Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at alle mine kollegaer og leder henvender seg til meg for irritasjon om de andre. I blant er det også flere som henvender seg til meg for faglige spørsmål, støtte for personlige ting, noen deler bare utrolig mye om privatlivet sitt. 

Så her sitter jeg og vet hva som skjer i kroppen til en og hver, hvem som nettopp ble single, tre stk som irriterer seg over 3 andre, lederen sine utfordringer, når damene har mensen, hvem som sliter med barna sine og hva det handler om, samværsproblemer..  etc.

I tillegg er det flere som spør om jeg kan ordne opp i misforståelser eller annen dårlig stemning på jobb.

Det positive er at jeg har klart å emdre noe av stemningen på jobb med hvordan jeg håndterer ting. Men jeg er redd for å brått si noe om at den ene følte at da du gjorde det så ble det dårlig stemning. Jeg kan jo ikke bryte noen sin tillit til meg. Så jeg har heller snakket generelt om hva som kan skje om vedkommende gjør slik og sånn. Det fører til at noe av kommunikasjon fra meg til andre blir veldig tungvin. 

Det å vite av leder at kollega x får snart en negativ samtale med leder pga dårlig utført arbeid, samtidig som jeg ikke kan forberede kollega på at dette kan skje. 

Hvordan ble det sånn? Hva skal jeg gjøre for å slippe alt uten å bli helt usosial?

Anonymkode: a4a79...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...