Gå til innhold

The good doctor.. Er virkelig imponert.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først og fremst av hvordan Freddie Highmore spiller autist i denne serien. Men også de andre skuespillerne, og storyen, er i toppklasse. Anbefales for de som ennå ikke har fått den med seg. Jeg ventet i flere år, uten å gidde se den, fordi jeg trodde det bare var en sykehusserie som alle andre, og som vi har hatt nok av fra før. Men ble fenget fra første stund. 

Anonymkode: fd031...693

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en fin serie! 😊 Jeg måtte faktisk google Freddie Highmore for å se om han faktisk var autist i virkeligheten 😂 Han spiller utrolig godt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiller bra, men det er en utrolig kjedelig serie dessverre..

Anonymkode: e5fa2...6a3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 19.17):

Først og fremst av hvordan Freddie Highmore spiller autist i denne serien. Men også de andre skuespillerne, og storyen, er i toppklasse. Anbefales for de som ennå ikke har fått den med seg. Jeg ventet i flere år, uten å gidde se den, fordi jeg trodde det bare var en sykehusserie som alle andre, og som vi har hatt nok av fra før. Men ble fenget fra første stund. 

Anonymkode: fd031...693

Jeg også har blitt fenget.. men i ærlighetens navn; her dukker statistene og underhistoriene kjent fra andre sykehusdrama i fleng. :)

Forøvrig enig i at spesielt Freddie Highmore spiller veldig bra. Det eneste han sliter litt med, naturlig nok, er enkelte gråtescener.. der ser man det er litt kryssklipping. Men herreminhatt.. jeg hadde ikke klart å utrykkløst gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig. Så èn episode. Lenge siden jeg har kjedet meg SÅ mye. Fenget overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (9 timer siden):

Kunne ikke vært mer enig. Så èn episode. Lenge siden jeg har kjedet meg SÅ mye. Fenget overhodet ikke.

En episode er ikke nok til å skjønne hva det handler om da

Anonymkode: f9a4b...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes den er bra jeg!

Anonymkode: f9a4b...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste legene der er jo dørgende kjedelige personligheter. Som kommer med en tåredryppende personlig historie til hver pasient de behandler. Helt idiotisk. 😂

Anonymkode: 38714...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 3.05):

Helt enig. Skjønner ikke at folk synes den er bra.

Anonymkode: 1c117...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konseptet er bra, men dårlig gjennomført. Den geniale doktoren har me sett fleire av, f.x dr House og Doc Martin. For øvrig to meget gode seriar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig i at han spiller DRITBRA!!!!! Elsket serien... Love Freddie.. Skal definitivt se Bates motel.

Men for å ikke spoile for mye, men når en av hovedpersonene (lege) dør og serien handler om at de greier å få alle andre merkeligste sykdommer til å forsvinne som dugg for sola for alle legene er så knallgode da takket jeg for meg.. Utrolig kjedelig for jeg likte serien godt, men det var bare SÅ dumt at jeg ikke greide å komme over den dumme idiotiske løsning til manusforfatterne. 

Anonymkode: 23812...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...