Nyfikna Nell Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Jeg er veldig nysgjerrig på BDSM men som singel kvinne så vet jeg ikke hvor man kan møte menn med samme interesser. Jeg har nylig begynt å utforske dette mer grundig men er noe jeg fantisert om siden før jeg debuterte seksuelt. Vet ikke om det er relevant men er sub i sovrommet og veldig IKKE sub i hverdagen. Jeg har hørt om Oslo BDSM og Nonna så tenkte prøve meg på en sånn kafékveld men tviler på at jeg møter noen som er interessant for meg og som matcher mine kinks og hard/soft limits. Føles som jeg prøver å finne en enhjørning hvis jeg skal være ærlig 😅 Andre forslag? Tanker/meninger om hvordan man går til veie av noen som gjort det samme kanskje?
Master1 Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Den som intet våger Intet vinner... Gammelt jungelord M@ster
Nyfikna Nell Skrevet 10. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2023 Master1 skrev (22 minutter siden): Den som intet våger Intet vinner... Gammelt jungelord M@ster Haha, sant det! Blir dog litt avskrekket når man leser andres opplevelser av bdsm miljøet i oslo. Sier ikke at det er hele sannheten men det er en sannhet som noen opplever så... 😬
Master1 Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Nyfikna Nell skrev (3 minutter siden): Haha, sant det! Blir dog litt avskrekket når man leser andres opplevelser av bdsm miljøet i oslo. Sier ikke at det er hele sannheten men det er en sannhet som noen opplever så... 😬 Husk Du lever bare en gang NYT livet bruk Livet ditt til å Nyte Og ganske så mange blir avskrekket av ekteskap også Se skilsmisse statte stikken Så Den som intet våger .....intet vinner jeg er veldig nysgjerrig på BDSM men som singel kvinne så vet jeg ikke hvor man kan møte menn med samme interesser. Hvilke intresser har du `? M@ster
Nyfikna Nell Skrevet 10. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2023 Master1 skrev (2 timer siden): Husk Du lever bare en gang NYT livet bruk Livet ditt til å Nyte Og ganske så mange blir avskrekket av ekteskap også Se skilsmisse statte stikken Så Den som intet våger .....intet vinner jeg er veldig nysgjerrig på BDSM men som singel kvinne så vet jeg ikke hvor man kan møte menn med samme interesser. Hvilke intresser har du `? M@ster BD biten i BDSM
SlemUlv Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Er mange bondage folk i bdsm miljøet på nonna. Det er tilogmed egne tauevents. Jeg anbefaler å starte med en åpen cafe med intro. Da får man mye informasjon. Ellers ville jeg tittet på Kiv (KinkiVinkel Oslo) også, de har gruppe og events på fetlife. 1
Nyfikna Nell Skrevet 11. november 2023 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2023 SlemUlv skrev (2 timer siden): Er mange bondage folk i bdsm miljøet på nonna. Det er tilogmed egne tauevents. Jeg anbefaler å starte med en åpen cafe med intro. Da får man mye informasjon. Ellers ville jeg tittet på Kiv (KinkiVinkel Oslo) også, de har gruppe og events på fetlife. Takk. Jeg tenkte faktisk stikke innom på åpen kafé, hvis jeg får tatt mot til meg, litt sån nervøs etter andres kommentarer om miljøet. 😬😅 Faktisk kikket jeg på KiV og Fetlife igår kveld, skal fortsette min utforskning.
SlemUlv Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Nyfikna Nell skrev (3 minutter siden): Takk. Jeg tenkte faktisk stikke innom på åpen kafé, hvis jeg får tatt mot til meg, litt sån nervøs etter andres kommentarer om miljøet. 😬😅 Faktisk kikket jeg på KiV og Fetlife igår kveld, skal fortsette min utforskning. Er mange erfaringer med miljøet, selv har jeg vært i RL miljøet i 16 år og trives veldig godt 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Master1 skrev (18 timer siden): Husk Du lever bare en gang NYT livet bruk Livet ditt til å Nyte Og ganske så mange blir avskrekket av ekteskap også Se skilsmisse statte stikken Så Den som intet våger .....intet vinner jeg er veldig nysgjerrig på BDSM men som singel kvinne så vet jeg ikke hvor man kan møte menn med samme interesser. Hvilke intresser har du `? M@ster Du er ikke kvinne... M@ster Anonymkode: d00e1...c5a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 On 11/10/2023 at 7:26 PM, Nyfikna Nell said: Jeg er veldig nysgjerrig på BDSM men som singel kvinne så vet jeg ikke hvor man kan møte menn med samme interesser. Jeg har nylig begynt å utforske dette mer grundig men er noe jeg fantisert om siden før jeg debuterte seksuelt. Vet ikke om det er relevant men er sub i sovrommet og veldig IKKE sub i hverdagen. Jeg har hørt om Oslo BDSM og Nonna så tenkte prøve meg på en sånn kafékveld men tviler på at jeg møter noen som er interessant for meg og som matcher mine kinks og hard/soft limits. Føles som jeg prøver å finne en enhjørning hvis jeg skal være ærlig 😅 Andre forslag? Tanker/meninger om hvordan man går til veie av noen som gjort det samme kanskje? Jeg har også vært veldig interessant i det for lenge siden, men finner ingen som vil praktisere det med meg😂👌 Det er ikke alle som tør det Anonymkode: 43d39...83c
Nyfikna Nell Skrevet 12. november 2023 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også vært veldig interessant i det for lenge siden, men finner ingen som vil praktisere det med meg😂👌 Det er ikke alle som tør det Anonymkode: 43d39...83c Jeg har funnet veien til fetlife.com, der har jeg i hvert fall funnet norske menn og kvinner som er i miljøet. Hvis du fortsatt er interessert då kanskje dette er noe for deg også? 😊
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Fetlife👌 Anonymkode: f53e2...468
SlemUlv Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 Husk at fetlife ikke er laget til å være en dating side, så det er ingen lett asl søk
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 Liker du at slaver masserer føttene dine? Anonymkode: 52500...453 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #15 Skrevet 13. november 2023 Nyfikna Nell skrev (14 timer siden): Jeg har funnet veien til fetlife.com, der har jeg i hvert fall funnet norske menn og kvinner som er i miljøet. Hvis du fortsatt er interessert då kanskje dette er noe for deg også? 😊 Anbefaler ikke fetlife for uerfarne. Det er et søppelsted som kan gi deg et helt feil inntrykk av hva bdsm er. kom gjerne tilbake når du er mer erfaren, men jeg har hørt om flere nybegynnere som rett og slett er skremt bort fra hele fetishen sin etter å ha sett og erfart fetlife. Les deg opp på temaet på nøytrale sider. Nettet er fullt av god informasjon om bdsm. Jeg ville vært åpen om det på vanlige sjekkesteder. Flere en du tror er interessert i bdsm, men være også forsiktig Det finnes en del menn som oppsøker særlig uerfarne jenter for å få utløp for voldstrangen sin. Det er særlig aktuelt på fetlife, men forekommer også ellers. Anonymkode: b40ab...6ae 1
Nyfikna Nell Skrevet 13. november 2023 Forfatter #16 Skrevet 13. november 2023 SlemUlv skrev (18 timer siden): Husk at fetlife ikke er laget til å være en dating side, så det er ingen lett asl søk Muligens ikke men det finnes nå kontaktannonser der så noe "hookup" skjer jo der 😅
Nyfikna Nell Skrevet 13. november 2023 Forfatter #17 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Liker du at slaver masserer føttene dine? Anonymkode: 52500...453 Sorry, you're barking up the wrong tree 😅
SlemUlv Skrevet 13. november 2023 #18 Skrevet 13. november 2023 Nyfikna Nell skrev (1 minutt siden): Muligens ikke men det finnes nå kontaktannonser der så noe "hookup" skjer jo der 😅 Det var ikke det jeg sa. Jeg sa siden var ikke laget for å være, derfor finnes det ikke noe lett asl søk. Men til poenget med plagsomme menn, men kan sperre inboxen sin ganske godt, om man ikke vil ha meldinger ☺️
Nyfikna Nell Skrevet 13. november 2023 Forfatter #19 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler ikke fetlife for uerfarne. Det er et søppelsted som kan gi deg et helt feil inntrykk av hva bdsm er. kom gjerne tilbake når du er mer erfaren, men jeg har hørt om flere nybegynnere som rett og slett er skremt bort fra hele fetishen sin etter å ha sett og erfart fetlife. Les deg opp på temaet på nøytrale sider. Nettet er fullt av god informasjon om bdsm. Jeg ville vært åpen om det på vanlige sjekkesteder. Flere en du tror er interessert i bdsm, men være også forsiktig Det finnes en del menn som oppsøker særlig uerfarne jenter for å få utløp for voldstrangen sin. Det er særlig aktuelt på fetlife, men forekommer også ellers. Anonymkode: b40ab...6ae Takk for info! Hittil så har jeg bare vært der i en dag eller to så har ikke mye inntrykk i det hele tatt. Leste om det før jeg gikk med og mye varierte meninger. Jeg har også lest meg opp om BDSM på div sider som du klokt nok foreslår 👍🏻. Jeg er nokså nøktern og klar over "farene" i dating generelt + en god del skeptisk, men et sted må man jo begynne og hittil har jeg ikke hørt noe bedre alternativ. Jeg fortsette å utforske hvis det er andre steder noen kan peke meg mot. 😊
Nyfikna Nell Skrevet 13. november 2023 Forfatter #20 Skrevet 13. november 2023 SlemUlv skrev (9 minutter siden): Det var ikke det jeg sa. Jeg sa siden var ikke laget for å være, derfor finnes det ikke noe lett asl søk. Men til poenget med plagsomme menn, men kan sperre inboxen sin ganske godt, om man ikke vil ha meldinger ☺️ Aah, sånn ja, da skjønner jeg hva du mener og det er helt sant. 😅 Ja. Jeg leste om det og begynte med en del sperringer så får vi se om jeg må sperre mer hvert ettersom. Men takk for tipsene 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå