AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Han finner nesten aldri tid, han har ansvar for en unge som han har fra et tidligere ekteskap, ungen går i 6.klasse, det kan gå 2-3 uker mellom hver gang vi sees. Han tar kontakt i mellomtiden, men jeg begynner å miste interessen for han nå enda mere. Han har sønnen sin annenhver uke, og noen ganger så er jeg på besøk hos familien min et stykke unna så da passer det også dårlig. Jeg har ikke barn, men han er med ungen sin 24/7 nesten. Og kan ikke finne barnevakt f.eks? Familien hans bor rett i nærheten og han sa moren min passer på ungen iblant. Vi har møttes 3 ganger, og ikke har vi noe fysisk kontakt og såvidt en klem. også føler jeg mye annet skurrer, blant annet har jeg spurt han om å møtes på to steder siden jeg er godt kjent i området, da har han kommet med unnskyldninger, og sagt nei det passer dårlig. Vi møtes alltid på steder der han selv ønsker, nå begynner jeg å tro at han er gift også. Eller skal holde meg skjult fra ekskona si. Jeg føler til tider han behandler meg som ei vennine. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: cdd05...031 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Gått. Har unge, han har ikke, men prioriterer tid med han jeg dater. Nå er vi i avstands forhold da, men vi snakker hver dag. Man kan faktisk ha et liv ved siden av ungen og om han har ungen annenhver uke, hvorfor vil han ikke være med deg når han har barnefri?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Høres ut som han vil holde deg i skjul ja… finn ut om han bor alene. Uansett, dette er lite å bygge videre på. Anonymkode: 2fca8...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han finner nesten aldri tid, han har ansvar for en unge som han har fra et tidligere ekteskap, ungen går i 6.klasse, det kan gå 2-3 uker mellom hver gang vi sees. Han tar kontakt i mellomtiden, men jeg begynner å miste interessen for han nå enda mere. Han har sønnen sin annenhver uke, og noen ganger så er jeg på besøk hos familien min et stykke unna så da passer det også dårlig. Jeg har ikke barn, men han er med ungen sin 24/7 nesten. Og kan ikke finne barnevakt f.eks? Familien hans bor rett i nærheten og han sa moren min passer på ungen iblant. Vi har møttes 3 ganger, og ikke har vi noe fysisk kontakt og såvidt en klem. også føler jeg mye annet skurrer, blant annet har jeg spurt han om å møtes på to steder siden jeg er godt kjent i området, da har han kommet med unnskyldninger, og sagt nei det passer dårlig. Vi møtes alltid på steder der han selv ønsker, nå begynner jeg å tro at han er gift også. Eller skal holde meg skjult fra ekskona si. Jeg føler til tider han behandler meg som ei vennine. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: cdd05...031 Hvorfor nedlater du deg til å date en mann med barn? En crotch gremlin. Noe så turn off. Du finner vel noe bedre enn han der? Anonymkode: a789d...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Han er ikke så interessert , men er ikke såpass til kar at han gir deg skikkelig tilbakemelding om hvor han står i forhold til deg. Dere har heller ikke vært intime , og da er det bare å avslutte hele greia og komme seg videre. Du fortjener bedre enn dette Anonymkode: 13509...5d9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han er ikke så interessert , men er ikke såpass til kar at han gir deg skikkelig tilbakemelding om hvor han står i forhold til deg. Dere har heller ikke vært intime , og da er det bare å avslutte hele greia og komme seg videre. Du fortjener bedre enn dette Anonymkode: 13509...5d9 Da hadde han vel ikke tatt masse kontakt og skrevet ofte hatt en fin dag på jobb eller tatt iniativt til noe mere, og han har også sagt at han liker meg Anonymkode: cdd05...031
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da hadde han vel ikke tatt masse kontakt og skrevet ofte hatt en fin dag på jobb eller tatt iniativt til noe mere, og han har også sagt at han liker meg Anonymkode: cdd05...031 Dere har møttes 3 ganger og aldri hatt noe fysisk kontakt? Altså, hva er dere egentlig? Venner, gryende fuckbuddies eller har du tenkt å innlede et kjærlighetsforhold med en fyr som har tid til å se deg 2 ganger i måneden? Høres jo ut som om han lurer deg trill rundt; SÅ opptatt er man virkelig ikke når man har ansvar for 1 stk 11-åring annenhver uke.... Anonymkode: aa525...45b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Kan du ikke besøke familien din når han har barneuke? Han har selvsagt ikke moren som barnevakt for å være med en ny date. Anonymkode: dfcc7...d17
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere har møttes 3 ganger og aldri hatt noe fysisk kontakt? Altså, hva er dere egentlig? Venner, gryende fuckbuddies eller har du tenkt å innlede et kjærlighetsforhold med en fyr som har tid til å se deg 2 ganger i måneden? Høres jo ut som om han lurer deg trill rundt; SÅ opptatt er man virkelig ikke når man har ansvar for 1 stk 11-åring annenhver uke.... Anonymkode: aa525...45b Ja skjønner meg ikke på ham, eller så er han en gift mann, som prøver holde meg skjult. Fysisk kontakt etter 3-4 dater er normalt, og jeg får såvidt en klem. Det er altså 0 fysisk kontakt, ikke noe berøring på armer eller bein. Ikke noe ekstra flørtende blikk Anonymkode: cdd05...031
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja skjønner meg ikke på ham, eller så er han en gift mann, som prøver holde meg skjult. Fysisk kontakt etter 3-4 dater er normalt, og jeg får såvidt en klem. Det er altså 0 fysisk kontakt, ikke noe berøring på armer eller bein. Ikke noe ekstra flørtende blikk Anonymkode: cdd05...031 Hvorfor skulle det at det er lite fysisk kontakt bety at han er gift? Anonymkode: dfcc7...d17 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle det at det er lite fysisk kontakt bety at han er gift? Anonymkode: dfcc7...d17 Jeg vet jo ikke, og det at han finner unnskyldninger for å møtes i sentrum f.eks, og han finner unnskyldning og ellers et annet sted som han sier han ikke kan møtes i. Kanskje jeg tar feil, men føles ut som at jeg er ei vennine Anonymkode: cdd05...031
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet jo ikke, og det at han finner unnskyldninger for å møtes i sentrum f.eks, og han finner unnskyldning og ellers et annet sted som han sier han ikke kan møtes i. Kanskje jeg tar feil, men føles ut som at jeg er ei vennine Anonymkode: cdd05...031 Hovedproblemet her er vel at dere må møtes for å bli kjent. Og det høres ut som ingen av dere legger veldig godt til rette for alkurat det. Anonymkode: dfcc7...d17
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 17.57): Han finner nesten aldri tid, han har ansvar for en unge som han har fra et tidligere ekteskap, ungen går i 6.klasse, det kan gå 2-3 uker mellom hver gang vi sees. Han tar kontakt i mellomtiden, men jeg begynner å miste interessen for han nå enda mere. Han har sønnen sin annenhver uke, og noen ganger så er jeg på besøk hos familien min et stykke unna så da passer det også dårlig. Jeg har ikke barn, men han er med ungen sin 24/7 nesten. Og kan ikke finne barnevakt f.eks? Familien hans bor rett i nærheten og han sa moren min passer på ungen iblant. Vi har møttes 3 ganger, og ikke har vi noe fysisk kontakt og såvidt en klem. også føler jeg mye annet skurrer, blant annet har jeg spurt han om å møtes på to steder siden jeg er godt kjent i området, da har han kommet med unnskyldninger, og sagt nei det passer dårlig. Vi møtes alltid på steder der han selv ønsker, nå begynner jeg å tro at han er gift også. Eller skal holde meg skjult fra ekskona si. Jeg føler til tider han behandler meg som ei vennine. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: cdd05...031 Du kan jo si det til han at du liker han godt. Men å møtes så lite og ha så liten kontakt, føler du gjør det vanskelig å komme fremover iht å avklare om det skal bli dere fremover. Og spør om det er mulig å få dette løst på et vis. Jeg tenker du kan jo dra til din familie når han har barnet sitt. Her er det jo to stk som må prioritere. Han er jo låst. Anonymkode: 7ab1b...dcc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 Høres ut som han rett og slett ikke er så interessant i deg, men at du er fin å ha som en plan B. Desverre! Men hadde han vært kjempeinteressert hadde han ordnet tid så dere kunne møttes. Anonymkode: 0f19b...dde
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da hadde han vel ikke tatt masse kontakt og skrevet ofte hatt en fin dag på jobb eller tatt iniativt til noe mere, og han har også sagt at han liker meg Anonymkode: cdd05...031 Han er venn med deg , men vil ikke inngå et intimt og seriøst forhold med deg. Har du ikke googlet og sjekket om om han er gift/samboende? Anonymkode: 13509...5d9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #16 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg vet jo ikke, og det at han finner unnskyldninger for å møtes i sentrum f.eks, og han finner unnskyldning og ellers et annet sted som han sier han ikke kan møtes i. Kanskje jeg tar feil, men føles ut som at jeg er ei vennine Anonymkode: cdd05...031 Hovedproblemet her er vel at dere må møtes for å bli kjent. Og det høres ut som ingen av dere legger veldig godt til rette for alkurat det. Sikker på at han ser på møtene deres som dater? Anonymkode: dfcc7...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå