Gå til innhold

Betatt av en på treningssenteret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trener et sted, og har blitt litt betatt av en kjekk fyr der. Vi trener ofte samtidig, og han begynte å smile til meg en stund tilbake og vi sier av og til hei. Det kan jo hende han bare er hyggelig altså, men jeg har litt lyst å bli kjent med ham. Det har aldri falt meg inn før nå å i det hele tatt vurdere å sjekke opp noen på trening. Har i tillegg hørt at menn ikke sjekker opp damer på treningssenter lenger, med fare for å virke creepy. Er det jeg som må ta det første steget? Jeg er egentlig litt pysete på sånn, og føler meg sjeldent superfresh på trening. Jeg er jo rød i ansiktet og svett 😂 

Noen andre som har erfaring her? Eventuelt noen som kan booste selvtilliten min her og få meg til å hoppe i det? Haha

Anonymkode: 04773...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og liker ikke å bli sjekket opp på treningssenteret. 

Kjæresten min trener på et senter nært der han bor, og jeg hadde ikke likt han ble sjekket opp der 😅 Han passer på å trene til tider det er lite folk der også. Slik jeg kjenner han hadde han ikke likt å bli kontaktet der av jenter som vil sjekke han opp.

Men lykke til 🙂👌

Anonymkode: 76e75...685

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke creepy om du er pen.

Anonymkode: bf484...592

Det er riktig og det gjelder for begge kjønn.

Anonymkode: ec2eb...58f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Deilig deilig. Flørt og nyt 😉

Anonymkode: 1034b...e1d

Deilig deilig? Det kan jo hende at han er der for å trene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind

Er jo bare å si hei og si rett ut at du synes han virker som som en kjekk fyr og få avklart om han er single. Er han single; Go for it. «Lyst å ta en kaffe etter trening?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi trener ofte samtidig, og han begynte å smile til meg en stund tilbake og vi sier av og til hei. Det kan jo hende han bare er hyggelig altså,

Du har absolutt ingen ting å tape på å nærme deg litt. Han liker deg helt sikkert, kanskje bare sånn hyggelig, men det finner du raskt ut. Du ødelegger ingen ting ved å nærme deg. Ingen menn blir fornærmet av at ei jente viser interesse på en høflig måte. Helt ærlig så elsker vi det, jeg svarer på vegne av alle ærlige menn. Og spesielt dersom noen andre menn ser det, det er status og stas!!! 🤣

Anonymkode: 7b1a6...6f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Deilig deilig? Det kan jo hende at han er der for å trene.

Hvorfor ikke begge? Livet er for kort. Deilig er det med forelskelse 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke begge? Livet er for kort. Deilig er det med forelskelse 🙂

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen andre som har erfaring her? 

Kun negative. Jeg rett ut hater fyrer som «bare skal snakke litt» på trening.

For meg er treningssenter helt uaktuelt som sjekkearena. Jeg er der for å trene.

Men det betyr ikke at deg er sånn for han eller for deg. Er vel bare å prøve 😊

Anonymkode: 0a5d6...998

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er på trening for å trene og er helt lukket for kontakt merker man det på. Om blikkene deres møtes jevnt og det smiles og sies "hei" mellom dere er det nok temmelig risikofritt å ta kontakt. Er selv noe slikt på gang og det er ikke noe tvil, bare vanskelig å få til en naturlig inngang.

Som nevnt over tror jeg også at oppegående menn på treningssenter ikke vil være creeps og derfor unngår å ta initiativet, selv om det åpenbart er noe der.

Håper du gjør tør. 🤞

Anonymkode: 18e91...97f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Som nevnt over tror jeg også at oppegående menn på treningssenter ikke vil være creeps og derfor unngår å ta initiativet, selv om det åpenbart er noe der.

Helt riktig, har sett mange interessante damer, men ignorerer alltid. Vet at det så lett blir misforstått og oppleves som plagsomt.. Ønsker kvinner kontakt må de selv ta de første skrittene. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

👆

Ingen oppegående menn sjekker opp damer på treningssenter. Til det går det alt for mange historier om creepy menn som ikke lar damene trene i fred, så det er litt av et stigma. 

Men derimot tror jeg det er lettere hvis damene tar initiativ. 

Jeg gjør det jeg kan for å ikke stirre på damer på treningssenterer der jeg trener, og ville nok blitt veldig overrasket dersom en dame tok kontakt, men hadde tatt det som et hyggelig kompliment. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i en lignende situasjon. Får øyekontakt ofte, smiler og sier hei - men det er umulig som kvinne å ta et naturlig iniativ. Ligger ikke i vår natur🙈Sååå.. det får bare være en evig gymcrush.

Anonymkode: ff30d...08b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er likevel fint at kvinner er der. Jeg merker hvor viktig det er for atmosfæren. Dessuten, skulle jeg brukt tid på de kvinnene som interesserte meg ble det ikke mye trening.. det er noe spesielt med jenter i tights. Det beste er nok å holde seg til treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er også i en lignende situasjon. Får øyekontakt ofte, smiler og sier hei - men det er umulig som kvinne å ta et naturlig iniativ. Ligger ikke i vår natur🙈Sååå.. det får bare være en evig gymcrush.

TS her. Kjenner litt på det samme. Og kanskje det bare er greit å holde det sånt. Bedre å fortsatt ha det litt spennende og ha noen å se på, enn at det skulle bli kleint.

Meeeeen, vi får se om jeg ikke tar steget en dag og slår av en prat. Kanskje jeg ser ham seinere :fnise: Takk for alle svar! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I mine faste forhold, er det jentene/damene som har tatt initiativ/kontakt. Hver gang😊 

Riktig nok ikke på trening. Treningssenter ser jeg på som en dårlig sjekkearena. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 17.32):

Hei!

Jeg trener et sted, og har blitt litt betatt av en kjekk fyr der. Vi trener ofte samtidig, og han begynte å smile til meg en stund tilbake og vi sier av og til hei. Det kan jo hende han bare er hyggelig altså, men jeg har litt lyst å bli kjent med ham. Det har aldri falt meg inn før nå å i det hele tatt vurdere å sjekke opp noen på trening. Har i tillegg hørt at menn ikke sjekker opp damer på treningssenter lenger, med fare for å virke creepy. Er det jeg som må ta det første steget? Jeg er egentlig litt pysete på sånn, og føler meg sjeldent superfresh på trening. Jeg er jo rød i ansiktet og svett 😂 

Noen andre som har erfaring her? Eventuelt noen som kan booste selvtilliten min her og få meg til å hoppe i det? Haha

Move it, girl. Han er min! 😍 

Anonymkode: 87a3c...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 17.32):

Hei!

Du får se det litt an. Kanskje du på et eller annet tidspunkt kommer i prat m/han og på slutten av samtalen(dersom det føles greit) spørre on dere skal ta en kaffe…🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...