Gå til innhold

Ekstremt betatt(?) av en på butikken😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel alt?😅

jeg handler på en butikk i nørheten her en sjeldent gang, men har begynt å handle der oftere pga en som jobber der😂 han er så sykt fin. Og jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. 
Jeg møter blikket hans hele tiden mens jeg er der, og ja, som sagt han sitter fast i hodet mitt. 

Har vurdert å spørre han om tlf nr/navn eller lignende. Men selvbilde mitt er ikke det beste, så jeg tenker han kanskje ser mye på meg fordi jeg ser rar ut😂 eller ar han føler jeg ser mye. Uansett, jeg har tenkt på han så mye de siste mnd’ene, og det føles ganske mye😂

jeg kjenner flere i området, som jeg kanskje kunne spurt om de visste hvem han var. Men er redd det virker litt «stalkete»? 
eller er dette sånn man bare burde prøve å glemme? 

jeg gikk ut av et forhold for et års tid siden, hvor jeg lenge var nedbrutt og hadde det ekstremt dårlig. Og den følelsen jeg får av å se han her, og tenke på han er det beste jeg hwr følt på lang tid. Den spenningen og alt det liksom. 

er redd for at dette er super teit, derfor legger jeg ut anonymt. Men jeg måtte få det ut et sted. Tør ikke snakke med noen om hvor mye jeg føler på dette, for føler egentlig at det er litt sykt😂 

Anonymkode: 81f63...3c1

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Seriøst spør han, jeg har god selvtillit og er ganske direkte, men når ei sjekker meg opp, så smelter jeg litt 😃🫨😆

Skrevet (endret)

Just do it. Han blir nok glad for at en jente tar initiativ til sånt for en gangs skyld. 

Jeg vet at jeg hadde blitt kjempe glad om det hadde skjedd med meg. 

Endret av TB1895
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg handler på en butikk i nørheten her en sjeldent gang, men har begynt å handle der oftere pga en som jobber der😂 han er så sykt fin. Og jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. 
Jeg møter blikket hans hele tiden mens jeg er der, og ja, som sagt han sitter fast i hodet mitt. 

Har vurdert å spørre han om tlf nr/navn eller lignende. Men selvbilde mitt er ikke det beste, så jeg tenker han kanskje ser mye på meg fordi jeg ser rar ut😂 eller ar han føler jeg ser mye. Uansett, jeg har tenkt på han så mye de siste mnd’ene, og det føles ganske mye😂

jeg kjenner flere i området, som jeg kanskje kunne spurt om de visste hvem han var. Men er redd det virker litt «stalkete»? 

jeg gikk ut av et forhold for et års tid siden, hvor jeg lenge var nedbrutt og hadde det ekstremt dårlig. Og den følelsen jeg får av å se han her, og tenke på han er det beste jeg hwr følt på lang tid. Den spenningen og alt det liksom. 

er redd for at dette er super teit, derfor legger jeg ut anonymt. Men jeg måtte få det ut et sted. Tør ikke snakke med noen om hvor mye jeg føler på dette, for føler egentlig at det er litt sykt😂 

Så koselig 😅🥰 Si hvertfall hei og ta det der fra🤗

Anonymkode: 37ea8...504

• Liker 2
Skrevet
Geminisoul_83 skrev (5 timer siden):

Seriøst spør han, jeg har god selvtillit og er ganske direkte, men når ei sjekker meg opp, så smelter jeg litt 😃🫨😆

Har veldig lyst, men jeg er ikke den som er mest frempå av meg😂 hver gang han står i kassa så blir jeg så nervøs😅😅 

Skrevet

Nei, ikke gjør det. Mannen er på jobb.

Anonymkode: 904a9...5e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ooh vet også om en digg fyr på butikken😅 Hva slags hårfarge har din? 😛

Anonymkode: 0bb1f...c31

Skrevet

jeg jobber selv på jobb og syns det er skikkelig upassende når kunder ønsker å bli venn eller ta en kaffe med meg. den snillismen jeg gir dem er bare god service, det er ikke pakket i andre intensjoner.

prøv å kontakt han på andre arenaer i så fall, ikke på jobb

Anonymkode: cd5dd...f8c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Finn deg en med ordentlig jobb

Anonymkode: 89678...29d

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

I løpet av nesten 25 år i dagligvarebutikk, ble jeg forsøkt bedt ut mellom ti og tolv ganger, og det var like dritkleint hver jævla gang. Det er ubehagelig, fordi du prøver å gjøre jobben din, yte god service, og blir så bokstavelig talt trengt opp i et hjørne, hvor det er eksepsjonelt vanskelig å si nei uten at det blir dritkleint mellom deg og kunden etterpå.

Vedkommede er på jobb. Han er helt sikkert like sprudlende med alle kundene sine, eller i hvert fall alle de kundene som responderer til at han er hyggelig.
Vet du i det minste hva han heter? Har du noen som helst anelse om han er i et forhold allerede? Eller om han ikke er interessert i ditt kjønn? (kan ikke se av din tekst om du er kvinne, mann eller annet nonbinær)

Jeg kan love deg at om du ber om telefonnummer og ber ham ut som om det er en date, så vil det føles dritkleint for både deg og ham. Å bli kjent med folk som jobber i butikk er en greie som utvikler seg automatisk når du handler der ofte. De jeg har holdt kontakten med etter at jeg sluttet å jobbe, var folk jeg hadde flere års kundeforhold til, mange av dem ble gode venner. Men alle som spurte om jeg ville være med på kaffe/øl eller var åpenbart interesserte i mer enn vennskap, endte med klein stemning. Enten fordi jeg allerede var i forhold og ikke var interessert selv, eller fordi de gjorde meg utilpass, siden alt jeg hadde gjort var å yte god service.

Jeg synes det høres ut som en vesentlig bedre plan å spørre folk du kjenner om de vet hvem han er. Det trenger ikke å virke stalker-ish, bare naturlig nysgjerrighet.
Men hvis du er interessert i å bli bedre kjent med ham, så er det bedre å enten la det utvikle seg naturlig gjennom småprat og potensielle lengre samtaler når du er i butikken, eller hvis du tilfeldigvis møter på ham når han ikke er på jobb og du kan spørre "Hei, kjenner jeg ikke deg fra ett eller annet sted?"
I sistnevnte tilfelle er det hundre ganger mindre kleint å møte på kunder og han føler seg mye mindre trengt opp i et hjørne, slik at det er større sjanse for en god samtale, og mye mindre kleint hvis det viser seg at han er opptatt, eller ikke interessert.

• Liker 3
Skrevet

Jeg la an på en butikkansatt.. dessverre en av de verste jeg har vært borti. Han slutta å jobbe der etterpå, han var ikke fast der uansett. Men.. jeg turde hvertfall, og slipper å tenke "hva om".

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke sykt i det hele tatt!.. spør han😍😍 eller om du ikke tør, så kan du fint spørre folk du kjenner så de kan hjelpe deg med å bli introdusert.. Do it! 🥰🥰

Anonymkode: dafe1...08d

• Hjerte 1
Skrevet
Minya skrev (14 minutter siden):

I løpet av nesten 25 år i dagligvarebutikk, ble jeg forsøkt bedt ut mellom ti og tolv ganger, og det var like dritkleint hver jævla gang. Det er ubehagelig, fordi du prøver å gjøre jobben din, yte god service, og blir så bokstavelig talt trengt opp i et hjørne, hvor det er eksepsjonelt vanskelig å si nei uten at det blir dritkleint mellom deg og kunden etterpå.

Vedkommede er på jobb. Han er helt sikkert like sprudlende med alle kundene sine, eller i hvert fall alle de kundene som responderer til at han er hyggelig.
Vet du i det minste hva han heter? Har du noen som helst anelse om han er i et forhold allerede? Eller om han ikke er interessert i ditt kjønn? (kan ikke se av din tekst om du er kvinne, mann eller annet nonbinær)

Jeg kan love deg at om du ber om telefonnummer og ber ham ut som om det er en date, så vil det føles dritkleint for både deg og ham. Å bli kjent med folk som jobber i butikk er en greie som utvikler seg automatisk når du handler der ofte. De jeg har holdt kontakten med etter at jeg sluttet å jobbe, var folk jeg hadde flere års kundeforhold til, mange av dem ble gode venner. Men alle som spurte om jeg ville være med på kaffe/øl eller var åpenbart interesserte i mer enn vennskap, endte med klein stemning. Enten fordi jeg allerede var i forhold og ikke var interessert selv, eller fordi de gjorde meg utilpass, siden alt jeg hadde gjort var å yte god service.

Jeg synes det høres ut som en vesentlig bedre plan å spørre folk du kjenner om de vet hvem han er. Det trenger ikke å virke stalker-ish, bare naturlig nysgjerrighet.
Men hvis du er interessert i å bli bedre kjent med ham, så er det bedre å enten la det utvikle seg naturlig gjennom småprat og potensielle lengre samtaler når du er i butikken, eller hvis du tilfeldigvis møter på ham når han ikke er på jobb og du kan spørre "Hei, kjenner jeg ikke deg fra ett eller annet sted?"
I sistnevnte tilfelle er det hundre ganger mindre kleint å møte på kunder og han føler seg mye mindre trengt opp i et hjørne, slik at det er større sjanse for en god samtale, og mye mindre kleint hvis det viser seg at han er opptatt, eller ikke interessert.

Kleint ? 

Er du 15år eller ? 

Jeg er dame og har jobbet i butikk, menn har prøvd seg, det er helt vanlig. Ikke noe jeg har tenkt over engang. Enda jeg var 18ish. 

Kleint ? Jeez...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

jeg jobber selv på jobb og syns det er skikkelig upassende når kunder ønsker å bli venn eller ta en kaffe med meg. den snillismen jeg gir dem er bare god service, det er ikke pakket i andre intensjoner.

prøv å kontakt han på andre arenaer i så fall, ikke på jobb

Anonymkode: cd5dd...f8c

Men det er ikke «snillisme» det er snakk om, uansett hvor jeg går i butikken så møter vi blikket til hverandre😂 har lagt merke til at han ser på meg mye osv. 

når jeg først står i kassa føler jeg han er mye mindre utadvendt enn jeg ser han er med andre kunder. Det er liksom kort og fort. Og med andre, så småprater han og ler mye. Fra min side fordi jeg blir nervøs, fra hans side vet jeg ikke😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva slags jobb en person har, er helt urelevant for meg, hvis en person matcher ellers evt😅

Skrevet
Minya skrev (1 time siden):

Jeg kommer nok aldri til å bli tøff nok til å spørre uansett…hadde vært kult om han hadde gjort det😂 

Kanskje jeg går for å spørre de jeg kjenner, men virker jo rart hvis jeg plutselig adder han på fb eller noe også? Føler det er veldig stalking på en måte😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kleint ? 

Er du 15år eller ? 

Jeg er dame og har jobbet i butikk, menn har prøvd seg, det er helt vanlig. Ikke noe jeg har tenkt over engang. Enda jeg var 18ish. 

Kleint ? Jeez...

Er enig i den. Jeg hadde likt hvis noen faktisk hadde spurt meg om noe sånt. Verste som skjer er at jeg hadde sagt nei. Men forskjell på folk der😅

Skrevet

Jeg var forelska i en som jobbet i butikk, men turte aldri flørte/spørre om navn/nr osv fordi det var så kleint og upassende å gjøre det mot en som stod på jobb. men det var lange blikk og smil. jeg jobber også i butikk, og hadde ikke likt å bli spurt selv....

han ble omsider sammen med en annen kvinne og har barn. så det skipet seilte for meg.

ikke vær som meg. men forsøk å ikke flørte slik mens han er på jobb. det er upassende.

Anonymkode: 056dd...6fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Butikkjobb er samfunnskritisk jobb. Hva anser du som ordentlig jobb?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ooh vet også om en digg fyr på butikken😅 Hva slags hårfarge har din? 😛

Anonymkode: 0bb1f...c31

Mørkt hår😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...