AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Del Skrevet 10. november 2023 Hei, hadde innsett av 5dagers lørdag for en uke siden, og hatt er merkelig følelse/supermild mensaktig smerte i livmoren siden mandag. Er ikke direkte vond, og har ikke blitt noe sterkere. Noe som har hatt det samme? Hvordan gikk det? Anonymkode: d10b1...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Del Skrevet 10. november 2023 Det kan være du fikk litt smerter fordi egget festet seg. Jeg opplevde det og det gikk fint. Anonymkode: cac51...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei, hadde innsett av 5dagers lørdag for en uke siden, og hatt er merkelig følelse/supermild mensaktig smerte i livmoren siden mandag. Er ikke direkte vond, og har ikke blitt noe sterkere. Noe som har hatt det samme? Hvordan gikk det? Anonymkode: d10b1...0e9 Murringer kalles det. Anonymkode: 494bb...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Murringer kalles det. Anonymkode: 494bb...068 Det var ordet jeg lette etter ja! Takk:) Anonymkode: d10b1...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan være du fikk litt smerter fordi egget festet seg. Jeg opplevde det og det gikk fint. Anonymkode: cac51...43e Så bra! Har hatt det hver dag, og man blir jo helt rar i hodet av denne prosessen🤪 Anonymkode: d10b1...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 10. november 2023 #6 Del Skrevet 10. november 2023 Helt vanlig, helt normalt 😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå