Odasol Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 (endret) , Endret 13. desember 2023 av Odasol
Sofakona Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Men var det god sex? Liker du det tøft? Eller var det vondt?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (3 minutter siden): Hei. Hadde røff sex med kjæresten min. Det viste seg at jeg begynte å blø. Han oppdaget det først men ville vente med å si noe. Men jeg oppdaget det på badet før han sa noe til meg. Jeg sa til han at jeg trudde at jeg hadde fått rift og hadde begynt å blø og han sa at han viste det. Ingen spørsmål om hvordan det går eller om jeg har vondt. Er jeg kravstor som reagerer på at han ikke spurte noe om jeg hadde vondt eller om det gikk bra? Er jo egentlig han som har påført meg det, han som holdt på der nede. Er sånt som skjer det, blir sikkert ikke siste gangen. Anonymkode: 20559...e60
Odasol Skrevet 10. november 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2023 Men er det ikke normalt at partner spør om det går bra eller om det er vondt? Ikke bære kald og likegyldig 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (Akkurat nå): Men er det ikke normalt at partner spør om det går bra eller om det er vondt? Ikke bære kald og likegyldig Ingen spør om vaginaen etter fødsel heller. Er bare å glede seg. Anonymkode: 20559...e60
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 Dump han. Anonymkode: d7ae5...a8a
Sofakona Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (Akkurat nå): Men er det ikke normalt at partner spør om det går bra eller om det er vondt? Ikke bære kald og likegyldig Både å ..men det er ikke sikker at typen tenker over at blod kan bety eventuelt vondt eller at det kanskje gikk litt hardere for seg. Er ikke sikkert han vet hva rift og blø fra vagina er engang 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 Det er jo sånt som skjer. Kanskje han er litt umoden? Turte ikke si noe, redd du ble flau, redd det var mens.. Det er jo ikke spesielt sexy å si "shit du blør" midt i akten. Men joda... greit å spørre om det går bra Anonymkode: 4d280...2e0 1 3
Odasol Skrevet 10. november 2023 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen spør om vaginaen etter fødsel heller. Er bare å glede seg. Anonymkode: 20559...e60 Fy faen så lite empati og forståelse
PurpleTuliip Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 Kanskje han freaket litt ut av blodet og hadde nok med å prosessere egne tanker?
Odasol Skrevet 10. november 2023 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Både å ..men det er ikke sikker at typen tenker over at blod kan bety eventuelt vondt eller at det kanskje gikk litt hardere for seg. Er ikke sikkert han vet hva rift og blø fra vagina er engang AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo sånt som skjer. Kanskje han er litt umoden? Turte ikke si noe, redd du ble flau, redd det var mens.. Det er jo ikke spesielt sexy å si "shit du blør" midt i akten. Men joda... greit å spørre om det går bra Anonymkode: 4d280...2e0 Jeg sa jo at han måtte stoppe under akten for jeg fikk vondt, og hvis han presset den giga store dildoen for mye inn så kunne jeg sprekke. Han bare svarte, Neida en sprekker ikke
Sofakona Skrevet 10. november 2023 #12 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (1 minutt siden): Jeg sa jo at han måtte stoppe under akten for jeg fikk vondt, og hvis han presset den giga store dildoen for mye inn så kunne jeg sprekke. Han bare svarte, Neida en sprekker ikke Da dunker du han...rett og slett ..dette er ikke typen du vil forsette med. 🚩🚩🚩🚩 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #13 Skrevet 10. november 2023 Som jeg sa til deg igår, han har behandlet deg dårlig hele veien, hvorfor blir du så overrasket når han fortsetter i samme spor? Anonymkode: ae85c...95f 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #14 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (9 minutter siden): Jeg sa jo at han måtte stoppe under akten for jeg fikk vondt, og hvis han presset den giga store dildoen for mye inn så kunne jeg sprekke. Han bare svarte, Neida en sprekker ikke Da er det jo et overgrep! Hvis du sier NEI eller STOPP - og vedkommende ikke stopper så anses det som et overgrep. Anonymkode: 0d3f6...e20 1
Odasol Skrevet 10. november 2023 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2023 Stoppet jo da. Så er ikke overgrep
Jdz Skrevet 10. november 2023 #16 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (11 minutter siden): Jeg sa jo at han måtte stoppe under akten for jeg fikk vondt, og hvis han presset den giga store dildoen for mye inn så kunne jeg sprekke. Han bare svarte, Neida en sprekker ikke ...og dette var en helt uvesentlig opplysning som du tenkte ikke var relevant for hvordan vi andre skal tolke situasjonen? Røff samtykkende sex =/= Voldtekt med monsterdildo. 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #17 Skrevet 10. november 2023 Jdz skrev (1 minutt siden): ...og dette var en helt uvesentlig opplysning som du tenkte ikke var relevant for hvordan vi andre skal tolke situasjonen? Røff samtykkende sex =/= Voldtekt med monsterdildo. Ja, tenker det samme. Trodde det bare var litt røff sex og ikke tortur det var snakk om Anonymkode: 20559...e60
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #18 Skrevet 10. november 2023 Odasol skrev (13 minutter siden): Jeg sa jo at han måtte stoppe under akten for jeg fikk vondt, og hvis han presset den giga store dildoen for mye inn så kunne jeg sprekke. Han bare svarte, Neida en sprekker ikke Eh javel.. Det er jo en litt viktig ekstraopplysing, da. At man revner under akten kan skje,og har skjedd meg hundre ganger, men det har vært når vi har SAMTYKKENDE røff sex. Men det er jo noe annet hvis det skjer etter man har sagt helt klart nei. Da er han jo en jævla idiot. Anonymkode: 4d280...2e0
Odasol Skrevet 10. november 2023 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2023 Det eneste jeg lurte på var om det var vanlig at en ikke spør om det går bra eller noe sånt? Alt var samtykkende. Jeg reagerer bare på fravær av spørsmål etterpå
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #20 Skrevet 10. november 2023 Herregud så uptight det går an å være...når du fortsetter som før er det innafor å tenke at du ikke har vondt. Anonymkode: ba612...954 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå