Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Har lest gjennom det det står om Vevay av tidligere tråder her, og det var ikke så veldig oppløftende.. Vel, jeg ELSKER øyenskygger, og fant tilfeldigvis en reklame for Vevay idag der det var et stooort skrin øyenskygger i velkomstgave.. *fryktelig lyst på* Er generelt skeptisk til postordre så..: - det sto ingenting om bindingstid i annonsen. Har Vevay det? - får man automatisk tilsendt pakker (som man må huske å avbestille), eller må man bestille evt senere pakker selv? - er det mange som har opplevd å ikke få "riktig" velkomstgave? Hva kan jeg evt forvente isteden? *ha fryktelig lyst på de øyenskyggene* Må legge til at jeg har et 15 år gammelt lignende øyenskyggeskrin (også fra Vevay) som jeg fremdeles er veldig fornøyd med (selv om de peneste fargene forlengst er oppbrukt) så jeg har kanskje litt store forventninger generelt..
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes det er forferdelig sminke, som alt annet fra postordre
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 Jeg huska jeg var medlem av Vevay for hundre år siden (og jeg er bare 19:p).. Makan til møkkasminke skal man lete lenge etter... Jeg fant et skrin jeg hadde fått her om dagen og det var ikke dugende til noe, så det arvet kusina mi på 7.. Tror du må være medlem et år eller noe, og huske å avbestille pakker ellers kommer de i posten.. Husker ikke helt hvordan det var jeg, var vel egentlig mamma som styrte med det, for jeg fikk valget mellom tl-klubben og vevay.. Jeg kjøpte et øyenskyggeskrin med rundt 50 forskjellige farger nå i jula, og det er kjempebra, spesielt hvis du bruker øyenskyggebase.. Husker ikke hvem som hadde det, men har sett det i flere parfymeri og det kosta 150 kr eller noe..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes det er forferdelig sminke, som alt annet fra postordre ← Vel, meget mulig, men det var faktisk IKKE et av spørsmålene mine..
Gjest Malina Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 Hei! Må si meg enig med de andre; sminken er ikke bra,men skal svare på noen av sprøsmålene dine..om jeg husker noe fra jeg var medlem. Man får med hver pakke, etbald der det står hva som kommer til å være i neste pakke. Om du ikke ønsker den,trenger du ikke ha den. det er en grei ordning...du kan selv bestemme hva du ønsker og ikke. Min velkomstpakke var masse rart oppi- mye til den prisen jeg betalte. Så regn med at du får den velkomstpakken du skal ha!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #6 Skrevet 27. januar 2006 Hva kan jeg evt forvente← Du kan forvente drittprodukter som jeg skrev over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå