Gå til innhold

Hvordan style oransje kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en oransje kjole (midt på låret og stropper) med glitterdryss. Har lyst å bruke den snart, men vet ikke hvordan jeg skal style den? Må ta hensyn til kulden også! 

Forslag?

Anonymkode: ae3f6...aa9

Skrevet

Legg ut bilde av kjolen, lettere å gi tips da.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har en oransje kjole (midt på låret og stropper) med glitterdryss. Har lyst å bruke den snart, men vet ikke hvordan jeg skal style den? Må ta hensyn til kulden også! 

Forslag?

Anonymkode: ae3f6...aa9

Kaste den i søppla. 

Anonymkode: db380...5f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det hadde blitt kult med litt chunky sorte høyhelte sko til. Da kan man også ha en tynn sort strømpebukse. 

Om du er redd for å fryse tror jeg en kort skinnjakke for en rocka look, eller en sort blazer for en classy look hadde fungert til. 

Ettersom fargen er såpass knæsj ville jeg nok kombinert det med andre klare/high saturation farger og enkle men kanske store smykker for å ikke utkonkurrere kjolen.

Anonymkode: cafb0...69b

Skrevet

Jeg ville prøvd med en høyhalset topp under (i ekte 90-tallsånd.) I motsetning til forrige inlegger er jeg ikke så veldig begeistret for orange sammen med svart da, og ville vel helst prøvd noe blå eller lilla (ev. brun om du vil ha noe nøytralt). 

Egentlig ville jeg vel lagt den i skapet og spart den til våren, men det er jo ikke det du spør om!

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tatt en sort strikkegenser over med et kult belte rundt magen, og sorte sko. 

Anonymkode: 15259...a06

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville tatt en sort strikkegenser over med et kult belte rundt magen, og sorte sko. 

Anonymkode: 15259...a06

Enig

Anonymkode: 3e218...e03

Skrevet (endret)

Nå som vi nærmer oss adventstiden,  vil jeg foreslå 24 nellikspikere. 

Og selfølgelig tøffe tøffluser som står til. :opplyser:

Endret av KnekkeBørre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...