Gå til innhold

må logge inn på Hotmail to ganger, før man kommer inn nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man står på den siden hvor det står logg på og opprett en gratis konto.

Så trykker jeg selvfølgelig på logg inn, og kommer til der  det står oppgi epost-adressen og passordet. Men når jeg trykker på logg inn-knappen, så blir jeg automatisk ført til den siden hvor det står logg på / opprett en gratis konto igjen. Så jeg må skrive inn epost-adressen og passordet en gang, og den gangen kommer jeg inn. 

Noen som har opplevd noe lignende? Er det noen grunn til at dette "henger seg opp" på denne måten? 

Anonymkode: c2f41...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du faktisk en hotmail konto fra Microsoft? Eller er det via jobb/skole etc?

For etter første plass man skriver inn epostadresse og passord,  vil man bli videresendt til "skolen/jobben" innloggingsside. Derav to innlogginger.

Anonymkode: 12a65...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har du faktisk en hotmail konto fra Microsoft? Eller er det via jobb/skole etc?

For etter første plass man skriver inn epostadresse og passord,  vil man bli videresendt til "skolen/jobben" innloggingsside. Derav to innlogginger.

niks, er en privat hotmail-konto. 

men det var ikke sånn før. Derfor jeg lurte på om det var ett slags nytt opplegg som de plutselig har innført nå nylig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 17.34):

Når man står på den siden hvor det står logg på og opprett en gratis konto.

Så trykker jeg selvfølgelig på logg inn, og kommer til der  det står oppgi epost-adressen og passordet. Men når jeg trykker på logg inn-knappen, så blir jeg automatisk ført til den siden hvor det står logg på / opprett en gratis konto igjen. Så jeg må skrive inn epost-adressen og passordet en gang, og den gangen kommer jeg inn. 

Noen som har opplevd noe lignende? Er det noen grunn til at dette "henger seg opp" på denne måten? 

Ja skjer her også fra tid til annen.

Er nok en bug, et eller annet sted.

Anonymkode: 67726...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har opplevd dette. Skikkelig irriterende, og jeg blir litt paranoid- at noen åpner min hotmail en annen plass. Har også fått de siste 6 månedene ekle mail som sier noen overvåker meg og mine nettsider og har hacket seg inn på mobilen min. Derav paranoid! 

Anonymkode: 028b5...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har også fått de siste 6 månedene ekle mail som sier noen overvåker meg og mine nettsider og har hacket seg inn på mobilen min. Derav paranoid

Dette får alle som spam fra tid til annen. 

Anonymkode: 71950...96c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

ar også fått de siste 6 månedene ekle mail som sier noen overvåker meg og mine nettsider og har hacket seg inn på mobilen min

De får alle. Og de klarer akkuart det de prøver på, å gjøre deg paranoid, og kanskje såpass at du betaler dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De får alle. Og de klarer akkuart det de prøver på, å gjøre deg paranoid, og kanskje såpass at du betaler dem. 

Takk for svar. Jeg var så bekymret første gang jeg fikk disse mailene (i august) at jeg kontaktet politiet 😅 Skjønner nå at det bare er tull, men det er allikevel veldig ubehagelig.  

Godt å høre at flere får disse mailene! 

Anonymkode: 028b5...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...