AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Hva er din verste stalkerhistorie? Anonymkode: 18f18...49c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Fikk «julekalender» et år - et stygt brev dumpet ned i postkassa ifbm med hver adventssøndag. Brevene kunne fortelle hvor stygg, ekkel, horete og generelt fæl jeg var. Ufatterlig ubehagelig. Kom også tydelig frem av brevene at det var en kollega som hadde sendt de, men ante ikke hvem. Senere dukket det også opp brev til min samboer om hvor grusom jeg var. Vi hadde også en ubehagelig opplevelse med at det var blitt fiklet med låsen til døra vår i samme periode. Satte privatetterforsker på saken og vet med 95% sikkerhet hvem det var nå. Dersom det dukker opp mer har jeg heldigvis mer kjøtt på beinet til anmeldelsen. Anonymkode: 51321...96a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Det var gjentatte trusler og trakassering, fulgte etter meg mange ganger, oppsøkte og fulgte etter barnet mitt, kunne plutselig stå i hagen min mm. Vedkommende fikk, etter år med dette + gjentatte besøksforbud og brudd på dem, en ubetinget fengselstraff på litt over 1 år Anonymkode: d8398...486 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Han svarte på en problemstilling jeg hadde luftet her på KG. Han brukte mitt navn og underskrev med sitt. Jeg fikk helt panikk. Fikk aldri lest hele innlegget for KG slettet det. Heldigvis. Anonymkode: a35ef...8ec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Jeg meldte meg ut av en hundeklubb og ei dame der, som jeg hadde mye med å gjøre takla ikke det. Jeg valgte å blokkere henne, men hun fortsatte å kontakte meg overalt. Og sendte til og med mannen hennes og en kamerat på døra hvor de truet meg om at jeg hadde vært ufin. Jeg orket bare ikke kontakt rett og slett. Meldte meg ut av hundeklubben fordi jeg ønsket å utvide nettverket mitt, samt metodene deres var ikke helt gode for akkurat meg og min hund. Har fortsatt felles venninner med denne personen, men har ikke sagt noe. Orker ikke. Anonymkode: de926...54c 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Min stalker var aldri ukjent, men han byttet nummer ofte så det føltes likevel utrygt. Jeg forlot eksen min etter gjentagende dårlig oppførsel. Han sendte melding i ny og ne uten å skrive hvem han var, det sto bare "ser du er hjemme, kjørte forbi deg nå" og slike ting. Han ville absolutt prate med meg, ha meg på besøk, få meg til å hente tingene mine. Jeg var også interessert i å hente tingene mine så det første året dro jeg innom hver gang han sa at nå hadde han funnet det frem. Hver gang dro jeg hjem tomhendt. Han kunne sende melding til alle døgnets tider. Han sendte på sms, messenger, vipps, mail, Instagram. I ny og ne sendte også hans samboer meldinger til meg. Usammenhengende, i blant forståelse i blant unnskyldende for at hun var med på utroskap. I blant svarte jeg tilbake at han sender meg meldinger ennå og da endrer tonefallet seg til at jeg kun var ute etter å ødelegge for de. Det kunne være stille fra de eller han lenge før nye meldinger dukket opp. Jeg blokkerte mange numre i denne perioden, men om jeg byttet simkort så dukket det kjapt opp meldinger igjen. 2.5 år etter brudd truet jeg til meg tingene mine og fikk endelig hentet de. Arvegjenstander jeg virkelig ville ha med meg videre i livet. Noen av de tingene hadde hans samboer tatt i bruk.. enkelte klær fikk jeg aldri tilbake fordi hun likte de så godt. Det var da stille en god stund før nye meldinger dukket opp. Slik holdt han på i 6 år. Da det hadde gått 6 år hadde jeg slått meg til ro med en flott samboer. Vi hadde fest denne kvelden og han fikk med seg at eksen sendte meldinger igjen. Samboer snakket hardt til eksen og nå har det vært en deilig stillhet i 3 år. Anonymkode: c828c...92d 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min stalker var aldri ukjent, men han byttet nummer ofte så det føltes likevel utrygt. Jeg forlot eksen min etter gjentagende dårlig oppførsel. Han sendte melding i ny og ne uten å skrive hvem han var, det sto bare "ser du er hjemme, kjørte forbi deg nå" og slike ting. Han ville absolutt prate med meg, ha meg på besøk, få meg til å hente tingene mine. Jeg var også interessert i å hente tingene mine så det første året dro jeg innom hver gang han sa at nå hadde han funnet det frem. Hver gang dro jeg hjem tomhendt. Han kunne sende melding til alle døgnets tider. Han sendte på sms, messenger, vipps, mail, Instagram. I ny og ne sendte også hans samboer meldinger til meg. Usammenhengende, i blant forståelse i blant unnskyldende for at hun var med på utroskap. I blant svarte jeg tilbake at han sender meg meldinger ennå og da endrer tonefallet seg til at jeg kun var ute etter å ødelegge for de. Det kunne være stille fra de eller han lenge før nye meldinger dukket opp. Jeg blokkerte mange numre i denne perioden, men om jeg byttet simkort så dukket det kjapt opp meldinger igjen. 2.5 år etter brudd truet jeg til meg tingene mine og fikk endelig hentet de. Arvegjenstander jeg virkelig ville ha med meg videre i livet. Noen av de tingene hadde hans samboer tatt i bruk.. enkelte klær fikk jeg aldri tilbake fordi hun likte de så godt. Det var da stille en god stund før nye meldinger dukket opp. Slik holdt han på i 6 år. Da det hadde gått 6 år hadde jeg slått meg til ro med en flott samboer. Vi hadde fest denne kvelden og han fikk med seg at eksen sendte meldinger igjen. Samboer snakket hardt til eksen og nå har det vært en deilig stillhet i 3 år. Anonymkode: c828c...92d Trist å lese at dette har skjedd deg, det er ikke gøy. Men her har du helt bensin på bålet ved å faktisk svare de istedetfor å gå grey rock og ignorere fullstendig, sånn man faktisk skal gjøre med sånne. Tingene dine har du rett på, men å true til deg det er både hodeløst og farlig. Dere som opplever stilling, allier dere med en tredjepart og hold saklig dialog om dialog er nødvendig. Ikke grip fatt i det alene. Anonymkode: c03a3...411
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trist å lese at dette har skjedd deg, det er ikke gøy. Men her har du helt bensin på bålet ved å faktisk svare de istedetfor å gå grey rock og ignorere fullstendig, sånn man faktisk skal gjøre med sånne. Tingene dine har du rett på, men å true til deg det er både hodeløst og farlig. Dere som opplever stilling, allier dere med en tredjepart og hold saklig dialog om dialog er nødvendig. Ikke grip fatt i det alene. Anonymkode: c03a3...411 Grey rock konstant gjorde han bare verre. De arvetingene var viktig for meg, men det hjalp ikke å få han unna selv etter politiet pratet med han en gang. Eller at jeg ba familien hans om å snakke til han. Dialog hjelper ikke bestandig. Enkelte i familien min opplevde å få meldinger av han da jeg ikke hadde gitt lyd fra meg på et år. Det ble vondt når det også gikk utover de. Anonymkode: c828c...92d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå