk. Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 Nei, aldri opplevd. Men, hva med å røyke litt? Kan få deg til å slappe av litt mere. Føle kroppen mere. Anonymkode: 03a5f...e8b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei, aldri opplevd. Men, hva med å røyke litt? Kan få deg til å slappe av litt mere. Føle kroppen mere. Anonymkode: 03a5f...e8b Røyke hva? has***? jeg har drukket kanskje 4 ganger i livet så jeg vet ikke hvordan jeg skal reagerer på røyking hehe… og det er ikke lett å finne en dame hvor hun er også åpent som å bare røyke sammen Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.14): Åloo!! Mente jenter som er over 19-20 selvfølgelig!!!! Men hva kaller du en 20 åring? Jente eller dame? jeg har prøvd flere ganger før, men dessverre det skjer ikke. Jeg vet at det er noe psykisk mer enn fysisk. Har du vært intim på andre måter? Hva med å finne noen som er litt eldre? Noen du kan snakke med om dette, som er moden nok til å kunne vise forståelse og hjelpe deg med dette? Eventuelt ha sex med noen du føler deg trygg på? Anonymkode: 2a403...a66
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har du vært intim på andre måter? Hva med å finne noen som er litt eldre? Noen du kan snakke med om dette, som er moden nok til å kunne vise forståelse og hjelpe deg med dette? Eventuelt ha sex med noen du føler deg trygg på? Anonymkode: 2a403...a66 Jeg er ikke veldig sosial person. Men jeg møter mange eldre kvinner, men jeg vet ikke hvordan jeg skal åpne meg selv til de. har du noe tips eller ville du snakke litt? Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.14): Åloo!! Mente jenter som er over 19-20 selvfølgelig!!!! Men hva kaller du en 20 åring? Jente eller dame? jeg har prøvd flere ganger før, men dessverre det skjer ikke. Jeg vet at det er noe psykisk mer enn fysisk. Anonymkode: d4da3...b1a Kvinne, ung kvinne, ung dame. Høre ut som du har prestasjonsangst. Du er redd for å skuffe eller bli skuffa? Anonymkode: fd3ec...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinne, ung kvinne, ung dame. Høre ut som du har prestasjonsangst. Du er redd for å skuffe eller bli skuffa? Anonymkode: fd3ec...cb8 For å være helt ærlig begge deler… Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 Tenker det viktigste er at du bygger en trygg og god relasjon til noen, før du begynner å tenke på sex. Dette vil gjøre det lettere å føle seg komfortabel når du kommer til det punktet. Hva med å finne noen gjennom sosiale medier? Kan være lettere å bygge en relasjon gjennom chat dersom du ikke er særlig sosial av deg Anonymkode: 2a403...a66
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker det viktigste er at du bygger en trygg og god relasjon til noen, før du begynner å tenke på sex. Dette vil gjøre det lettere å føle seg komfortabel når du kommer til det punktet. Hva med å finne noen gjennom sosiale medier? Kan være lettere å bygge en relasjon gjennom chat dersom du ikke er særlig sosial av deg Anonymkode: 2a403...a66 Det kan også vare lurt å bli kjent med en som er eldre enn meg på nette. Har noe tips? eller vil du vare den som jeg skal bli kjent med 😝😂 kødder Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 On 11/10/2023 at 8:03 PM, AnonymBruker said: Hva synes dere om en man som ikke har hatt sex før? liksom jeg er 31 men fortsatt tør ikke å ha sex med en jente. Jeg vet ikke hva som hindrer meg, men hver gang jeg dater en jente i det jeg føler at vi skal ha sex jeg bare blokkerer henne. jeg var hos legen flere ganger men alle resultatene viser ikke noe tegn på noe. Er det noen av jentene/ kvinner som er her har sett eller opplevd dette med en man? Jeg har vært både hos psykolog og hos vanlig lege. Men begge sa at jeg er frisk men det er noe jeg burde bare øve på selv. Anonymkode: d4da3...b1a Kanskje du er homofil? Anonymkode: d6ea8...706
Fighter83 Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 Du må bare gjøre det! Sitte å kline i sofaen hjemme, mens man klår på hverandre så må du bare fortsette og fortsette (om hun også vil) til dere er nakne og hun setter seg på deg eller du vil ligge oppå henne. Bare få det unnagjort! Har du gjort en gang så er det lettere å få det til på nytt og på nytt. Prøv deg frem. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du er homofil? Anonymkode: d6ea8...706 Nei, det er jeg ikke. Anonymkode: d4da3...b1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #16 Skrevet 11. november 2023 1 minutt siden, Fighter83 said: Du må bare gjøre det! Sitte å kline i sofaen hjemme, mens man klår på hverandre så må du bare fortsette og fortsette (om hun også vil) til dere er nakne og hun setter seg på deg eller du vil ligge oppå henne. Bare få det unnagjort! Har du gjort en gang så er det lettere å få det til på nytt og på nytt. Prøv deg frem. Jeg skal prøve å finne en dame litt eldre enn meg siden de har mye mer erfaring, hun må vise forståelse til dette. Men det er ikke lett å finne noen som kan akseptere det Anonymkode: d4da3...b1a 1
Fighter83 Skrevet 12. november 2023 #17 Skrevet 12. november 2023 Du må jo ikke nevne at du er jomfru annet enn om de faktisk spør om du har erfaring.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #18 Skrevet 12. november 2023 Det er bare sex liksom. Er ikke så jævla big deal. I hvert fall ingen ting å stresse over. Anonymkode: 39a83...213
jabx Skrevet 12. november 2023 #19 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 20.03): Hva synes dere om en man som ikke har hatt sex før? liksom jeg er 31 men fortsatt tør ikke å ha sex med en jente. Jeg vet ikke hva som hindrer meg, men hver gang jeg dater en jente i det jeg føler at vi skal ha sex jeg bare blokkerer henne. jeg var hos legen flere ganger men alle resultatene viser ikke noe tegn på noe. Er det noen av jentene/ kvinner som er her har sett eller opplevd dette med en man? Jeg har vært både hos psykolog og hos vanlig lege. Men begge sa at jeg er frisk men det er noe jeg burde bare øve på selv. Anonymkode: d4da3...b1a Synd sexkjøp er ulovlig, ellers kunne du fått profesjonell hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #20 Skrevet 12. november 2023 2 minutter siden, jabx said: Synd sexkjøp er ulovlig, ellers kunne du fått profesjonell hjelp. Av deg? Anonymkode: d4da3...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå