AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Del Skrevet 10. november 2023 Først og fremst av hvordan Freddie Highmore spiller autist i denne serien. Men også de andre skuespillerne, og storyen, er i toppklasse. Anbefales for de som ennå ikke har fått den med seg. Jeg ventet i flere år, uten å gidde se den, fordi jeg trodde det bare var en sykehusserie som alle andre, og som vi har hatt nok av fra før. Men ble fenget fra første stund. Anonymkode: fd031...693 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 13. november 2023 #2 Del Skrevet 13. november 2023 Ja, det er en fin serie! 😊 Jeg måtte faktisk google Freddie Highmore for å se om han faktisk var autist i virkeligheten 😂 Han spiller utrolig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 14. november 2023 #3 Del Skrevet 14. november 2023 Den er bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Del Skrevet 19. november 2023 Han spiller bra, men det er en utrolig kjedelig serie dessverre.. Anonymkode: e5fa2...6a3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 19. november 2023 #5 Del Skrevet 19. november 2023 Han spiller også skremmende bra i Bates Motel serien 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 19. november 2023 #6 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 19.17): Først og fremst av hvordan Freddie Highmore spiller autist i denne serien. Men også de andre skuespillerne, og storyen, er i toppklasse. Anbefales for de som ennå ikke har fått den med seg. Jeg ventet i flere år, uten å gidde se den, fordi jeg trodde det bare var en sykehusserie som alle andre, og som vi har hatt nok av fra før. Men ble fenget fra første stund. Anonymkode: fd031...693 Jeg også har blitt fenget.. men i ærlighetens navn; her dukker statistene og underhistoriene kjent fra andre sykehusdrama i fleng. Forøvrig enig i at spesielt Freddie Highmore spiller veldig bra. Det eneste han sliter litt med, naturlig nok, er enkelte gråtescener.. der ser man det er litt kryssklipping. Men herreminhatt.. jeg hadde ikke klart å utrykkløst gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. november 2023 #7 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han spiller bra, men det er en utrolig kjedelig serie dessverre.. Anonymkode: e5fa2...6a3 Kunne ikke vært mer enig. Så èn episode. Lenge siden jeg har kjedet meg SÅ mye. Fenget overhodet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Del Skrevet 19. november 2023 Hannah80 skrev (9 timer siden): Kunne ikke vært mer enig. Så èn episode. Lenge siden jeg har kjedet meg SÅ mye. Fenget overhodet ikke. En episode er ikke nok til å skjønne hva det handler om da Anonymkode: f9a4b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han spiller bra, men det er en utrolig kjedelig serie dessverre.. Anonymkode: e5fa2...6a3 Synes den er bra jeg! Anonymkode: f9a4b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2023 #10 Del Skrevet 19. november 2023 Veldig bra serie, snart ferdig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Del Skrevet 19. november 2023 Charlie ❤️ Anonymkode: 35bb1...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #12 Del Skrevet 20. november 2023 De fleste legene der er jo dørgende kjedelige personligheter. Som kommer med en tåredryppende personlig historie til hver pasient de behandler. Helt idiotisk. 😂 Anonymkode: 38714...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #13 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 3.05): Han spiller bra, men det er en utrolig kjedelig serie dessverre.. Anonymkode: e5fa2...6a3 Helt enig. Skjønner ikke at folk synes den er bra. Anonymkode: 1c117...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. november 2023 #14 Del Skrevet 24. november 2023 Konseptet er bra, men dårlig gjennomført. Den geniale doktoren har me sett fleire av, f.x dr House og Doc Martin. For øvrig to meget gode seriar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 24. november 2023 #15 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg likte første episode... Så ble det bare totalt uinteressant. Det er jo bare det samme om og om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #16 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg er så enig i at han spiller DRITBRA!!!!! Elsket serien... Love Freddie.. Skal definitivt se Bates motel. Men for å ikke spoile for mye, men når en av hovedpersonene (lege) dør og serien handler om at de greier å få alle andre merkeligste sykdommer til å forsvinne som dugg for sola for alle legene er så knallgode da takket jeg for meg.. Utrolig kjedelig for jeg likte serien godt, men det var bare SÅ dumt at jeg ikke greide å komme over den dumme idiotiske løsning til manusforfatterne. Anonymkode: 23812...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå