AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Er det normalt at men tenner på føtter? Jeg sliter veldig mye det. Jeg har vært uten sex i snart 5 år, og er bare 30 år gammel. Jeg er ikke ekstremt foot fetish guy. Men alle jenter jeg har snakket med synes de at det er noe ekkelt… Er det normalt elle de jentene overdriver? Anonymkode: 24c3c...cc3
Miss91 Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Jeg syns føtter er ekkelt, men fotfetish er vel ikke unormalt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 2 minutter siden, Miss91 said: Jeg syns føtter er ekkelt, men fotfetish er vel ikke unormalt. Ikke sånt extremt foot fetish, men litt under sex… mer dette også ekkelt ? Anonymkode: 24c3c...cc3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke sånt extremt foot fetish, men litt under sex… Er dette også ekkelt? Anonymkode: 24c3c...cc3
Miss91 Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke sånt extremt foot fetish, men litt under sex… mer dette også ekkelt ? Anonymkode: 24c3c...cc3 Jeg syns det er ekkelt ja..
SlemUlv Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 Kommer jo helt an på "hva". Er flere som er helt ok med massasje, men ikke noe annet liksom. Jeg kunne ikke vært monogam med noen med en fotfetish.
Irak Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 Vet ikke helt hva du mener med normalt... Er nok ikke flertallet som tenner på føtter vil jeg tro kanskje. Jeg hadde ikke brydd meg om det. Elsker å bli kilt under føttene, og tenker det er sikkert noen som synes det er pirrende 🤭. Hva vet vel jeg.....
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Irak skrev (På 10.11.2023 den 20.32): Vet ikke helt hva du mener med normalt... Er nok ikke flertallet som tenner på føtter vil jeg tro kanskje. Jeg hadde ikke brydd meg om det. Elsker å bli kilt under føttene, og tenker det er sikkert noen som synes det er pirrende 🤭. Hva vet vel jeg..... Fetish for føtter kan være så mangt. Men for å snakke for meg selv, er det det å se dameføtter, som kan tenne meg. Men ser også på helheten, ikke bare de. Kan fint ta på de, men ikke bruke munn på de, der går grensen. Og dameføtter/ben iført nylonstrømper, er som magnet for mine øyne. Dèt hadde du før eller siden lagt merke til, om jeg, eller andre ser på de da. Anonymkode: a23fa...8fc 1
Irak Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fetish for føtter kan være så mangt. Men for å snakke for meg selv, er det det å se dameføtter, som kan tenne meg. Men ser også på helheten, ikke bare de. Kan fint ta på de, men ikke bruke munn på de, der går grensen. Og dameføtter/ben iført nylonstrømper, er som magnet for mine øyne. Dèt hadde du før eller siden lagt merke til, om jeg, eller andre ser på de da. Anonymkode: a23fa...8fc Hva med nettingsstrømper da? Eller er det for slutty?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 Kan du ikke bruke munnen på de? Jeg har ikke fotfetisj eller vært sammen med noen som har det men å bli slikket/sugd på tærne er godt. De er følsomme. Lurer på hvorfor du tenker det går en grense der. Det at du liker damer i nylonstrømper alene kan jo ikke være nok til at noen har syntes du er ekkel? Anonymkode: 99a86...81a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 Irak skrev (1 time siden): Hva med nettingsstrømper da? Eller er det for slutty? Neida, det er det ikke. Men det hører mer til skjeldenheten at dere bruker de☺️ Men sexy, så absolutt. Anonymkode: a23fa...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Mange menn elsker føtter, mange kvinner hater føtter. Hvem vet hvorfor. Jeg har vært sammen med noen fotfetishister, jeg liker det de tilbyr. Fotmassasje fikk jeg så ofte jeg ville, og sommnevnt over, utrolig behagelig å få føttene og spesielt tærne suttet på, eller slikket. Og at sokkene mine også ble slikket og kost med spiller da virkelig ingen rolle. Jeg har bare positive erfaringer. Anonymkode: d37d8...bc8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 On 11/10/2023 at 8:32 PM, Irak said: Vet ikke helt hva du mener med normalt... Er nok ikke flertallet som tenner på føtter vil jeg tro kanskje. Jeg hadde ikke brydd meg om det. Elsker å bli kilt under føttene, og tenker det er sikkert noen som synes det er pirrende 🤭. Hva vet vel jeg..... يعني منين ادغدغج هسه ؟ 🤦🏻♂️ Anonymkode: 24c3c...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå